|  | 
|  | Av |  | Innlegg |  | 
|  |  |  |  |  | 
| Hannibal Lecter Gjest

![]()  |  PÃ¥ tide med "hot dog" ????? 
 Har dere noen gang spist hot dog på 17 mai? Det har jeg! Men på 17 mai, da går alle barnene i tog og de voksne og eldre står rundt og roper "hurra". Men på 17 mai er det russe tog og russen spruter ned ungene som spør om russekort! russekort blir laget av ark, ark blir laget av trær, trær finner du i regnskogen! I regnskogen bor det kanniballere! Kaniballerene spiser hunder råe, de spiser ikke hot dogs, de spiser dogs. Når dog eat dog ga ut sin første singel kjøpte jeg den, den var kul, men hunder spiser ikke hunder, ikke engang om de er kjempesultne.................................

jeg prøvde å få hunden min til å spise nabohunden en gang, den spes den aldri (spise, spes, spiste, speste).
 norsk læreren min bøyer adverb, men hun er egentlig ikke norsk, hun er russisk, hun sier at jeg ikke skal plystre på henne i timen, da føler hun seg som en hund!

Spiser vi EGENTLIG norsk-lærere når vi spiser hot dogs på 17 mai???

| 
| 

Skrevet:  Man 18 Jun 2001, 10:52 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| Hannibal Lecter (pølsekje Gjest

![]()  | Hot dogZZZ 
 Hot dogs er best med cetchup på, kanskje litt sprøstekt løk hvis det er gilde grill-pølser, men ellers er det kun akseptabelt med cetchup.

| 
| 

Skrevet:  Man 18 Jun 2001, 11:10 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| mia Gjest

![]()  | Re: PÃ¥ tide med "hot dog" ????? 
 blåst..den der vakke no morro engang..

| 
| 

Skrevet:  Ons 26 Sep 2001, 18:20 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| Moiraine Gjest

Ikke snakk om pølser og sprøstekt løk.
 Jeg jobber på grillkjøkken. MÆST LEI!!!

| 
| 

Skrevet:  Ons 24 Okt 2001, 12:31 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| Sten T. Almås Gjest

det kan jo hende at kannibaler varmer opp hundene sine litt da... ikke koke dem, men bare bade dem litt i varmt vann...
 det må forresten være upraktisk med all den pelsen...de barberer sikkert hundene, og gir dem et bad...uten såpe, ellers blir de så dårlige i magen etterpå.

barber norsklæreren din. hvis hun hyler og skriker og prøver å stikke av, kan du være sikker på at: Ja vi spiser norsklærere på 17. mai...

jeg spiser hot dogs stadig vekk forresten, ikke bare 17. mai

| 
| 

Skrevet:  Man 29 Okt 2001, 10:58 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| nils Gjest

pølser er ekkelt

| 
| 

Skrevet:  Man 14 Jan 2002, 13:02 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | Vis Innlegg fra:   Sorter etter: |  | 
|  |