DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Nynorsk VS bokmål
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [26 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Bokmål = SemiDansk

Altså.. om vi bare skulle hatt ett språk måtte det jo ha vært nynorsk som faktisk er en samling av norske dialekter.. Bokmål er et skriftspråk som har utviklet fra dansk.. og er med andre ord fornorsket dansk...

InnleggSkrevet: Man 01 Okt 2001, 13:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Re: Nynorsk VS bokmål

BSDgirl skrev:
>
> Fordi det er bokmål som blir brukt i det offentlige til >tross for diverse
> bestemmelser om at det skal bli mer likestilling.

Altså.. I det offentlige bruker man det skriftspråket som man selv ønsker.. og hvis man får et brev så SKAL man svare på det brevet på det skriftspråket det er skrevet på.. uavhengig om man selv skriver bokmål eller nynorsk..

>Alle bør lære nok nynorsk til at de fullt ut forstår ting
>som er skrevet på nynorsk, men det er ikke det samme >som at de MÅ skrive det.

Og hvordan tror dere det hadde blitt om nynorsk skulle vært valgfritt.. eller om man skulle lære nynorsk, men ikke å skrive..

Da hadde jo ingen kunne jobbet i det offentlige dah..

InnleggSkrevet: Man 01 Okt 2001, 14:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Re: Nynorsk VS bokmål

Greit nok det der med å _svare_ på brev, men kva målføre skriv dei aller, aller fleste på når dei _skriv_ brev? Og kor mange nynorskbrukarar er det som slit med å forstå bokmålsorda samanlikna med kor mange bokmålsbrukarar som er i tvil om kva nynorskorda eigentleg tyder? Eg har ofte problem med det sjølv.. Ikjkje minst med å finne lovlege nynorskord. Om eg til dømes vil skrive om ei bestemmelse, så kan eg ikkje nytte ordet "bestemmelse". Og no som eg sit her utan ei ordbok veit eg faktisk ikkje kva eg skal skrive. Og eg har hatt nynorsk som hovudmål i 8 år. Så det vert nok ikkje så mange fleire gongar eg kjem til å skrive på nynorsk, med mindre det er heilt naudsynt. Om nokon på ein augneblink kunne ha putta alle dei nynorske orda inn i hovudet mitt slik at ordforrådet mitt hadde vore like stort på nynorsk som på bokmål hadde eg kanskje tatt valet å skrive nynorsk i andre samanhengar enn på skulen, men eg orkar ikkje å måtte slå opp i ei ordbok kvar gong eg vil skrive noko. Veit du kva uanhengighet heiter på nynorsk Marianne? Viss ikkje, kan du nok ikkje ha ein jobb i det offentlege, nei.. Wink Og du har jo trass alt hatt nynorsk på skulen..

Samisk er jo eit vakkart språk då.. Smile

InnleggSkrevet: Tir 02 Okt 2001, 16:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003
nynorsk er guskrekkelig

Hvis noen har hørt om gokklandet førde - der ble jeg både laga og født og oppvokst og alt det der. Snakker nynorsk og rauter som ei ku. Hater det! Nynorsk er rett og slett ett bondespråk for dramatiske diktere. Alt jeg skriver er på bokmål. Man burde rett og slett bare få velge seg det man liker best og bruke det. Fritt for bokmål!

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 21:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

*kremt*

altså.. eg er bergensar og eg skriv liksågodt på nynorsk som på bokmål.. og eg har enno ikkje vorte utstøtt fra nokon som helst...

hmm,,, det eg meiner er at viss venane dine ikkje vil vere med deg om du skriv nynorsk er dei ikkje mykje verdt.. så det så!

InnleggSkrevet: Fre 05 Okt 2001, 11:11
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Tom Erik
Gjest

Re: Dansk som valgfag

jeh

maaske du ska ha en bayer?

InnleggSkrevet: Man 15 Okt 2001, 17:04
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [26 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema