DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Valentine's Day
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Av Innlegg
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
 Valentine's Day

Følger du den tradisjonen? Hvorfor? Hvorfor ikke?

For min egen del, så trenger jeg ikke en spesiell dag for å gjøre noe for min kjære, men det er ingenting galt med denne dagen for det om..

InnleggSkrevet: Ons 12 Feb 2003, 16:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Therese|
Gjest

Re: Valentine's Day

valentines day skal forbigåes i stillhet... æsj valentines day:( trist dag:(SadSad blæææææSad

InnleggSkrevet: Ons 12 Feb 2003, 22:19
    Til Toppen 
Eithor
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Jeg vil ikke hjelpe Norge til å bli mer kulturkoloni enn høyst nødvendig.

Gitt at det ble aktuelt, hadde jeg vel valgt et par dager i forveien eller noe, bare på trass Razz

InnleggSkrevet: Lør 15 Feb 2003, 23:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Valentinsdagen

Akkurat i år synes jeg den var søt, egentlig. Men ellers har jeg alltid syntes den er noe dritt. Det kommer vel ann på hvilken side av dagen man havner på.

Det er en søt tradisjon, for de som liker søte ting, og har noen å være søte mot eller noen som er søte mot dem. For alle de andre; ingenting. Og det er det kjedelige med tradisjoner; når noen faller utenfor dem.

InnleggSkrevet: Søn 16 Feb 2003, 12:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Gjest

Re: Valentinsdagen

*utenfor*

InnleggSkrevet: Søn 16 Feb 2003, 19:20
    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003

Valentinsdagen i seg selv er en helt ok dag.. men det er det kommerse rundt denne dagen jeg ikke liker... Jeg syns man istedet for å kjøpe dyre gaver eller masse kort kan gjøre noe spesielt ut av dagen på en annen måte. Jeg f.eks. lagde en deilig middag til min kjære, jeg lager alltid middag når jeg er hjemme, men jeg gjorde liksom litt mer ut av den da.. Ellers er Valentinsdagen like mye en dag der jeg viser mine venner og familie at jeg er glad i de... ikke bare kjæresten liksom.. jeg "feiret" valentinsdagen mer før da jeg var singel enn jeg gjør nå..

InnleggSkrevet: Tor 20 Feb 2003, 14:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Jeg har faktisk samme oppfatning som Marianne, at man kan "feire" valentinsdagen like mye når man er singel. For man trenger da vel ikke å få noe hele tiden? Når man er singel kan man benytte anledningen til å sende massevis av kort til mennesker man liker, kanskje er litt interessert i, uten at noen har grunn til å bli sjalu. Som singel har man nemlig muligheten til å glede mange flere mennesker, og er det ikke det det egentlig handler om? Gjør noen glade, selv om valentinsdagen er over for i år.

InnleggSkrevet: Ons 26 Feb 2003, 18:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Dominion
Gjest

Valentine's Day er rein og skjær PR! det er noe som gavekort-avdelingen har funnet på for å få oss til å bruke penger på vår elskede, enten det er blomster eller godteri eller bare et lusent kort, så går det hardt utover livet (for ikke å snakke om pengboka) til oss stakkars gutter! hvert år må vi punge ut med latterlige summer bare for å klare å beholde den vi elsker! "vet du hvilken dag det er i dag?" "eh... Torsdag?" "Nei, dummen, det er jo Valentine's Day. har du ikke noe til meg?" "eh... nei." "#¤%&!!" og så forsvinner forholdet rett i dass! "du bryr deg ikke om meg!!! VRÆÆÆL!!! du gidder ikke kjøpe meg sånner ur-dårlige crappy'e "jeg-elsker-deg-kort" fordi du ikke elsker meg!!!"
Det finns grunner til at jeg avskyr, tar avstand fra, og går og gjemmer meg i klesskapet for denne skjebnesvangre dagen år etter år. Ikke la dere lure, denne dagen vil bli menneskets undergang!

InnleggSkrevet: Tor 06 Mar 2003, 16:13
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet