|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
magnon
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 47
|
Voldelig vekkemetode søkes
Hei!
Jo. Jeg har fem maskiner stående på døgnet rundt på rommet mitt. Jeg klarer å sove, men jeg sover utrolig godt med ørepropper. Problemet er at jeg da ikke hører vekkerklokken. Vet noen om en metode som man våkner av?
|
Skrevet: Ons 08 Okt 2003, 21:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
sove i køyeseng og dette ned fra øverste seng på et bord med mange ting man egentlig ikke skulle tenkt gjorde så vondt å treffe...litt vanskelig å få til da....
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Ons 08 Okt 2003, 21:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
knut
Varm i trøya

Ble Medlem: 01 Okt 2003 Innlegg: 63 Bosted: sortland
|
voldelig vekkemetode
jeg mener at den klassiske kalde vannbøtta er en vinner. men hvis man ikke gidder å henge sengetøyet til tørk etterpå, er det helt klart et alternativ i å dra personen ut av senga, opp på taket og prøve ut verdens første strikkhopp uten strikk med en ubevisst person. hvis man derimot prøver å finne metoder å vekke seg selv med, bør det absolutt vurderes å ikke sovne, men siden en person ikke klarer mer enn ti dager uten søvn, så kanskje man skulle skaffe seg noen venner i dsgf som uansett ikke sover om natta (jeg er sikker på at det finnes slike), som får en nøkkel til døra og som er villig til å benytte seg av alle eventulelle hjelpemidler som denne personen klarer å bære (eller kjøre) med seg. det at denne personen antageligvis har klikket for lenge siden, gjør at det er en sikker måte å vite at man blir vekket om morgenen.
hilsen knut.
|
Skrevet: Ons 08 Okt 2003, 23:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Mobiltelefon med vekkefunksjon og vibrasjonsvarsel i senga evt. under hodeputa, hvis det er nok, da.
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 07:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Strider
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 09 Okt 2003 Innlegg: 250 Bosted: Minas-Tirith
|
Søvn er viktig! Hva med å sove i et annet rom en alle maskinene? Hvis ikke så kan man sikkert lage en finurlig mekanisme som får vekkerklokken (når utløst) til å lempe bøker på deg eller noe :p
|
_________________ I met a lady in the meads,
Full beautiful - a faery's child,
Her hair was long, her foot was light,
And her eyes were wild.
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 08:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Sett mobilen på vibrerende varsling, og teip den fast til kroppen når du legger deg. Gjerne litt ømfintlige hudområder, lår osv. Bør våkne av at det vibrere. Kan dog sees på som litt ekkelt 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 12:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
jack_sparrow
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Sep 2003 Innlegg: 92 Bosted: Mirkwood, Middle-earth
|
Jeg anbefaler og få noen til å sette teip på et hårete sted (untatt hodet) og dra den av...kan bli sett på som veldig ekkelt men...ellers så kan duligge på knust glass Se om du får sove da!
|
_________________ "Liberate tutemet ex inferis"
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 13:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
Du kan jo alltids få låne Jon litt av meg... Han kommer heller lite påkledd og vekker meg hver morgen. Han er vel egentlig ikke den personen man vil se naken så man våkner av skrekken. Ellers så kan Åse komme å kaste å kaste et strykejern på deg... Det gjør ille vondt 
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 16:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
magnon
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 47
|
Det gjelder bare meg da, jeg må stå opp på egen hånd. Maskinene må faktisk stå her inne. Sove med ørepropper er bare digg.
Prøvde det som Mareth sa i natt med kabelstrips, men mobilen datt ut. Teip er kanskje en ide da
Eneste problem er at mobil må lades iblant, og mobil + lading == mobil - vibrasjon.
|
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 21:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
Jeg har løsningen.
Du har åtte maskiner stående inne hos deg. Noen av dem har forhåpentligvis lydkort, og at-demon eller application timer eller noe liknende. Jeg sier: Tilfeldig binærfil. /dev/audio. Full vreng. Garantert vekking.
Daglige doser avslappet samvær med kjæreste e.l. anbefales for å bevare sans og samling.
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Tir 14 Okt 2003, 14:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
magnon
Varm i trøya