DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Blikk 3
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [4 Posts]  
Av Innlegg
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
 Blikk 3

På DSGF-treffet sist helg fikk jeg den tvilsomme ære av å traske rundt i Oslo by med en særdeles sexy grisepysj. Det er ingen hemmelighet at man får ekstra mye oppmerksomhet når man skiller seg ut i f.eks. en hovedstad en helg med mange tusen mennesker. Man blir et blikkfang, MEN, hva menes med disse blikkene?

1: De synes du ser morsom/teit/rar/mislykket/søt ut. De ser det fordi det skiller seg ut og ferdig med den saken.

2: De ser deg fordi du er et blikkfang, men ser igjen fordi de liker det de ser innenfor grisepysjen?

Det var opptil flere ganger hvor jeg smilte og vinket til jenter og de halvrødmet og vinket og smilte tilbake. Er det pga punkt 1 eller punkt 2?

InnleggSkrevet: Fre 05 Jul 2002, 08:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mia
Gjest

Re: Blikk 3

kanskje en kombinasjon. du blir et blikkfang -fordi- de synes du ser morsom/teit/rar/mislykket/søt ut, og så etterpå fatter de mer interesse for deg, når de ser hodet som stikker ut av grisepysjen (som forøvrig er skikkelig søt). hadde de ikke sett grisepysjen som et blikkfang, er det ikke sikkert de hadde sett deg i det hele tatt, for da er man en i mengden, som ikke stikker seg spesielt ut. tror nuh jeg da.

InnleggSkrevet: Fre 05 Jul 2002, 13:43
    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003

Det var det jeg tenkte.
Litt synd at man må gå i grisepysj før en jente legger merke til en.

InnleggSkrevet: Fre 05 Jul 2002, 14:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mia
Gjest

baj.
du trenger ikke gå i grisepysj for at èn jente skal legge merke til deg. men for at 70% av hunnkjønnene på karl johan skal glane etter deg, må man nesten det tror jeg. men det er jo ikke deg spesifikt, det er generelt sett. :>
synes du er rawsexy i grisepysj jeg!

InnleggSkrevet: Fre 05 Jul 2002, 17:21
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [4 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet