|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
piercing
Altså, hva synes folk om piercing ?
Spesielt på intime steder, eller hvor som helst på kroppen..
|
Skrevet: Man 10 Jun 2002, 08:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
Re: piercing
Er litt fristet til å si at jeg gir blaffen. Jeg mener - hva andre gjør på seg selv angår ikke på noe vis meg. Men piercing som smykke er pent, men det er ikke akkurat så ofte jeg ser folks mer intime steder, så akkurat der faller den delen av vitsen (med pynt) vekk sett fra mitt ståsted.
Tror ikke jeg selv ville piercet meg. -tror- ikke. Måtte i så fall blit noensteds i ansiktet.
|
Skrevet: Man 10 Jun 2002, 21:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Greywind
Gjest
|
altså, for min del...
1. sikkert dyrere enn cola for en måned
2. det gjør sikkert vondere enn å amputere en arm
3. samler seg sikkert masse skitt, så det til slutt blir masse byller og infeksjoner og råttent
4. ser egentlig utrolig teit ut
5. tenk over hvor vondt det må gjøre om noen river piercingen av deg
nå tenker jeg du angrer nå, ditt juletre!
|
Skrevet: Tor 13 Jun 2002, 12:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

|
thihi, jeg er glad jeg ikke har gjort, eller noengang kommer til å ta piercing på noe spesielt sted *smile*
|
Skrevet: Fre 14 Jun 2002, 06:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Greywind
Gjest
|
se så... flink pige:)
jeg blir så glad hver gang jeg har rett, og får folk til å følge mine råd! men for all del... hva er galt med mangfold? om alle skulle vært som meg, hadde jeg ikke hatt noen igjen å kjefte på! *smile bredt*
|
Skrevet: Fre 14 Jun 2002, 22:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
jeg så en helt utrolig harry punkedame igår. mona heter hun. er litt kjent fra tv da. er turnesjef for status quo akkurat nå.
hun har tatoverte øyenbryn, og en tatovert stjerne ved det ene øret. i hvert øre en enorm ring som har videt ut hullet masse og barbert på hele hodet. på siden av hodet en tribaldragetattoo og fire fem dreads hengende ned fra midten av hodet og samlet i en skinnreim og hengende nedover bakhodet og ryggen. hun er kraftig og har underarmene dekket av tatoveringer. på alle de fem knokene på en hånd har hun stjerner som den ved øret og mellom hvert fingerledd en bokstav. det vil si 8 bokstaver på fingrene. heldigvis sdå jeg ikke mere av huden til dama! grøss.
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Søn 16 Jun 2002, 17:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Greywind
Gjest
|
sånne punkedamer kan ikke være særlig intelligente...
har de tenkt over hvordan de kommer til å se ut når de blir gamle? kommer til å skremme vettet av barnebarna... eller kanskje det heller blir "mamma kanke meg også få?"...
huff.
|
Skrevet: Tir 18 Jun 2002, 11:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
FaceMan
Gjest
|
Been there, done that. Intimpiercing altså.
Nei du får ikke noe bedre sexliv av det, og det var også en av grunnene til at jeg tok en - for å motbevise det. Såklart, hvis den andre parten synes det er litt spennende at du har en intimpiercing så er det jo en psykologisk faktor inne i bildet som kan gi økt nytelse, men i seg selv er det nok ingen fysisk effekt.
Der, nå var det sagt.
Angrer jeg? Nei, det er jo en opplevelse jeg kan ta med meg, dessuten er det en icebreaker å si noe sånt som "vil du være med meg hjem og se piercingen min", hvorpå vedkommende vil granske ansiktet mitt og si "hmmm". :-)
Kommer jeg til å ta den ut da? Nei, når jeg først har tatt den så blir den der. Den har aldri vært til noe bry, og jeg har hatt den i et par år.
|
Skrevet: Ons 19 Jun 2002, 20:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

|
hihi, brystvorta er skikkelig sexy på gutter *smile*
Jeg skal ha meg tattooo *drømme*
|
Skrevet: Lør 22 Jun 2002, 09:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
FauSt_
Gjest
|
Punkedame?
kan vel knapt kalles punk da. Beskrivelsen du ga minner mer enn alt om et totalt brødhode.
|
Skrevet: Fre 28 Jun 2002, 12:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
FauSt_
Gjest
|
Re: Punkedame?
og igjen havner innlegget feil i tre-systemet... genialt..
|
Skrevet: Fre 28 Jun 2002, 12:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Jeg vil ikke rote meg bort i metallobjekter når jeg driver og snuser nedi skrittet til noen. Piercing andre steder er selvfølgelig veldig greit om vedkommende faktisk kler det. Å proppe snuta si full av det derimot er egentlig bare stygt og fysj.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Fre 05 Jul 2002, 08:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lunica
Gjest
|
jeg synes piercing er fint på folk som kler det, men det finnes selvfølgelig en grense for hvor mange som ser bra ut.. selv har jeg akkurat fått en i leppa og en i øyenbrynet.. skal ha en til, men ikke fler
|
Skrevet: Ons 17 Jul 2002, 11:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Grebgas
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 81 Bosted: Tromsø
|
Au
TENK på de jentene som piercer klitoris.. Jeg mener i hele den lille saken er det like mange nerveceller som i penis m/testikler. (Gutter: VIS RESPEKT, Respect the Clitoris! ) Jeg mener... det må jo gjøre noe så inni helsikes vondt da! Noen som kan si noe om det?
|
_________________ "There's a crack in everything, that's how the light gets in." ~Cohen
Skrevet: Ons 31 Jul 2002, 19:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Amund
Gjest
|
Jeg synes det innmonterte metallobjekter jenter kan kle (kanskje bortsett fra i ørene) er en ring i nesa, på siden, liksom. Ellers kan det være kult med en ring i øyebrynet både jenter og gutter. Det verste som finnes er sånne bolter gjennom nesa oppe mellom øya. Det er jo helt frankenschtein.
|
Skrevet: Lør 31 Aug 2002, 12:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |