|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Anonymous
Gjest
|
Hjelp
Hvorfor ringer hun hvis hun ikke har noe å si?
Hvorfor er det JEG som må ta meg av all pratinga?
Uansett om det er hun eller jeg som ringer, så er det jeg som står for det meste av pratinga. Vi er jo kjærester! Vi MÅ jo snakke sammen! Jeg lurer på om jeg skal si det til henne? At jeg synes hun snakker for lite..? Jeg har hinta litt. Men kanskje ikke godt nok? Også når vi går hånd i hånd og jeg ser på henne og hun legger merke til det så utbryter hun stadig: "Hva er det?". Skal jeg bare la være å se på henne?
|
Skrevet: Tor 25 Apr 2002, 14:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Re: Hjelp
Hun høres litt anspent ut. At folk ringer uten å ha noe å si kan være så enkelt at man bare vil høre stemmen til den andre, et håpløst romantisk syndrom som kommer med de fleste forelskelser. Men skjer dette ofte er det selvfølgelig en grunn til å stusse litt. Kanskje hun er ei jente av få ord? Men hinting er ikke en bra approach, man må si ting rett ut ellers kommer man ikke videre.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tor 25 Apr 2002, 15:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
Enig med Baj.
Kanskje hun er veldig sjenert ?
Spør henne heller rett ut, det vil være til det beste..
Når en er kjærester burde en slippe å hinte, og heller snakke med hverandre..
|
Skrevet: Fre 26 Apr 2002, 11:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
Hvis du bare -lurer- på om du skal si det til henne istedenfor å faktisk si det, så er du vel kanskje ikke så flink til å snakke med henne heller?
Dessuten kan det være fint å være stille sammen..
Når alt står stille for ikke å gå i stykker, samtidig som hver minste kjærtegn er som tusen bruer av gull.. Da er ord meningsløse. Det viktigeste er ikke alttid at man prater sammen, men at man kommuniserer, er nær hverandre, og forstår hverandre.
Det er ganske normalt å ringe til kjæresten sin selv om man egentlig ikke har noe å si. Kanskje man savner, tenker på, kanskje man bare vil høre den koselige stemmen en siste gang før man sovner..
Det kan være mange grunner til at hun spør "Hva er det?" når du ser på henne.. Men jeg kan jo gi deg noen av de mest sannsynlige og vanlige grunnene..
1. Hun lurer på om det er noe du vil spør om, men ikke helt tørr å spørre om, siden du bare ser på henne.
2. Hun vil at du skal si noe pent om henne, siden du ser, og sannsynligvis vurderer utseendet hennes.
3. Hun lurer på om det er noe galt; en flekk på genseren? har jeg noe mellom tenna? Ser håret mitt rart ut? Hvorfor SER du sånn på meg?!?
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Lør 27 Apr 2002, 16:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Dette er kapitel 3 i bruksanvisningen for jenter? 
|
Skrevet: Søn 19 Mai 2002, 21:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

|
Væresgo, skriv det ut og oppbevar den på et lurt sted, (men ikke altfor lurt da, for da glemmer du den bare, fido anbefaler behåen, om han har noen vellykkede erfaringer med dette vites ikke) og bruk den fornuftig.
|
Skrevet: Søn 19 Mai 2002, 23:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Måten og komme seg vekk fra enhver lignende situasjon er å gi jenta et kompliment? (Dette må være et stooooort steg i retning fred på jord...)
|
Skrevet: Man 20 Mai 2002, 18:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

|
Du har skjønt det Håkon, men pass på at det er et troverdig kompliment, ellers kan hun tro at du har noe å ha dårlig samvittighet for.
|
Skrevet: Fre 24 Mai 2002, 11:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Dette forklarer vell hvorfor vi har krig i verden 
|
Skrevet: Lør 01 Jun 2002, 23:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Line
Gjest
|
Det er veldig viktig at du sier det til henne, for ellers vil det bare irritere deg til slutt. Å da vil det bare oppstå
dumme situasjoner, som krangling f.eks.
Å når hun merker at du ser på henne, og hun spør "Hva er det?",
så må du ABSOLUTT svare med, "Får jeg ikke lov å se på kjæresten min en gang?" eller "Jeg ser på deg fordi du er så pen/vakker/nydelig/søt!" osv.
Tro meg, det funker fint
NÃ¥r du gir mange kompilmenter vil hun slappe litt mer av, (hvis det er det som er problemet i henhold til at hun snakker lite) og da blir det mye bedre.. Alt sammen nesten 
|
Skrevet: Man 29 Jul 2002, 18:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |