DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
UKA-fyrverkeri
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [15 Posts]  
Av Innlegg
Shealien
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003
 UKA-fyrverkeri

I morgen klokka elleve om kvelden blir det kjempetøft fyrverkeri i dødens dal som avslutning av promenade-konserten. Kom og se!

(jeg er med å lager det nemlig Mr. Green )

InnleggSkrevet: Tir 07 Okt 2003, 23:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Gaute
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003
Tøft, det er jo bare rett nedi bakken Smile

Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud

InnleggSkrevet: Ons 08 Okt 2003, 01:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Moiraine
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 18 Apr 2003
Hvor er så denne "dødens dal"?

InnleggSkrevet: Ons 08 Okt 2003, 06:51
Shealien
l33t
l33t

Det er den fotballbanen som ligger ovenfor samfundet et lite stykke, (og nedenfor Gløshaugen) som er full med telt i rødt og blått nå.

InnleggSkrevet: Ons 08 Okt 2003, 08:10
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
hvor da? =)

InnleggSkrevet: Ons 08 Okt 2003, 12:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Gaute
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003
vel, for det første Bagbiter, så er det i Trondheim Smile

Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud

InnleggSkrevet: Ons 08 Okt 2003, 12:53
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Veit ikke om jeg rekker det... skal på nabokveld på Cafe Filter også. Rent travelt, gitt Smile

InnleggSkrevet: Ons 08 Okt 2003, 16:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Rakk det ikke, men fikk med meg avdukingen av UKA-navnet:
GLASUR

InnleggSkrevet: Ons 08 Okt 2003, 23:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Moiraine
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 18 Apr 2003
Jeg hadde lagt meg (og var halvveis inni drømmeland), da jeg vagt registrerte at fjerde verdenskrig hadde begynt.

Var det en storslått begivenhet?

InnleggSkrevet: Tor 09 Okt 2003, 06:43
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Og dette får jeg lest NÅ, dagen derpå.

(Resten av innlegget er forhåndsflyttet til Klagemuren av undertegnede, for å opprettholde trådens emne. Rolling Eyes )

InnleggSkrevet: Tor 09 Okt 2003, 10:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Glasur, ja Smile
Forøvrig regnet det, så jeg var godt fornøyd med å forflytte meg hjemover med siste buss etterhvert.

InnleggSkrevet: Tor 09 Okt 2003, 14:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

avdukningen var dååårlig! (det var vi som fiksa ildregn og konfetti som vi hadde mekka selv) men dere skulle virkelig ha sett!

Fyrverkeriet var helt enormt! ALT klaffet, og alle vi snakket med påstod at det var noe av det beste de hadde sett noen gang! (vi har blant annet en type mine som ingen andre i hele norden bruker). Den dekker hele himmelen med popcornaktige gullgnister med haler. Fantastisk. helt enormt fantastisk.

Stakkars dere som gikk glipp av det, og når bildene kommer skal jeg legge dem ut. Wink

InnleggSkrevet: Tor 09 Okt 2003, 21:15
Randar

Shealien skrev:
avdukningen var dååårlig! (det var vi som fiksa ildregn og konfetti som vi hadde mekka selv) men dere skulle virkelig ha sett!

Fyrverkeriet var helt enormt! ALT klaffet, og alle vi snakket med påstod at det var noe av det beste de hadde sett noen gang! (vi har blant annet en type mine som ingen andre i hele norden bruker). Den dekker hele himmelen med popcornaktige gullgnister med haler. Fantastisk. helt enormt fantastisk.

Stakkars dere som gikk glipp av det, og når bildene kommer skal jeg legge dem ut. Wink

WOW! Høres stappbra ut.
No vet jeg hvem som skal lage effekter på laiver og slikt Wink

InnleggSkrevet: Fre 10 Okt 2003, 17:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

har lov jeg *rocke rocke rocke*

Det er faktisk verdt å merke seg at siden DBE (departementet for brann og el-sikkerhet) har gjort om på reglene sine.

De sier nå at alle som skal kunne bruke klasse 4 fyrverkeri (her inn kommer også alt av pyroeffekter) må gjennomgå et teorikurs som omhandler paragrafer klasseinndelinger osv. I tilegg må man ha en viss mengde praksis over en bestemt periode.

Ergo. Alle de pyrofolka i laivmiljøet som bare har teknisk kurs fra før av, kan ikke lenger pyre. Men det kan jeg *rocke rocke rocke*

InnleggSkrevet: Lør 11 Okt 2003, 17:47
Randar

Shealien skrev:
har lov jeg *rocke rocke rocke*

Det er faktisk verdt å merke seg at siden DBE (departementet for brann og el-sikkerhet) har gjort om på reglene sine.

De sier nå at alle som skal kunne bruke klasse 4 fyrverkeri (her inn kommer også alt av pyroeffekter) må gjennomgå et teorikurs som omhandler paragrafer klasseinndelinger osv. I tilegg må man ha en viss mengde praksis over en bestemt periode.

Ergo. Alle de pyrofolka i laivmiljøet som bare har teknisk kurs fra før av, kan ikke lenger pyre. Men det kan jeg *rocke rocke rocke*

Very Happy

InnleggSkrevet: Lør 11 Okt 2003, 17:55
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [15 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet