|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
yo_mothafakka
Främling

Ble Medlem: 08 Okt 2003 Innlegg: 15 Bosted: hvem vet.. og hvem bryr seg..
|
Forbanna
det er på tide å spytte ut!! tok du den??!! haha. nok spøk og moro, tilbake til virkeligheten, den harde realistiske virkeligheten. er det virkelig noen mening med vår eksistens, og isåfall blir det ikke litt banalt og diskutere om det er rett og være homo (noe det selvfølgeli ikke er! eller å være streit. livet er for langt for den slags. jeg er forbanna på verden, det livet vi fører, og alle de små tingene i virkeligheten som akkurat får ting til å tippe, tippe slik at alt faller sammen. vi fører egentlig et ganske stødig liv, men det er disse små tingene som får det ellers så stødige og riktige livet vårt til å føles elendig, skjønner dere hva jeg snakker om? jeg mener at livet er ment for omtanke, det er ment for å nyte de små enkelthetene, ikke hate de, for det er disse små tingene som gjør hverdagen vår komplett. uten disse ville alt være uten handling, vi ville vært som maurene, jobb, jobb, jobb (nye undersøkelser avslørt i national geographic forteller oss at maurene lever under et slags slavestyre). livet kan ikke være en dans på roser, men det kan heller ikke være slik at alt går som vi ønsker, livet er ment godt, men det ble feil. et sted på veien så falt vi av og glemte at livet er gøy. livet er ikke gøy lenger, livet er et strev. men det er et morsom strev.
jeg håper det er noen ildsjeler der ute som deler mine tanker, mine tanker om en verden uten stress, en verden hvor alt går galt. men hvor vi klarer å nyte det. nyte den følelsen av at vi ikke er skrevet, at vi ike er forutbestemt, at vi som individer kan leve og feile.
jeg vet at verden ikke kan forandres så drastisk. jeg vet at jeg kun er en håpløs drømmer, men faen, tror du ikke jeg driter i det. noen må drømme, drømmer er alt. vi må alle ha våre mål, og vi må alle ha fantasien til å kunne trekke en strek der hvor vi ikke lenger orker å mase, mase om alt er rett, eller galt. livet er ikke lagd for slikt. men men.. nå snakker jeg meg helt bort.
poenget er at livet er dritt. rett og slett. jeg er forbanna. men jeg driter i det.
fred inn.
|
Skrevet: Ons 08 Okt 2003, 10:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
knut
Varm i trøya

Ble Medlem: 01 Okt 2003 Innlegg: 63 Bosted: sortland
|
jeg er enig
livet er noe skit, rett og slett. vi mennesker kaster det bort på å tenke på alt vi skal få tid til å gjøre. enkelte, uten å nevne navn, mener visstnok at de i tillegg til all elendigheten de skaper kun ved å være til, skal nyte livet så mye at de, mens de lever her, skal karre til seg penger, for penger er makt (men makt er sykt). derfor er jeg av den oppfatning at den beste måten å leve på er å ikke være til, bare eksistere. bare tenk litt over mottoet mitt:
en evighet i intet er bedre enn en mannsalder på denne syke, syke planeten!
|
Skrevet: Ons 08 Okt 2003, 21:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
ingen vits i å ta noe alvorlig, livet er en stor vits, et skuespill, en drøm og en illusjon. Dette vil ofte føles som om alt og alle er ute etter å "ta" deg, har funnet ut at det eneste som virker mot dette og livet generellt er å le av det.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Ons 08 Okt 2003, 21:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
forbanna jævel
Främling

Ble Medlem: 09 Okt 2003 Innlegg: 1
|
føler meg meget krenket
SOM HOMOSEKSUELL FØLER JEG AT DENNE DISKUSJONEN ER MEGET KRNKENDE OG VIL HA EN UNSKYLDNING SELV OM VI ER HOMOSEKSUELLE HAR VI LIKE STOP RETT TIL Å LEVE SOM DERE "VANLIGE" FOLK DERFOR VIL JEG HELST SE AT DERE IKKE SKRIVER SÅNNE TING IGJEN ELLERS BLIR JEG TVUNGET TIL Å GÅ TIL SAK
MVH MEG KOZZZZZ
|
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 11:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
yo_mothafakka
Främling

|
fuck deg, tror du ikke vi driter i det??!! hehe, neida. en uskyldig spøk. jeg sa nettopp dette for å vise at du ikke må ta det vi sier ordrett. vi er tenkere, alt vi gjør er å formidle våre tanker, vi konstaterer intet. jeg for min del har en formening om at homofili er høyst .. feil. men jeg respekterer det valget andre mennesker tar, for det er opp til hver enkelt, hver enkelt må selv bestemme hvordan han eller hun skal leve sitt liv, i gode eller i onde dager.
livet er ikke til for at følelser skal holdes inne. livet er for ukomplett for slikt.
|
_________________ Livet må forstås baklengs for å kunne leves forlengs.
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 11:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Strider
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 09 Okt 2003 Innlegg: 250 Bosted: Minas-Tirith
|
| yo_mothafakka skrev: | fuck deg, tror du ikke vi driter i det??!! hehe, neida. en uskyldig spøk. jeg sa nettopp dette for å vise at du ikke må ta det vi sier ordrett. vi er tenkere, alt vi gjør er å formidle våre tanker, vi konstaterer intet. jeg for min del har en formening om at homofili er høyst .. feil. men jeg respekterer det valget andre mennesker tar, for det er opp til hver enkelt, hver enkelt må selv bestemme hvordan han eller hun skal leve sitt liv, i gode eller i onde dager.
livet er ikke til for at følelser skal holdes inne. livet er for ukomplett for slikt. |
hvis du har formeninger om at homofili er "høyst feil" kan du kanskje være litt mer saklig, i det minste litt mer menneskevennlig, det er jo du som søker mer omtanke i verden? Jesus. Slipp i det minste andre til i kvasifilosofien din, din lille sosiopat 
|
_________________ I met a lady in the meads,
Full beautiful - a faery's child,
Her hair was long, her foot was light,
And her eyes were wild.
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 12:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg synes homofili er helt ok jeg. Bifili også.
Det som gjør meg sint er sløve leger som ikke gjør det de skal. Nå i en alder av 19 år blir jeg sendt til røntgen og må etterhvert ta masse prøver.. Leddgiktprøver osv osv.
Disse burde vært tatt for sånn ca 3 år siden, men ingen vil høre og ingen vil hjelpe.
Det er noe som virkelig skuffer meg og gjør meg sint...
Kjekt å vite liksom.. 3 år som kunne vært brukt på fornuftig behandling, isteden for den gjentatte frasen: Ta disse tablettene så får du i alle fall sove. Vi vet ikke hva vi kan gjøre vi.
Grrr.. BRENN
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 13:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
kanskje "feil" var ein automatisk korreksjon fra den ordlista... hvem vet =)
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 13:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Hvis man tror livet er en illusjon kan man jo bare hoppe utfor et stup og se hvor illudert man føler seg når man treffer bakken...
Unnskyld, jeg blir bare litt irritert noen ganger av slik tankegang. Og en tanke er ikke bare en tanke når man slenger den ut. "Det er bare noe jeg sier" eller "det var bare noe jeg sa" er noe av en selvmotsigelse. Det vi sier og skriver er i høyeste grad noe vi gjør mot de som er på mottagerenden av ordene våre.
Forøvrig er jeg god og fornøyd med livet. For meg personlig iallefall, er det slettes ikke så ille som noen skal ha det til.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 14:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

|
selv om jeg syns livet er en illusjon betyr det ikke at jeg ser på det som en vits eller noe man bare kan kaste vekk helt uten videre. Jeg sier at livet er en illusjon fordi vi gjør den til det. Vi gjør ofte alt mye værre og alvorligere enn det er. Folk blir lett sure for bagateller. Mange vil krangle med meg og si at dette ikke er sant, greit det. Tar det ikke så alvorlig heller, selv om jeg mener det jeg sier. Mener ikke å såre eller krenke eller plage noen med noe av det jeg sier eller gjør. Men av og til blir det sånn uansett. Er det meningen at jeg skal legge meg ned å grine for det? Prøvde det en stund, virka ikke. Uansett, nå har jeg egentlig ikke peiling på hva jeg har skrevet eller hva jeg ville med det, vet bare at det begynnte med en god tanke og håper egentlig at noen klarer å følge med på dette slik at de kan forklare meg hva jeg egentlig sa nå slik at jeg får sjekket at det var rett. Mener ikke noe galt med det heller.
|
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 18:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
jack_sparrow
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Sep 2003 Innlegg: 92 Bosted: Mirkwood, Middle-earth
|
Enkelte ting i livet er bare. Noe kan ikke forandres. Og det går an å drømme om bedre ting...I min perfekte verden er Gandalv konge og Johnny Depp Statsminister...ser dere pointet? Ikke jeg heller...jeg har ingen poeng. Bare skriver fordi at jeg kjeder meg. Jeg er sur på lærere...og politikere...og folk som digger pop. Pop er dumt. Verden er rar. Kirken er rar. Har jeg sagt at verden er rar? Men livet...livet er kult. Jeg digger vampyrer, fordi at de kan leve i all evighet. Døden kan ikke være like bra som livet. I livet har vi jo sjokolade...
|
_________________ "Liberate tutemet ex inferis"
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 19:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Folk blir lett sure for bagateller... Men det som er en bagatell for ett menneske er stort og viktig for et annet. Ikke videre mye å gjøre med den saken.
Men ja - vi gjør ofte småting om til uoverkommerlige problemer. Virkelighetskontakt er alltid en vanskelig ting.
|
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 19:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

|
Det er få mennesker som faktisk mener å skade andre med det de gjør, (hvis du ser bort fra i krig) men av og til blir det bare sånn. De fleste vil gjøre gode ting men siden egoisme er en såpass stor kraft blant mennesker er dette veldig vanskelig.
|
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 19:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Jeg tror mange mener å skade, men er ikke klar over hva det faktisk vil si å skade noen før etter at de har gjort det...
|
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 19:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Strider
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 09 Okt 2003 Innlegg: 250 Bosted: Minas-Tirith
|
| jack_sparrow skrev: | | Enkelte ting i livet er bare. Noe kan ikke forandres. Og det går an å drømme om bedre ting...I min perfekte verden er Gandalv konge og Johnny Depp Statsminister...ser dere pointet? Ikke jeg heller...jeg har ingen poeng. Bare skriver fordi at jeg kjeder meg. Jeg er sur på lærere...og politikere...og folk som digger pop. Pop er dumt. Verden er rar. Kirken er rar. Har jeg sagt at verden er rar? Men livet...livet er kult. Jeg digger vampyrer, fordi at de kan leve i all evighet. Døden kan ikke være like bra som livet. I livet har vi jo sjokolade... |
BOOORING!
HVOR har jeg lest dette et par hundre ganger før? *sigh*
|
_________________ I met a lady in the meads,
Full beautiful - a faery's child,
Her hair was long, her foot was light,
And her eyes were wild.
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 22:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
jack_sparrow
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Sep 2003 Innlegg: 92 Bosted: Mirkwood, Middle-earth
|
Kanskje i hjernen min, siden den er savnet...
|
_________________ "Liberate tutemet ex inferis"
Skrevet: Fre 10 Okt 2003, 14:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
det finnes jo for faen ikke vampyrer?
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Fre 10 Okt 2003, 19:45 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

|
hvem har bestemt det? de er tross alt flinke til å gjemme seg... dessuten har vi jo flaggermusene som visstnok skal være veldig hyggelige...
|
Skrevet: Fre 10 Okt 2003, 19:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
stjernesludd
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mar 2003 Innlegg: 546 Bosted: Narnia
|
| Strider skrev: | | jack_sparrow skrev: | | Enkelte ting i livet er bare. Noe kan ikke forandres. Og det går an å drømme om bedre ting...I min perfekte verden er Gandalv konge og Johnny Depp Statsminister...ser dere pointet? Ikke jeg heller...jeg har ingen poeng. Bare skriver fordi at jeg kjeder meg. Jeg er sur på lærere...og politikere...og folk som digger pop. Pop er dumt. Verden er rar. Kirken er rar. Har jeg sagt at verden er rar? Men livet...livet er kult. Jeg digger vampyrer, fordi at de kan leve i all evighet. Døden kan ikke være like bra som livet. I livet har vi jo sjokolade... |
BOOORING!
HVOR har jeg lest dette et par hundre ganger før? *sigh* |

|
Skrevet: Lør 11 Okt 2003, 16:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
yo_mothafakka
Främling

|
quote] hvis du har formeninger om at homofili er "høyst feil" kan du kanskje være litt mer saklig, i det minste litt mer menneskevennlig, det er jo du som søker mer omtanke i verden? Jesus. Slipp i det minste andre til i kvasifilosofien din, din lille sosiopat [/quote]
jo, jeg skal si deg, styder. at jeg personlig synes homofili er ekkelt og galt. jeg sier ikke at det er riktig, men jeg sier at det er min mening. i bibelen står det foreksempel at du ikke skal ha seksuell omgang med en person av samme kjønn, for en gangs skyld er jeg enig med bibelen. bibelen er utdatert jeg vet det. men helvete heller, dette er min oppfatning, har vi ikke hver og en lov til å ha vår egen oppfatning av verden rundt oss. hvis jeg syns rød er en stygg farge på biler, vel så syns jeg det. slik er det med min holdning til homofili. Hvis de hadde gjort mindre ut av seg, ville jeg nok ikke ha følt det så sterkt. Hvis de bare kunne holdt en lav profil og vært den de er, uten og overdrive. for mange homser lever seg selv ut. hvem er du til å sette spørsmål ved mine svar. like mye som jeg er istand til å sette spørsmål ved dine oppfatninger og teorier. fuck deg, jeg møkker på deg. du er intet mer enn en maur i vårt uendelige store samfunn, ditt liv får ikke mer innhold av å sitte på dette forumet og disse andre p.g.a. deres oppfatninger. dette irriterer meg. jeg tror nemlig at du ikke er homo, derfor har du ikke grunnlag til å uttale deg. hvis du hadde vært homo, hadde du antakeligvis ikke brydd deg så altfor mye om mitt innlegg, og tenkt for deg selv at du vet bedre (noe de selvfølgelig ikke gjør, bare for å illustrere mitt poeng).
nå er jeg lei. la dem snakke for seg selv. la dem stå for det de står for. men fuck dem, jeg driter i dere alle. og jeg digger ikke homser.
|
_________________ Livet må forstås baklengs for å kunne leves forlengs.
Skrevet: Ons 15 Okt 2003, 12:37 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |