|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
UKA-fyrverkeri
I morgen klokka elleve om kvelden blir det kjempetøft fyrverkeri i dødens dal som avslutning av promenade-konserten. Kom og se!
(jeg er med å lager det nemlig )
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Tir 07 Okt 2003, 23:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gaute
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003 Innlegg: 512 Bosted: Trondheim
|
Tøft, det er jo bare rett nedi bakken 
|
_________________ "Its a Backstreet Boy world, and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself" Billy Corgan
Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud
Skrevet: Ons 08 Okt 2003, 01:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Moiraine
Spitzy (!)

Ble Medlem: 18 Apr 2003 Innlegg: 215 Bosted: Bartebyen.
|
Hvor er så denne "dødens dal"?
|
_________________ Aliquandro et insane iucudum est.
Skrevet: Ons 08 Okt 2003, 06:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

|
Det er den fotballbanen som ligger ovenfor samfundet et lite stykke, (og nedenfor Gløshaugen) som er full med telt i rødt og blått nå.
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Ons 08 Okt 2003, 08:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
hvor da? =)
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Ons 08 Okt 2003, 12:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gaute
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003 Innlegg: 512 Bosted: Trondheim
|
vel, for det første Bagbiter, så er det i Trondheim 
|
_________________ "Its a Backstreet Boy world, and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself" Billy Corgan
Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud
Skrevet: Ons 08 Okt 2003, 12:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Veit ikke om jeg rekker det... skal på nabokveld på Cafe Filter også. Rent travelt, gitt 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 08 Okt 2003, 16:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Rakk det ikke, men fikk med meg avdukingen av UKA-navnet:
GLASUR
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Ons 08 Okt 2003, 23:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Moiraine
Spitzy (!)

Ble Medlem: 18 Apr 2003 Innlegg: 215 Bosted: Bartebyen.
|
Jeg hadde lagt meg (og var halvveis inni drømmeland), da jeg vagt registrerte at fjerde verdenskrig hadde begynt.
Var det en storslått begivenhet?
|
_________________ Aliquandro et insane iucudum est.
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 06:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Og dette får jeg lest NÅ, dagen derpå.
(Resten av innlegget er forhåndsflyttet til Klagemuren av undertegnede, for å opprettholde trådens emne. )
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 10:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Glasur, ja
Forøvrig regnet det, så jeg var godt fornøyd med å forflytte meg hjemover med siste buss etterhvert.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 14:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

|
avdukningen var dååårlig! (det var vi som fiksa ildregn og konfetti som vi hadde mekka selv) men dere skulle virkelig ha sett!
Fyrverkeriet var helt enormt! ALT klaffet, og alle vi snakket med påstod at det var noe av det beste de hadde sett noen gang! (vi har blant annet en type mine som ingen andre i hele norden bruker). Den dekker hele himmelen med popcornaktige gullgnister med haler. Fantastisk. helt enormt fantastisk.
Stakkars dere som gikk glipp av det, og når bildene kommer skal jeg legge dem ut. 
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Tor 09 Okt 2003, 21:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar

|
Shealien skrev: | avdukningen var dååårlig! (det var vi som fiksa ildregn og konfetti som vi hadde mekka selv) men dere skulle virkelig ha sett!
Fyrverkeriet var helt enormt! ALT klaffet, og alle vi snakket med påstod at det var noe av det beste de hadde sett noen gang! (vi har blant annet en type mine som ingen andre i hele norden bruker). Den dekker hele himmelen med popcornaktige gullgnister med haler. Fantastisk. helt enormt fantastisk.
Stakkars dere som gikk glipp av det, og når bildene kommer skal jeg legge dem ut.  |
WOW! Høres stappbra ut.
No vet jeg hvem som skal lage effekter på laiver og slikt 
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Fre 10 Okt 2003, 17:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

|
har lov jeg *rocke rocke rocke*
Det er faktisk verdt å merke seg at siden DBE (departementet for brann og el-sikkerhet) har gjort om på reglene sine.
De sier nå at alle som skal kunne bruke klasse 4 fyrverkeri (her inn kommer også alt av pyroeffekter) må gjennomgå et teorikurs som omhandler paragrafer klasseinndelinger osv. I tilegg må man ha en viss mengde praksis over en bestemt periode.
Ergo. Alle de pyrofolka i laivmiljøet som bare har teknisk kurs fra før av, kan ikke lenger pyre. Men det kan jeg *rocke rocke rocke*
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Lør 11 Okt 2003, 17:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar

|
Shealien skrev: | har lov jeg *rocke rocke rocke*
Det er faktisk verdt å merke seg at siden DBE (departementet for brann og el-sikkerhet) har gjort om på reglene sine.
De sier nå at alle som skal kunne bruke klasse 4 fyrverkeri (her inn kommer også alt av pyroeffekter) må gjennomgå et teorikurs som omhandler paragrafer klasseinndelinger osv. I tilegg må man ha en viss mengde praksis over en bestemt periode.
Ergo. Alle de pyrofolka i laivmiljøet som bare har teknisk kurs fra før av, kan ikke lenger pyre. Men det kan jeg *rocke rocke rocke* |

|
_________________ Biiip!
Skrevet: Lør 11 Okt 2003, 17:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |