|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Negler eller nagler? Svart eller rosa?
Jeg liker lange negler, men jeg liker ikke rosa negler. Jeg liker ikke for lange negler heller, men jeg klarer ikke klippe dem :p Kanskje file litt men. Og hva tycks om nagler? Jeg digger nagler ) Men ikke altfor lange. Det blir bare harry, eller??
Og bare sånn for å avslutte det hele: SVART 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Søn 21 Sep 2003, 11:37 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
meep-meep
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Aug 2003 Innlegg: 125 Bosted: Trondheim
|
for lange negler er ikke særlige pent. Rosa negler er ihvertfall ikke særlig pent. Svarte negler er overhodet ikke pent. Og nagler? huff...
(min mening da)
|
Skrevet: Søn 21 Sep 2003, 13:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gaute
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003 Innlegg: 512 Bosted: Trondheim
|
Svart er jo den beste fargen, og ingenting galt med litt nagler her og der.. Liker svartkledte jenter jeg 
|
_________________ "Its a Backstreet Boy world, and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself" Billy Corgan
Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud
Skrevet: Søn 21 Sep 2003, 13:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Svart er bra. Rosa er...vel... *grøsse*
Jeg har én nagle...på veska mi. Som spidder alle som kommer løpende for å gi meg en klem...
( Bare spør Erik...=)
|
Skrevet: Søn 21 Sep 2003, 13:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
jack_sparrow
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Sep 2003 Innlegg: 92 Bosted: Mirkwood, Middle-earth
|
Lakken skal være svart, mørkerødt eller mørkelilla Nagler er bra! Men akkurat som store sølvringer med drager og sånt, så spidder det alt du skal ha på deg, og alle som kommer nært deg...hm...Been there...Done that...
Female Jack Sparrow...CAPTAIN! Har talt! Igh ugh!
|
_________________ "Liberate tutemet ex inferis"
Skrevet: Søn 21 Sep 2003, 18:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
OT: | Female Jack Sparrow skrev: | Give praise for the blood it bled
Grant a Rose for the Dead |
Theatre of Tragedy?? God musikksmak, kalles det. ooh, det er lenge siden jeg har hørt på den cdn der... *mimre*
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Søn 21 Sep 2003, 19:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
jack_sparrow
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Sep 2003 Innlegg: 92 Bosted: Mirkwood, Middle-earth
|
Theatre of Tragedy ruler jo stort beste musikken jeg veit om! Det og Blind Guardian...Pain of Slavation...Sisters of Mercy...Darkwell...Theatre Des Vampires...Les Mis...noe mer? 
|
_________________ "Liberate tutemet ex inferis"
Skrevet: Søn 21 Sep 2003, 19:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Hm. Jeg ville lagt Tristania, My dying bride og Moonspell til den lista der.. Med det dekker jeg vel egentlig den sorte siden min.. Av en eller annen merkerlig grunn kommer den ikke fram så ofte mere. Latin-Amerika kan gjøre sånt med deg. Nå reserveres vanligvis de cdene der til rollespillsammenhenger.
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Søn 21 Sep 2003, 20:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sytemarvin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 03 Aug 2003 Innlegg: 408 Bosted: Oslo
|
Lange negler er pes. Nagler er som regel gøy uavhengig av farge og lengde. Svart og rosa er gøy begge to, så lenge det er knæsjrosa. Pastellrosa må dø i Helvete.
|
_________________ Start a riot, slash your wrists red
Skrevet: Tir 23 Sep 2003, 17:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Hmm, hva med the sins of thy beloved? Det er nyydelig. Jeg orker ikke ramse opp alt jeg, se profil på dsgf Tamurile er jeg. Eller yvonne om du vil.
Rosa må dø i helvete uansett føler jeg. Det er litt ekkelt.
|
Skrevet: Ons 24 Sep 2003, 09:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sytemarvin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 03 Aug 2003 Innlegg: 408 Bosted: Oslo
|
I morgen skal jeg kjøpe rosa boblekåpe =D
|
_________________ Start a riot, slash your wrists red
Skrevet: Man 29 Sep 2003, 16:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gaute
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003 Innlegg: 512 Bosted: Trondheim
|
stakkars, stakkars lille deg 
|
_________________ "Its a Backstreet Boy world, and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself" Billy Corgan
Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud
Skrevet: Man 29 Sep 2003, 19:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
rosa? rosa? uæhhh!!! *springe å gjemme seg* er den slemme fargen borte snart?
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tir 30 Sep 2003, 08:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Ikke alt for lange negler kan være fint.
Jeg liker mine korte, for da er det lettere å trykke på tastaturet, og det er også lettere å gi folk en skikkelig massasje.
Nagler synes jeg er et litt oppbrukt fenomen, som derfor popkulturen nå er i ferd med å adoptere, så det holder jeg meg generelt unna. Er ikke helt min stil heller.
Farger? Jeg har strengt tatt ingenting imot rosa, så lenge den brukes i moderate mengder og ved passende anledninger, og i passende nyanse. Pastellrosa kan faktisk være søtt i riktige omgivelser.
Svart er strengt tatt ikke en farge, men jeg skal ikke pirke for mye. Jeg liker svart. Nesten like godt som jeg liker mørkegrønn, mørkelilla og vinrød.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 30 Sep 2003, 09:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Jeg er selv klar over at svart ikke er en farge, fargelæren på grafisk lærte meg såpass, men er ikke til å komme unna at svart blir sett på som en farge, derfor tok jeg meg den frihet av å være så overfladisk at jeg sammenlignet en ikkefarge med en stygg farge
Nagler er pent på enkelte mennesker som kjører en stil. Nagler på såkaltet popkulturmennesker ser somregel bare tejt ut. Nagler passer dog på noen. Aner ikke om det passer på meg, bruker heller ikke så mye angler annet enn i ørene mine. Men i alle fall, glad for feeeedabcker her. Jeg har nemlig knekki neglene mine, ikke med vilje en gang. Det var ikke noe gøy altså.
(Ja jeg er på jobb og kjeder meg litt 
|
Skrevet: Tir 30 Sep 2003, 10:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
tar meg friheten å være litt barnslig og plagsom nå, men svart er en farge, vet godt at mange sier at den ikke er det men det er helt feil. Det er bare ikke alle som kan oppfatte hærligheten og variasjonen i det som er ordentlig mørkt og sort.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tir 30 Sep 2003, 18:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Hmmm... Eneste jeg kan tenke meg rosa kan se overhodet nesten okey ut i mine øyne er hvis den er satt i fint samspill med sort. Feks plagg med sort hovedfarge med tynnstreket (preferrably intrikat) goth-aktig mønster.
Ellers er jo coveret på HIM's Razorblade Romance ganske genialt
Negler? Tja.. liker ikke for lange. Selv om erotiske kloremerker er sexy, kan det bli litt i det meste laget..
Nagler? Doesn't work for me. Liker ikke i det hele tatt, tror jeg kanskje forbinder det med 80-tallspunk og dårlige lavbudsjett-post-apokalyptiske sci-fi filmer. I nyere tid oxo med "the mothafucka diva queen" faktisk
Går kanskje over hvis jeg stimuleres av kledelig bruk av dem i nærmiljøet, men det ser ... skal vi si.. sort ut 
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Tir 30 Sep 2003, 18:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
| sharee skrev: | | tar meg friheten å være litt barnslig og plagsom nå, men svart er en farge, vet godt at mange sier at den ikke er det men det er helt feil. Det er bare ikke alle som kan oppfatte hærligheten og variasjonen i det som er ordentlig mørkt og sort. |
Svart er ifølge meg selv en nyydelig farge og min favoritt, teori kan ikke motsies sånn uten videre, men vi velger jo selv hva vi vil kalle denne fantastiske fargen. Evt kontrast. Iom at fargesirkelen ikke inneholder sort, kan bare få så dyp dyp lilla at den ser sort ut. Det samme gjelder jo hvitt.
|
Skrevet: Tor 02 Okt 2003, 13:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Liker hvitt oxo jeg da.. Bare så det er sagt
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Tor 02 Okt 2003, 17:37 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
| sharee skrev: | | tar meg friheten å være litt barnslig og plagsom nå, men svart er en farge, vet godt at mange sier at den ikke er det men det er helt feil. Det er bare ikke alle som kan oppfatte hærligheten og variasjonen i det som er ordentlig mørkt og sort. |
Helt feil, sier du?
Hvor har du det fra? Jeg er ganske interessert i hvilke kilder folk benytter seg av når de kommer med så hardtslående uttalelser.
For øyeblikket må jeg si at fargelæreren til Mareth på grafisk nok framstår for meg som den mest pålitelige kilden.
*pirke-pirke* Siden alle andre gjør det. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Fre 03 Okt 2003, 11:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |