DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Initiativ
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [31 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
FaceMan
Gjest

Re: Forresten

For eksempel ved å låne bort en sofa til vedkommende. Men man må ikke være interessert idet man låner bort sofaen da, men man kan jo fort bli det dagen etterpå liksom.

Merkelig hvordan søt musikk oppstår når folk treffes under de rareste omstendigheter. Smile

InnleggSkrevet: Man 26 Nov 2001, 20:52
    Til Toppen 
Profeten
Gjest

Guttene må ta initiativet

Det er et trist (?) faktum at jentene forventer at gutten skal gå bort til dem, og si noe romantisk.
Jenta går aldri bort til en gutt, hun forventer at gutten må komme bort til henne (det må han jo siden hun har hintet som en gal at hun er interessert), for til syvende (hvorfor akkurat 7?) og sist må gutten gjøre noe, før det er for sent..

Jeg vet jeg har rett... Smile

InnleggSkrevet: Fre 30 Nov 2001, 20:17
    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Re: Initiativ

Likestillingen har gått til hælvete.. alt skjer i kvinners favør.. dem får gå i dress, dem får gå i slips og hatt og alt.. dem får VELGE om de vil i militæret og sånn. Det er ikke like likestilling.. Snart så kommer Mannegruppa Ottar for å kjempe for menns rettigheter.. vel ikke det at jeg VIL gå i kjole og slikt da, men hvorfor vil jenter gå i dress og slikt?
Vel.. Hvis det er sånn det skal være, så vil jeg at jenter ihvertfall kan ta initiativet..

hm?

InnleggSkrevet: Man 10 Des 2001, 13:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
MMmmia
Gjest

Bagbiter; fordi det er forbanna unyttig å gå i skjørt og kjole hele tia. derfor vil jenter gå i bukser åsånt.

Her om dagen leste jeg hva en liten gutt hadde sagt om hva ekteskap dreide seg om; "det er da man har ei som jenter tøfler og øl mens man ser på fotballkamp og kona lager middag!"

SÃ¥eh..

InnleggSkrevet: Man 10 Des 2001, 17:25
    Til Toppen 
MMmmia / BebiDrage
Gjest

uhm. skrivefeil.

"det er da man har ei kone som henter tøfler og øl mens man ser på fotballkamp, og kona lager middag!"

InnleggSkrevet: Man 10 Des 2001, 17:26
    Til Toppen 
therese^
Gjest

joa.. greit med jenter at jenter skal ta initiativ men det er utrooolig mange gutter som ler av jenter som viser interesse... hvis de ikke liker henne.. dessverre! hmm... kjenner jeg feil gutter???? jash.. men anyway lixom.. det gjør jenter usikre!

InnleggSkrevet: Tor 21 Feb 2002, 23:59
    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003

Det er akkurat det samme omvendt. Om ikke oftere at det er tilfelle at jentene ler av guttene. Det er jo ikke så vanskelig å se med antall 'usikre' gutter som trasker rundtomkring på byen.

InnleggSkrevet: Fre 22 Feb 2002, 01:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
:\
Gjest

<-- *usikker*

InnleggSkrevet: Lør 06 Apr 2002, 00:50
    Til Toppen 
FaceMan
Gjest

Re: Sjokoladekake...

Hmm, jeg fikk vel aldri funnet ut om du lagde noen god sjokoladekake på egen hånd.. jaja :-)

Du kan gjerne bake alikevel da, selv om vi ikke er sammen Very Happy

InnleggSkrevet: Tor 16 Mai 2002, 10:17
    Til Toppen 
Helvete
Gjest

vel, har forsøkt å ta initiativet opptil flere ganger, men gutter blir ofte så nervøse og redde og får ikke frem et ord. skjønner ingenting. synes gutter burde ta mer initiativ. og selv om de tar initiativ, så gjør de det på en så utrolig tafatt måte, stotrer og stammer og får liksom ikke frem at de er interesserte. og hvis de likevel etter en stund klarer å få frem noe i den retningen, virker det så tafatt at jeg blir nervøs selv. og så trekker de plutselig tilbake alt de har sagt før jeg i det hele tatt har svart bekreftende eller avkreftende. bare tull.

min store drøm er imidlertid at en gutt (Mr Right, selvsagt!) skal komme bort til meg, se meg dypt inn i øynene, si at han er utrolig interessert, at han synes jeg er utrolig tiltrekkende på en selvsikker måte, se an reaksjonen min selvsagt, og så plutselig presse meg opp mot veggen og kysse meg hardt og intenst. hvorfor er det så få som tør det? jeg hadde falt pladask! ( opplevd det en gang, selv om han var stygg og mindre intelligent og en skikkelig drittsekk, falt jeg virkelig pladask. skjønner fremdeles ikke i dag hva som skjedde.)

InnleggSkrevet: Fre 07 Jun 2002, 22:00
    Til Toppen 
Chr|s
Gjest

Hmm.. nå jeg skal spørre etter navn og telefonnr? Wink

InnleggSkrevet: Søn 20 Okt 2002, 15:33
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [31 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt