Av
Varm i trĂžya
Ble Medlem: 21 Sep 2003 Innlegg: 92 Bosted: Mirkwood, Middle-earth
GymlÊreren min! Dette er historien om Fru Hitler, min gymlÊrer. Jeg har aldri hatt lyst til Ä drepe mange mennesker, men hun er nok en av dem. Hun ga meg stryk i gym (hyggelig? NEI!) selv om jeg ikke hadde nÄdd kvoten ennÄ pÄ for mange bortedager. Uansett, nÄ ga hun mange venninner av meg stryk i fotball, bare fordi at hun ikke ville se pÄ dem! PÄ onsdag mÄ jeg ta eksamen i gym, for Ä fÄ en karakter....jeg kommer til Ä stryke, bare fordi at hun ikke liker faren min!
ARGH!!!!!! Bloody rotten poxy cow of a bastard whore...
MÄtte fÄ det ut...sorry for den lille...err...siste linja...hÄper at den ikke er for ille...
_________________ "Liberate tutemet ex inferis"
Skrevet: Sűn 21 Sep 2003, 22:29
Gaute
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 07 Sep 2003 Innlegg: 512 Bosted: Trondheim
HÞres ut som gymlÊreren jeg hadde fÞrste Äret pÄ vgs... Gikk kun etter trynefaktor.. og ikke var det noe lett Ä klage pÄ henne heller, hun var nemlig skoleinspektÞren som vi skulle klage til i tillegg.. Godt den tiden er over..
_________________ "Its a Backstreet Boy world, and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself" Billy Corgan
Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud
Skrevet: Sűn 21 Sep 2003, 22:42
Glahn
Mors Lille Ole
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
Jeg husker gymlÊreren min pÄ ungdomsskolen - jeg fikk G (dette var i de gode gamle dager da vi hadde bokstavkarakterer), uansett hva jeg gjorde. Om jeg lÞp fletta av meg pÄ lÞpetur i skauen, eller om jeg stod og sÄ pÄ at ballen falt i bakken mens vi spilte volleyball spilte ingen rolle: G ble det.
Skrevet: Man 22 Sep 2003, 07:55
BagBiter
Veronica
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, KarmĂžy
GymlÊreren jeg hadde pÄ 1.gym allmenn lÊrte aldri hvem som var hvem, sÄ jeg kjÞnner ikke hvordan han kunne gi oss innsatskarakterer og slikt..! - vel endte jo med at jeg slutta pÄ allmenn..
_________________Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Man 22 Sep 2003, 08:01
martefine
Slushpuppy!
Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
Gym er ikke min sterkeste side og karakteren er deretter, men en ting har jeg iallefall lÊrt i gymtimen som er strategisk plasert i de to fÞrste timene mandags morgen, nesten verre enn Ä ha kunst og kulturhistorie tidlig det.. I dag har jeg lÊrt at det er dumt Ä lÞpe 3 km nÄr man har lungebetennelse... Det fÞrer til bÄde svimmelhet og kvalme
_________________ Skal du bare lese en bok i Är,
mÄ du ta deg sammen
Skrevet: Man 22 Sep 2003, 09:09
sharee
Slushpuppy!
Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
Fru. Hitler er skummel ja, mn hun har faktisk humor en plass langt der inne, hÞrte hun dro en spÞk...fikk nesten infarkt, uansett det unnskylder henne ikke for at hun lar trynefaktoren avgjÞre alt for henne...ingen vits i Ä klage heller, er ikke akkurat sÄ mye man kan gjÞre med henne....
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Man 22 Sep 2003, 11:01
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
NÄr djevelen mener at menneskene begynner Ä bli for gode, skaper djevelen gymlÊrere.
_________________Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Man 22 Sep 2003, 13:56
Glahn
Mors Lille Ole
De er en egen rase, sÄ mye er sikkert.
Og Martefine, hvorfor i allverden er du ute og lÞper med lungebetennelse? Du blir ikke frisk pÄ den mÄten! En lege-ÊrklÊring pÄ lungebetennelse burde da vÊre mer enn grunn god nok til Ä slippe slikt...
Skrevet: Man 22 Sep 2003, 14:27
martefine
Slushpuppy!
For Ä fÄ legeattest mÄ man gÄ til legen og vil jeg det?
Dessuten mÄ jeg lÞpe 3000 meter for Ä fÄ bestÄtt i gym
mÄ du ta deg sammen
Skrevet: Man 22 Sep 2003, 16:15
Therese
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
Hvis jack_sparrow sin gymlÊrer er Fru Hitler, sÄ er min gymlÊrer Herr Hitler. Han kjeftet meg huden full fordi han -trodde- jeg hadde skulket opptil flere gymtimer, mens jeg egentlig hadde orkesterÞvelse.
Skrevet: Man 22 Sep 2003, 17:07
Glahn
Mors Lille Ole
Er gymlĂŠreren til Martefine da Stalin?
Skrevet: Man 22 Sep 2003, 17:27
Ulven
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 11 Mai 2003 Innlegg: 431 Bosted: skogen
hmm. vÄres gymlÊrer driver bare med noen sinnsyke "fame" bevegelser hele tiden.. irrititerende
_________________ Don`t eat the yellow snow
Skrevet: Man 22 Sep 2003, 17:30
Glahn
Mors Lille Ole
Bare en liten amatÞrdiktator, altsÄ...
Min var Ivan den Grusomme, men han var faktisk ganske snill...
Skrevet: Man 22 Sep 2003, 17:31
Toad_T
Veronica
Ble Medlem: 13 Apr 2003 Innlegg: 839 Bosted: BollnÀs city
oog mÄnen var sÄ fin i kveld
og ingen skrek pÄ politi....
(altsÄ...dr...martine...ja...hm....sikkert ingen som skjönner, men...!)
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A SlĂŠsk
Skrevet: Man 22 Sep 2003, 18:52
martefine
Slushpuppy!
Dr Svarstad slÄr til igjen
mÄ du ta deg sammen
Skrevet: Man 22 Sep 2003, 19:29
jack_sparrow
Varm i trĂžya
Ble Medlem: 21 Sep 2003 Innlegg: 92 Bosted: Mirkwood, Middle-earth
Gratuler meg! Jeg bestod!
Uansett, sÄ sier jeg at vi burde fÄ dÞdsdom til gymlÊrere, strengere straff for matte og geografi-lÊrere og muligens en overlevelsemedalje til alle elever etter VK1
_________________ "Liberate tutemet ex inferis"
Skrevet: Sűn 05 Okt 2003, 14:15
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
jeg likte gymlÊrerene mine pÄ de to gkene jeg har gÄtt
han jeg hadde pÄ vk1 burde vÄrt begrav levende(kansje ikke sÄ streng straff da men)
Skrevet: Sűn 05 Okt 2003, 21:00
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Mćned 3 Mćneder 6 Mćneder 1 Ćr Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende