|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
jatonime
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 06 Aug 2003 Innlegg: 64 Bosted: rakkestad
|
hvorfor det? jeg liker meg der , jeg ,men sÄ har jeg bare vÊrt der i en uke og da...
|
_________________ jAtOnImE
Skrevet: Lűr 23 Aug 2003, 23:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
jatonime
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 06 Aug 2003 Innlegg: 64 Bosted: rakkestad
|
*peker pÄ den over*pÄ risum altsÄ
|
_________________ jAtOnImE
Skrevet: Lűr 23 Aug 2003, 23:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
En uke er ikke nok til Ä forstÄ hvor ille det egentlig er 
|
_________________ Skal du bare lese en bok i Är,
mÄ du ta deg sammen
Skrevet: Man 25 Aug 2003, 14:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
|
faen klÞdde pÄ en skurv i morges blÞr ennÄ
fant akurat ut(i gÄr) at jeg ikke duger til Ä fÞre en samtale pÄ feks irc eller tomanns hÄnd med folk jeg nesten ikke kjenner
phu snart ferdig med Ä kle gesimsen det er jo sÄ artig Ä holde et 1"3" bord pÄ 5,5 meter i den ene enden over huet med en hÄnd Ä merke nÞyaktig med den andre
|
Skrevet: Tor 28 Aug 2003, 20:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Jeg liker ikke mannfolk! Hater dem, nesten.
Faen!!
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Sűn 31 Aug 2003, 02:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan

|
hmm FAEN FAEN FAEN
|
Skrevet: Man 01 Sep 2003, 18:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
jatonime skrev: | hvorfor det? jeg liker meg der , jeg ,men sÄ har jeg bare vÊrt der i en uke og da... |
det kan sikkert vÊre bra pÄ Risum for noen fÄ...men tro meg, Det kan virkelig vÊre et helvete for alle de andre. De som stÄr pÄ utsiden.
Jeg er absolutt enig med Martine.
Og forresten sÄ er jeg en smule irritert pÄ rektoren pÄ Skogn FolkehÞgskole for at han sendte meg hjem. Det var virkelig ikke nÞdvendig.
Og psykiatrien i Norge er helt idiotisk. Man mÄ jo for svarte ta sitt eget liv fÞr man fÄr hjelp...faen.
|
Skrevet: Ons 03 Sep 2003, 18:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan

|
songbird skrev: |
Og psykiatrien i Norge er helt idiotisk. Man mÄ jo for svarte ta sitt eget liv fÞr man fÄr hjelp...faen. |
er den ikke sÄnn over alt? 
|
Skrevet: Ons 03 Sep 2003, 19:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
Nei i resten av verden er den faktisk ganske mye bedre.. Hadde et heftig mĂžte med den sist gang jeg var i Polen og det var andre boller en de dumme norske som ikke fatter noen ting 
|
_________________ Skal du bare lese en bok i Är,
mÄ du ta deg sammen
Skrevet: Ons 03 Sep 2003, 20:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
songbird skrev: | Og forresten sÄ er jeg en smule irritert pÄ rektoren pÄ Skogn FolkehÞgskole for at han sendte meg hjem. Det var virkelig ikke nÞdvendig. |
Utfeiging fra rektorens side kaller jeg det.
|
Skrevet: Tor 04 Sep 2003, 08:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Glahn skrev: | songbird skrev: | Og forresten sÄ er jeg en smule irritert pÄ rektoren pÄ Skogn FolkehÞgskole for at han sendte meg hjem. Det var virkelig ikke nÞdvendig. |
Utfeiging fra rektorens side kaller jeg det. |
De skal ha et mÞte pÄ skolen pÄ tirsdag for Ä finne ut hva de skal gjÞre. Dersom én av lÊrerene er imot Ä ha meg der, mister jeg plassen... Rektoren er redd for Ä ha meg der. Han tror visst jeg har planer om Ä ta livet av meg der oppe. Han mener jeg skremmer medelevene mine. Jeg mÄ visstnok bare bestemme meg for at jeg ikke skal fÄ en nedtur igjen, ifÞlge han. Smart fyr...virkelig.
Hva faen skal jeg gjÞre hvis jeg ikke fÄr fortsette der? Da gÄr det rett til
helvete med meg. 
|
Skrevet: Tor 04 Sep 2003, 10:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar

|
songbird skrev: | Glahn skrev: | songbird skrev: | Og forresten sÄ er jeg en smule irritert pÄ rektoren pÄ Skogn FolkehÞgskole for at han sendte meg hjem. Det var virkelig ikke nÞdvendig. |
Utfeiging fra rektorens side kaller jeg det. |
De skal ha et mÞte pÄ skolen pÄ tirsdag for Ä finne ut hva de skal gjÞre. Dersom én av lÊrerene er imot Ä ha meg der, mister jeg plassen... Rektoren er redd for Ä ha meg der. Han tror visst jeg har planer om Ä ta livet av meg der oppe. Han mener jeg skremmer medelevene mine. Jeg mÄ visstnok bare bestemme meg for at jeg ikke skal fÄ en nedtur igjen, ifÞlge han. Smart fyr...virkelig.
Hva faen skal jeg gjÞre hvis jeg ikke fÄr fortsette der? Da gÄr det rett til
helvete med meg.  |
Hey! Ikke slikt snakk! Du har da oss 
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Tor 04 Sep 2003, 17:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Rektoren har ganske enkelt ikke skjĂžnt bĂŠret, med andre ord.
Fankeren heller - du er da ingenting Ă„ vĂŠre redd for? Nei, man blir bare veldig glad i deg istedet. Det er det man gjĂžr. Iallefall hvis man lar seg selv bli litt kjent med deg.
Jeg synes virkelig det er for galt at du skal bli kasta ut slik helt uten videre. Kan rektoren egentlig dokumentere at medelevene dine blir skremt? I think not. Slikt kalles Ä kaste ut folk pÄ altfor sviktende, lÞst grunnlag. Skal man gjÞre noe sÄ alvorlig som Ä sende en elev vekk fra en skole, kan man ikke bare gjÞre det pÄ grunnlag av lÞse pÄstander man ikke kan faktisk dokumentere er sanne. Da blir jo elevene totalt rettslÞse, og rektor kan kaste ut folk etter eget forgodtbefinnende. Det var da ikke slik det skulle vÊre?
|
Skrevet: Tor 04 Sep 2003, 17:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
Hvis du ikke fÄr lov til og bli kan du komme hit og gÄ pÄ steiner med meg! Deeet hadde vÊrt gÞy det!
|
Skrevet: Tor 04 Sep 2003, 19:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Glahn skrev: | Rektoren har ganske enkelt ikke skjĂžnt bĂŠret, med andre ord.
Fankeren heller - du er da ingenting Ă„ vĂŠre redd for? Nei, man blir bare veldig glad i deg istedet. Det er det man gjĂžr. Iallefall hvis man lar seg selv bli litt kjent med deg.
Jeg synes virkelig det er for galt at du skal bli kasta ut slik helt uten videre. Kan rektoren egentlig dokumentere at medelevene dine blir skremt? I think not. Slikt kalles Ä kaste ut folk pÄ altfor sviktende, lÞst grunnlag. Skal man gjÞre noe sÄ alvorlig som Ä sende en elev vekk fra en skole, kan man ikke bare gjÞre det pÄ grunnlag av lÞse pÄstander man ikke kan faktisk dokumentere er sanne. Da blir jo elevene totalt rettslÞse, og rektor kan kaste ut folk etter eget forgodtbefinnende. Det var da ikke slik det skulle vÊre? |
nÄ mÄ jeg jo nesten forsvare han litt...et par av de andre elevene ble jo faktisk ganske skremt. Silje f.eks, som kom inn pÄ rommet mitt og sÄ blodet som rant fra hÄnden min. Hun ble jo livredd. Og Ida, "samboer'n" min ble ogsÄ temmelig redd. SÄ jeg forstÄr det jo pÄ en mÄte...men de kunne jo gitt meg en sjanse iallfall. Jeg har snakket med bÄde Ida og Silja, og et par andre ogsÄ, etter at jeg kom hjem, og de ville iallfal at jeg skulle komme tilbake. SÄ nÄ gjenstÄr det bare Ä se hva lÊrerene synes...
dersom lÊrerene er redde for Ä ta nattevakter fordi de er redde for at jeg skal ta mitt eget liv, sÄ kan de ikke ha meg der. Men herregud...jeg har da ikke tenkt til Ä ta livet mitt!! Det er lenge siden jeg har tenkt den tanken nÄ. Jeg tror jeg skal fÄ med meg mamma og pappa opp dit, og fÄ ordna en samtale med rektor og inspektÞren (hun er nemlig ganske sÄ fornuftig og forstÄelsesfull), slik at vi kan fÄ forklart alt sammen.
SeriÞst...hadde ikke bestefar og samboeren hans kommet pÄ overaskelses-besÞk den dagen, sĚhadde det gÄtt bra.
jeg hater henne...
|
Skrevet: Tor 04 Sep 2003, 20:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Jeg synes fremdeles ikke at de skulle sendt deg hjem slik.
|
Skrevet: Fre 05 Sep 2003, 10:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Glahn skrev: | Jeg synes fremdeles ikke at de skulle sendt deg hjem slik. |
har jeg sagt at jeg synes det?? 
|
Skrevet: Fre 05 Sep 2003, 10:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Du skal uansett, uansett komme pÄ langhelgsbesÞk hit til Trondheim! SÄ mye er sikkert! 
|
Skrevet: Fre 05 Sep 2003, 10:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Moiraine
Spitzy (!)

Ble Medlem: 18 Apr 2003 Innlegg: 215 Bosted: Bartebyen.
|
Kjipinger.
Jeg slapp unna med lettere "barbering av hÄndledd" i to-tre Är, pÄ to skoler! Hurra!
Ingen never i bordet.
Ingen fuck, fuck, fuck. Og FUCK nÄ mÄ du skjerpe deg.
Det er da et fritt land, det mÄ da vÊre lov Ä vÊre lettere ustabil i perioder 
|
_________________ Aliquandro et insane iucudum est.
Skrevet: Fre 05 Sep 2003, 10:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar

|
Ok.
Til alle som kjenner meg:
Jeg har mistet alle nummerne pÄ min mobil.
Grunn: Mobil til rep.
Send meg gjerne deres nummer pr pm/epost. ikke sms.
Ja... om dere Þnsker Ä fÄ sms eller telefoner fra meg da... 
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Man 08 Sep 2003, 20:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |