DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Kjærlighet: Er det -virkelig- over?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Av Innlegg
M|ndinne
Gjest

Kjærlighet: Er det -virkelig- over?

Ok, here it goes.. Vel, jeg var sammen med en gutt som var kjempesøt og veldig sjarmerende. Avstand og avstand, jeg bor i Oslo, han bor i Drammen. Virkelig, det er ikke så laaangt (?) Ja, jeg traff gutten på irc, men utviklet ikke no forhold før vi traff hverandre, og selvsagt falt vi for hverandre.

Og så kom sommerferien min, jeg skulle være borte 5 uker. Greit nok, vi holdt kontakt HVER ENESTE dag, og alt gikk supert. Da jeg kom tilbake var han henrykt og vi -måtte- treffe hverandre, men selvsagt- Jeg begynte på skole, han hadde jobb og skole (som er faktisk i Kongsberg) langt unna.

Det gikk et par uker.. og vi var fremdeles lykkelige sammen, og enda hadde vi ikke truffet hverandre etter at jeg kom hjem, og plutselig skjer det.. han blir fort syk og gir ikke beskjed på ei uke- altså, jeg sitter igjen bekymret og dødsredd for hva som har skjedd.

Og.. det kom ikke som en bombe etter to uker i uvisshet at han hadde "driti" seg ut på dop. Jeg visste at han hadde drevet med dette før vi ble sammen, men han kuttet ut de vennene da vi var "one". Det ble selvsagt slutt.

Men, etter en stund har han spurt meg om alt går bra med meg og sånne ting. Virket som han fremdeles brydde seg om meg- viste anger og alt det der, men sa ingen ting om en ny sjangse. Han fortsatte å jatte om hvor verdiløs han var og at jeg fortjente såå mye bedre.

Jeg vil ikke ha noe bedre. Jeg vil ha ham. Uansett hva han har gjort så er han fremdeles "her"- så, hva kan skje? Og er jeg dum som vil dette? Kan det hende han bare leker med meg? Eller, vil han bli sammen med meg igjen? Gudameg, dette høres ut som Glamour..

InnleggSkrevet: Fre 05 Okt 2001, 10:41
    Til Toppen 
MMmmia
Gjest

Re: Kjærlighet: Er det -virkelig- over?

sånt er _ikke_ lett.. men hvis du virkelig vil ha han, hvorfor ikke bare gå for det og gjøre det du har lyst til? det er jo seff en stor sjanse å ta for å bli såra på nytt, men noen sjanser må man ta her i livet også.. og hvis du VIRKELIG vil ha han, så gjør det.. jeg hadde hvertfall gjort det..

(btw, glamour er littegranne tøft kanskje..høhø)

InnleggSkrevet: Fre 12 Okt 2001, 20:56
    Til Toppen 
eViLiE
Gjest

Viss det virker som at han enda bryr seg om deg.. så ligger det jo sikkert noe der da..
Jeg mener at alle mennesker fortjener en ny sjangse..
Men spm er jo hva ditt syn på det er og hvor glad du er i ham..

InnleggSkrevet: Ons 17 Okt 2001, 21:37
    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
dop er bare dumt

Stupid is, stupid does.

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 16:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
jurupari
Gjest

Re: dop er bare dumt

Dop er ofte den beste flukten fra virkeligheten,
og kjærligheten er ofte den beste flukten fra dopen.
Den første pilla eller jointen er like lett å ta som det første kysset er å gi. Men der dopen bare ødelegger deg mer og mer gir kjærligheten deg vinger så du kan fly til noe bedre.

Jur - en som er blitt reddet

InnleggSkrevet: Man 07 Jan 2002, 00:03
    Til Toppen 
therese^
Gjest

Re: Er det -virkelig- over?

kjenner det så ALTFOR godt igjen.. bortsett fra at i mitt tilfelle så sier han at han bryr seg, men det virker ikke sånn.. han har hatt problemer i det siste, som det tok lang tid før han fortalte meg om, og jeg har vel egentlig ikke fått vite allt annå. hver gang jeg prøver å gjøre han klar over hva jeg føler, så blir han sur.. eller liknende. men det som trengs er å få ham til å forstå hva du føler! han er forhåpentlighvis ikke like idiot som han jeg strever med.. jeg har jo tross alt oxo bare snakka med han over irc om dette... trenger nok en ordentlig telefonsamtale med han... ja, bare telefon. han bor i asker, og jeg i larvik. enda lenger avstand!! men alt dette er no piss.... hvis noen mener at det finns en myye bedre mulighet enn å fortelle det man føler, så come with it!!!

InnleggSkrevet: Tor 31 Jan 2002, 21:31
    Til Toppen 
Alfie
Gjest

Re: Er det -virkelig- over?

Jeg vil gjerne få lov til å "prøve" å kaste litt lys på saken fra en manns side, å også fra en litt mer yrkesrelatert side.

M|ndinne: Rent psykologisk virker det som om gutten er en som liker å syte litt, for det er dessverre en kjennsgjerning at det er VELDIG mange jenter som faller for den litt myke mann. Og det er også et relativt kjent begrep som dekker dette med anger uten å MENE det, og å fortelle en ting, men å mene noe relativt annet. Før het det en psykopat (les under...), men nå heter det en sosiopat. Personlig tror jeg det er en ustabil gutts lek, men jeg kan selvfølgelig ikke garantere at jeg har rett. Kjenner bare så alt for godt til symptomene...

therese^: Her er noe som jeg har sakset fra Caplex til deg:

psykopat, person som lider av psykopati, forskj. abnorme tilstander som kjennetegnes ved asosial og amoralsk atferd, følelseskulde, manglende hensyn til andre etc., men som ikke forårsakes av noen spes. psykiatrisk sykdom. Bet. har intet eksakt vitenskapelig innhold og brukes i stor utstrekning til å uttrykke misbilligelse. Begrepet brukes i psykiatrisk litt.

Du har dessverre funnet et av de i mine øyne VIRKELIG råtne eplene...

Til slutt vil jeg bare si at det hjelper ALLTID å prate om ting, og så lenge man har en god kommunikasjon så kan man komme VEEELDIG langt. Men husk: Det er dessverre ALT for mange gutter der ute som VET hvordan de skal spille på følelsene deres...

Hilsen en singel gutt/mann...

InnleggSkrevet: Man 13 Mai 2002, 14:55
    Til Toppen 
johanmk
Gjest

Jeg mener at alle kan gjøre en feil! Det er uansett utrolig teit å drivet med dop!! Men det er jo en kjensgjerning at de som har drevet med slikt lett kan falle tilbake til gamle vaner...

Men...
Kjærlighet skal ikke sløses med! Wink

InnleggSkrevet: Man 20 Mai 2002, 21:42
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet