|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
jatonime
Varm i trøya

Ble Medlem: 06 Aug 2003 Innlegg: 64 Bosted: rakkestad
|
hvorfor det? jeg liker meg der , jeg ,men så har jeg bare vært der i en uke og da...
|
_________________ jAtOnImE
Skrevet: Lør 23 Aug 2003, 23:37 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
jatonime
Varm i trøya

Ble Medlem: 06 Aug 2003 Innlegg: 64 Bosted: rakkestad
|
*peker på den over*på risum altså
|
_________________ jAtOnImE
Skrevet: Lør 23 Aug 2003, 23:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
En uke er ikke nok til å forstå hvor ille det egentlig er 
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Man 25 Aug 2003, 14:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
|
faen klødde på en skurv i morges blør ennå
fant akurat ut(i går) at jeg ikke duger til å føre en samtale på feks irc eller tomanns hånd med folk jeg nesten ikke kjenner
phu snart ferdig med å kle gesimsen det er jo så artig å holde et 1"3" bord på 5,5 meter i den ene enden over huet med en hånd å merke nøyaktig med den andre
|
Skrevet: Tor 28 Aug 2003, 20:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Jeg liker ikke mannfolk! Hater dem, nesten.
Faen!!
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Søn 31 Aug 2003, 02:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan

|
hmm FAEN FAEN FAEN
|
Skrevet: Man 01 Sep 2003, 18:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
| jatonime skrev: | | hvorfor det? jeg liker meg der , jeg ,men så har jeg bare vært der i en uke og da... |
det kan sikkert være bra på Risum for noen få...men tro meg, Det kan virkelig være et helvete for alle de andre. De som står på utsiden.
Jeg er absolutt enig med Martine.
Og forresten så er jeg en smule irritert på rektoren på Skogn Folkehøgskole for at han sendte meg hjem. Det var virkelig ikke nødvendig.
Og psykiatrien i Norge er helt idiotisk. Man må jo for svarte ta sitt eget liv før man får hjelp...faen.
|
Skrevet: Ons 03 Sep 2003, 18:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan

|
| songbird skrev: |
Og psykiatrien i Norge er helt idiotisk. Man må jo for svarte ta sitt eget liv før man får hjelp...faen. |
er den ikke sånn over alt? 
|
Skrevet: Ons 03 Sep 2003, 19:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
Nei i resten av verden er den faktisk ganske mye bedre.. Hadde et heftig møte med den sist gang jeg var i Polen og det var andre boller en de dumme norske som ikke fatter noen ting 
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Ons 03 Sep 2003, 20:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
| songbird skrev: | | Og forresten så er jeg en smule irritert på rektoren på Skogn Folkehøgskole for at han sendte meg hjem. Det var virkelig ikke nødvendig. |
Utfeiging fra rektorens side kaller jeg det.
|
Skrevet: Tor 04 Sep 2003, 08:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
| Glahn skrev: | | songbird skrev: | | Og forresten så er jeg en smule irritert på rektoren på Skogn Folkehøgskole for at han sendte meg hjem. Det var virkelig ikke nødvendig. |
Utfeiging fra rektorens side kaller jeg det. |
De skal ha et møte på skolen på tirsdag for å finne ut hva de skal gjøre. Dersom én av lærerene er imot å ha meg der, mister jeg plassen... Rektoren er redd for å ha meg der. Han tror visst jeg har planer om å ta livet av meg der oppe. Han mener jeg skremmer medelevene mine. Jeg må visstnok bare bestemme meg for at jeg ikke skal få en nedtur igjen, ifølge han. Smart fyr...virkelig.
Hva faen skal jeg gjøre hvis jeg ikke får fortsette der? Da går det rett til
helvete med meg. 
|
Skrevet: Tor 04 Sep 2003, 10:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar

|
| songbird skrev: | | Glahn skrev: | | songbird skrev: | | Og forresten så er jeg en smule irritert på rektoren på Skogn Folkehøgskole for at han sendte meg hjem. Det var virkelig ikke nødvendig. |
Utfeiging fra rektorens side kaller jeg det. |
De skal ha et møte på skolen på tirsdag for å finne ut hva de skal gjøre. Dersom én av lærerene er imot å ha meg der, mister jeg plassen... Rektoren er redd for å ha meg der. Han tror visst jeg har planer om å ta livet av meg der oppe. Han mener jeg skremmer medelevene mine. Jeg må visstnok bare bestemme meg for at jeg ikke skal få en nedtur igjen, ifølge han. Smart fyr...virkelig.
Hva faen skal jeg gjøre hvis jeg ikke får fortsette der? Da går det rett til
helvete med meg.  |
Hey! Ikke slikt snakk! Du har da oss 
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Tor 04 Sep 2003, 17:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Rektoren har ganske enkelt ikke skjønt bæret, med andre ord.
Fankeren heller - du er da ingenting å være redd for? Nei, man blir bare veldig glad i deg istedet. Det er det man gjør. Iallefall hvis man lar seg selv bli litt kjent med deg.
Jeg synes virkelig det er for galt at du skal bli kasta ut slik helt uten videre. Kan rektoren egentlig dokumentere at medelevene dine blir skremt? I think not. Slikt kalles å kaste ut folk på altfor sviktende, løst grunnlag. Skal man gjøre noe så alvorlig som å sende en elev vekk fra en skole, kan man ikke bare gjøre det på grunnlag av løse påstander man ikke kan faktisk dokumentere er sanne. Da blir jo elevene totalt rettsløse, og rektor kan kaste ut folk etter eget forgodtbefinnende. Det var da ikke slik det skulle være?
|
Skrevet: Tor 04 Sep 2003, 17:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
Hvis du ikke får lov til og bli kan du komme hit og gå på steiner med meg! Deeet hadde vært gøy det!
|
Skrevet: Tor 04 Sep 2003, 19:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
| Glahn skrev: | Rektoren har ganske enkelt ikke skjønt bæret, med andre ord.
Fankeren heller - du er da ingenting å være redd for? Nei, man blir bare veldig glad i deg istedet. Det er det man gjør. Iallefall hvis man lar seg selv bli litt kjent med deg.
Jeg synes virkelig det er for galt at du skal bli kasta ut slik helt uten videre. Kan rektoren egentlig dokumentere at medelevene dine blir skremt? I think not. Slikt kalles å kaste ut folk på altfor sviktende, løst grunnlag. Skal man gjøre noe så alvorlig som å sende en elev vekk fra en skole, kan man ikke bare gjøre det på grunnlag av løse påstander man ikke kan faktisk dokumentere er sanne. Da blir jo elevene totalt rettsløse, og rektor kan kaste ut folk etter eget forgodtbefinnende. Det var da ikke slik det skulle være? |
nå må jeg jo nesten forsvare han litt...et par av de andre elevene ble jo faktisk ganske skremt. Silje f.eks, som kom inn på rommet mitt og så blodet som rant fra hånden min. Hun ble jo livredd. Og Ida, "samboer'n" min ble også temmelig redd. Så jeg forstår det jo på en måte...men de kunne jo gitt meg en sjanse iallfall. Jeg har snakket med både Ida og Silja, og et par andre også, etter at jeg kom hjem, og de ville iallfal at jeg skulle komme tilbake. Så nå gjenstår det bare å se hva lærerene synes...
dersom lærerene er redde for å ta nattevakter fordi de er redde for at jeg skal ta mitt eget liv, så kan de ikke ha meg der. Men herregud...jeg har da ikke tenkt til å ta livet mitt!! Det er lenge siden jeg har tenkt den tanken nå. Jeg tror jeg skal få med meg mamma og pappa opp dit, og få ordna en samtale med rektor og inspektøren (hun er nemlig ganske så fornuftig og forståelsesfull), slik at vi kan få forklart alt sammen.
Seriøst...hadde ikke bestefar og samboeren hans kommet på overaskelses-besøk den dagen, så¨hadde det gått bra.
jeg hater henne...
|
Skrevet: Tor 04 Sep 2003, 20:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Jeg synes fremdeles ikke at de skulle sendt deg hjem slik.
|
Skrevet: Fre 05 Sep 2003, 10:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
| Glahn skrev: | | Jeg synes fremdeles ikke at de skulle sendt deg hjem slik. |
har jeg sagt at jeg synes det?? 
|
Skrevet: Fre 05 Sep 2003, 10:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Du skal uansett, uansett komme på langhelgsbesøk hit til Trondheim! Så mye er sikkert! 
|
Skrevet: Fre 05 Sep 2003, 10:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Moiraine
Spitzy (!)

Ble Medlem: 18 Apr 2003 Innlegg: 215 Bosted: Bartebyen.
|
Kjipinger.
Jeg slapp unna med lettere "barbering av håndledd" i to-tre år, på to skoler! Hurra!
Ingen never i bordet.
Ingen fuck, fuck, fuck. Og FUCK nå må du skjerpe deg.
Det er da et fritt land, det må da være lov å være lettere ustabil i perioder 
|
_________________ Aliquandro et insane iucudum est.
Skrevet: Fre 05 Sep 2003, 10:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar

|
Ok.
Til alle som kjenner meg:
Jeg har mistet alle nummerne på min mobil.
Grunn: Mobil til rep.
Send meg gjerne deres nummer pr pm/epost. ikke sms.
Ja... om dere ønsker å få sms eller telefoner fra meg da... 
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Man 08 Sep 2003, 20:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|