DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Stillinger
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [24 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
Jepp, det er forskjell fra jente til jente. Hva jeg foretrekker lar jeg nok desverre kun min .. uhm.. "partner" vite. Som jo er min kjæreste gjennom lang tid. Og hva vi gjør .. uhm.. "på soverommet" - er vel vår business Wink Men selv om det er i bilen, i dusjen, på rådhuset eller hva man måtte finne på, så er det uansett like gøy. *fnis* - Det som er viktig er å ikke ta det så utrolig seriøst, og ha muligheten av å le av seg selv. Og leke. Leking er vel veldig viktig.

Stillinger må uansett prøves ut, ikke bare inn og ut og 'denne liker jeg ikke' og prøve noe annet. Det må mer inn i det. Og følelser er uansett mest viktig, iallefall for meg! *drool* hihih.

InnleggSkrevet: Tir 26 Aug 2003, 13:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Er det noen som vet hva stillingen heter der karen står oppreist og dama heng med beina rundt livet til mannen og begge har fronten samme veg?

InnleggSkrevet: Fre 29 Aug 2003, 15:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
Randar skrev:
Er det noen som vet hva stillingen heter der karen står oppreist og dama heng med beina rundt livet til mannen og begge har fronten samme veg?

det er det sikkert, men du kan sjekke på www.erotikknett.no elns, husker ikke url i hodet mitt.. (=

InnleggSkrevet: Lør 30 Aug 2003, 09:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Randar

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Crispa skrev:
Randar skrev:

det er det sikkert, men du kan sjekke på www.erotikknett.no elns, husker ikke url i hodet mitt.. (=

hmmm.. fant en som var lik, men det var ikke noe navn på det bildet...

InnleggSkrevet: Lør 30 Aug 2003, 15:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [24 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet