|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
songbird skrev: | jeg kan bare ikke fordra måten visse folk behandler andre på... |
Tenker du på bruk-å-kast-metoden eller generelt?
Men uansett så er jeg enig. Det virker tilogmed som om noen har det som sport. *arg*
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Man 09 Jun 2003, 23:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Randar skrev: | songbird skrev: | jeg kan bare ikke fordra måten visse folk behandler andre på... |
Tenker du på bruk-å-kast-metoden eller generelt?
Men uansett så er jeg enig. Det virker tilogmed som om noen har det som sport. *arg* |
litt begge deler...jeg kjenner flere sånne, og de går meg på nervene.
|
Skrevet: Man 09 Jun 2003, 23:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar

|
songbird skrev: | litt begge deler...jeg kjenner flere sånne, og de går meg på nervene. |
Håper for din del at de ikke er nære venner. Kan være plagsomt med venner som går deg på nervene
Hva kan vi gjøre med slike da? (Huff. Jeg blir så provosert).
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Man 09 Jun 2003, 23:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Randar skrev: | songbird skrev: | litt begge deler...jeg kjenner flere sånne, og de går meg på nervene. |
Håper for din del at de ikke er nære venner. Kan være plagsomt med venner som går deg på nervene
Hva kan vi gjøre med slike da? (Huff. Jeg blir så provosert). |
En av de VAR en god venn...men etter å ha brukt meg en stund ble jeg forkastet jeg også...kanskje like greit. Deretter gikk han over på ei venninne av meg...fysj...
men men. litt svinn må man regne med.
|
Skrevet: Man 09 Jun 2003, 23:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg har visst altfor høye idealer...
Kronisk singel.
Blir ikke mye bruk og kast her i gården, nei.
Derimot har jeg en tendens til å ville være svært så tro...
|
Skrevet: Tir 10 Jun 2003, 20:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
jeg tror det er et sunnhetstegn glahn.
hanne
som begynner å bli nervøs for at randar snakker om en nær venn av seg som jeg også kjenner. *titte over skulder*
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Fre 13 Jun 2003, 07:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar

|
Shealien skrev: | jeg tror det er et sunnhetstegn glahn.
hanne
som begynner å bli nervøs for at randar snakker om en nær venn av seg som jeg også kjenner. *titte over skulder* |

|
_________________ Biiip!
Skrevet: Fre 13 Jun 2003, 15:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Kanskje er det et sunnhetstegn, men foreløbig er det ikke mye gøy, iallefall...
Finnes det flere der ute med sunnhetstegn?
|
Skrevet: Fre 13 Jun 2003, 21:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Glahn skrev: |
Finnes det flere der ute med sunnhetstegn? |
Hepp! *hånda i været*
Men tilbake til tema.
Jeg er aktiv motstander av utroskap.
Den minste respekt man kan vise kjæresten sin, er å ikke gå bak vedkommendes rygg.
En gang hørte jeg noen si på TV (det var visst i en såpeserie, men enkelte ganger graver de fram noe vettugt i alt mølet sitt, tror jeg) at hvis du har problemer med å velge mellom to personer, er det nok fordi ingen av dem er den rette for deg. For når du finner Den Rette™, vet du det.
Jau.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Lør 14 Jun 2003, 21:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
Sant nok. Men det kan gå en del tid før du forstår om den du er sammen med er Den Rette™. Har jeg latt meg fortelle. Ikke at det er en unnskyldning til å være utro.
Her et et annet spørsmål: Om man holder på å bli sammen med noen, men det ikke er helt verken offisielt eller uoffisielt ennå, og man da har seg med en annen - kan det kalles utroskap, eller er det noe annet?
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Lør 14 Jun 2003, 21:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Det vil jeg kalle noe annet.
Kanskje en stabiliseringsperiode?
Hva vet vel jeg egentlig? 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Lør 14 Jun 2003, 21:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Det er vel ikke utroskap, siden du strengt tatt ikke har noen å være utro mot. Men jeg ville da påstå at den potensielle 'rette' ikke er spessiel 'rett' når du har deg med en annen mens du vurderer den 'rette'...
Det ble heller kronglette...
|
Skrevet: Lør 14 Jun 2003, 22:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Jeg har aldri næret noe ønske om å være utro.
Når jeg er såppas involvert i noen til å ønske å være sammen med dem, så er det ham, og ham alene..
Og Ikke den UTROLIG kjekke broren hans, eller bestisen hans, eller...
Whatever... C?
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Lør 14 Jun 2003, 22:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Er nok ganske enig i så måte: Har man virkelig funnet den rette, så faller tanken om å være utro en ganske enkelt ikke inn. Vel - jeg vet den ikke faller meg inn, iallefall.
|
Skrevet: Tir 17 Jun 2003, 19:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
Vel, så lenge man tror at det kan være den rette, og på den måten er ndt til å være ganske så forelsket er vel ikke utroskap likevel en saklig ting å gjøre.
og om det finnes noen som er mer rett enn noen andre, så vet man vel om forholdet varer hvis man dør ved sidenav personen etter et langt og lykkelig liv. ikke før da kan man vite om det er personen man vil tilbringe resten av livet sammen med.
Dessuten er jeg så kynisk at jeg mener at det aller aller viktigste er å være ærlig mot seg selv. selv om det kan gå utover andre.
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Ons 18 Jun 2003, 10:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Shealien skrev: | Dessuten er jeg så kynisk at jeg mener at det aller aller viktigste er å være ærlig mot seg selv. selv om det kan gå utover andre. |
Da er nok jeg også noe av en kyniker.
Men jeg kan ikke gjøre det på noen annen måte.
|
Skrevet: Ons 18 Jun 2003, 23:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Vel...
Jeg vet at hvis jeg døde, så ville jeg ønske at min (Forhåpentligvis tilkommende) kjære ville leve videre, finne seg en ny, og bli lykkelig.
Det ville ikke tjene noen av oss at han sørget seg til døde.
Jeg synes det er greit hvis min partner flørter med andre, så lenge han alltid forsikrer meg om at han setter meg høyest.
Jeg liker å flørte selv, men elsker jeg en person, så mener jeg aldri noe med det til andre.
Å være utro vil jo si at du egentlig ikke er tilstrekkelig fornøyd med din partner, at du ikke setter den personen høyt nok. Hvis min kommende partner ikke setter meg høyt nok til å la være å være utro, så kan han bare glemme det.
Uansett er ærlighet det viktigste i et forhold.
Og hvis han var ærlig, og det var en engangs foreteelse, ville jeg nok tilgitt ham, men min tiltro og respekt til ham hadde synket.
Så alt i alt, jeg vil ikke være utro.
Og jeg ønsketr ikke at min kommende partner skal være det heller!
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Søn 22 Jun 2003, 15:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Bakoyma
Varm i trøya

Ble Medlem: 25 Mar 2003 Innlegg: 94 Bosted: Trondheim
|
Zatharee skrev: |
Utroskap er når man prøver å unngå akkurat det med å få både pose og sekk. |
Tror vi er enige, selv om jeg ble litt forvirra av formuleringa..
My 2 cents... Hvis kjæresten min hadde kommet til meg og sagt han elsket fler enn meg og sånn var det hadde jeg blitt rimelig forbanna og knust noen bilder.. (been there, done that)
Dersom man er interessert i "åpne forhold" med mulighet for fler så BØR begge parter være enig i dette.. Hvis ikke, og man ikke nevner dette for sin "kjære" er man bare _jævlig_.. så greit er det.
Man KAN elske fler enn en person, det tror jeg også, til og med samtidig, men dersom de man elsker ikke er med på en alternativ forholdsstruktur enn den som er alment akseptert i samfunnet vårt, må man velge mellom dem, eller ingen av dem.
Vær ærlig, det er det beste.. selv om det er vanskelig... også når det gjelder å gjøre det slutt. Dama eller typen kan bli forbanna fordi de blir såra, men gjør man det iallfall på en veldig ålreit måte. Da kan ikke eksen skylde noe mer på deg enn at det gjorde vondt fordi følelsene dine "stoppet", og det er jo i bunn og grunn ikke noe man kan noe for selv.
(langt innlegg, sorry, tastet meg vei inn i infinity der..)
Bako
|
_________________ Anne Karen
- The Awesome One in the pink panties
(www.annekaren.com)
Skrevet: Ons 27 Aug 2003, 23:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rebecca
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 435 Bosted: Flekkefjord
|
Re: Fast partner? (utroskap)
Randar skrev: | Er det riktig å si at mennesker skal kun ha en partner? Eller er mennesker for nyskjerrige til å ikke "snuse rundt"?
Hva er værst:
- være utro med en du elsker, eller
- være utro med en du ikke elsker? |
-elsker du en,faller deg det ikke inn å være utro.
-er du sammen med en og elsker en andre person du tenker på å være utro med,så hvorfor er du i det hele tatt sammen med han.
hvor,når,hvem og under hvilken omstendigheter du er utro spiller mindre rolle.
det er det at du i det hele tatt har vert det som er verst.
|
Skrevet: Ons 03 Sep 2003, 13:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
marwin
Främling

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 14 Bosted: Tromsø
|
Utroskap er noe dritt...
Utroskap er no dritt.. Er ikke lenge siden jeg kom ut av et forhold som varte i 10 mnd. 2 ganger var hun utro mot meg, som hu fortalte meg om. Etter 10 mnd slo hu opp over mld. Grunnen var at hu ikke klarte og være trofast mot meg når det gikk så lang tid mellom hver gang hu fikk se meg. (militæret). senere fikk jeg høre at hu hadde vært utro de siste 5 mnd vi var i lag.
kjipe greier.. hater utroskap... elsker du noen, er du bare ikke utro.
Life goes on for all of us...
"No Woman No Cry" utroskap = 
|
_________________ // marwin aka. c0re :: Rara avis! Si libet, licet! \\
0_o High on life!
Skrevet: Søn 12 Okt 2003, 10:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |