|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Du vet hvem, Meg ja
Gjest
|
Skjulte kroppsdeler.
Hvem er det egentlig som bestemmer hvilke kroppsdeler som burde/skal skjules og ikke. Og hvorfor? Og hvor mye? Gutter kan vise brystet sitt, hvorfor ikke jenter? Det er jo egentlig ikke noen så veldig intim hemmelig kroppsdel. Mener du kan ha den halveis gjennomsiktige hvite våte bikinien på, det er greit. Selv om alle ser hva som er under, men med en gang den blir tatt av er det.. hmmm, er det helt riktig da. I india kan jo ikke jenter vise ansiktet sitt engang. (india, eller noe. Religion er ikke min sterke side).
|
Skrevet: Tor 17 Mai 2001, 01:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
Re: Skjulte kroppsdeler.
Hva religionen angår, du tenker nok på Islam. Forbudt for gifte kvinner (evt alle jenter over en viss alder)å vise ansiktet i de mest fanatiskse statene, meningen med dette er at det ikke skal 'pirre' mennene.... )
Hinduisme (i india) er jeg her og nå ikke helt sikker på.
Tilbake til temaet: ....
Umiddelbart ville jeg sagt at det har en sammenheng med hvor det er størst forskjell på kjønnene. Forunder 100 år siden var det så vidt jeg vet ikke vanlig at menn heller viste brystkassen på badestrender, og damene gikkk med badedrakter (evt kjoler!) som strakte seg fra halsen og ned til under kneet.
Skulle egentlig skrevet mer, men ble nå noe overasket inkludert i et yatzy-parti oppe på kjøkkenet! 
|
Skrevet: Fre 18 Mai 2001, 21:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Thomas
Gjest
|
Jeg er faktisk FOR klær.
Jenter (og gutter, selvsagt) bør gå med klær som skjuler mest mulig, men som i tillegg oppmuntrer til å fantasere om hva som skjuler seg bak.
Tenkte bare jeg skulle si det.
Hei, forum! Glad i deg, DSGF.. (og dets jentete medlemmer )
.th*mas
|
Skrevet: Tor 14 Jun 2001, 08:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Profeten
Gjest
|
Min antagelse er (skyt meg om jeg tar feil...) er at de kroppsdelene som henger/slenger/stikker ut på/fra kroppen er ting som må skjules... bein og armer er selvfølgelig unntak. Erogene soner har vel kanskje noe med saken å gjøre også, men jeg er ikke ekspert på dette.. (Men jeg fikk iallfall frem min mening! Wehee!)
|
Skrevet: Lør 16 Jun 2001, 20:37 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Helvete
Gjest
|
burka
Jeg tror jeg skal forsøke å gjennomføre burkamote i Norge også. og termodress om vinteren. Folk viser seg altfor mye frem. Jenter langt ned i barneskolealder går i korte topper og minimale skjørt. personlig synes jeg at hankjønn heller ikke bør gå i bar overkropp offentlig, heller ikke overdeler uten ermer heller. klær er positivt.
|
Skrevet: Lør 20 Apr 2002, 13:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |