Av 

Du vet hvem, Meg ja  
Gjest 
Skjulte kroppsdeler.  Hvem er det egentlig som bestemmer hvilke kroppsdeler som burde/skal skjules og ikke. Og hvorfor? Og hvor mye? Gutter kan vise brystet sitt, hvorfor ikke jenter? Det er jo egentlig ikke noen så veldig intim hemmelig kroppsdel. Mener du kan ha den halveis gjennomsiktige hvite våte bikinien på, det er greit. Selv om alle ser hva som er under, men med en gang den blir tatt av er det.. hmmm, er det helt riktig da. I india kan jo ikke jenter vise ansiktet sitt engang. (india, eller noe. Religion er ikke min sterke side). 

Skrevet:  Tor 17 Mai 2001, 01:14

Eithor  
SteinHakkeToillat 
Re: Skjulte kroppsdeler.  Hva religionen angår, du tenker nok på Islam. Forbudt for gifte kvinner  (evt alle jenter over en viss alder)å vise ansiktet i de mest fanatiskse statene, meningen med dette er at det ikke skal 'pirre' mennene.... )

Skrevet:  Fre 18 Mai 2001, 21:12

Thomas  
Gjest 
Re: Skjulte kroppsdeler.  Jeg er faktisk FOR klær.

Skrevet:  Tor 14 Jun 2001, 08:54

Profeten  
Gjest 
Re: Skjulte kroppsdeler.  Min antagelse er (skyt meg om jeg tar feil...) er at de kroppsdelene som henger/slenger/stikker ut på/fra kroppen er ting som må skjules... bein og armer er selvfølgelig unntak. Erogene soner har vel kanskje noe med saken å gjøre også, men jeg er ikke ekspert på dette.. (Men jeg fikk iallfall frem min mening! Wehee!) 

Skrevet:  Lør 16 Jun 2001, 20:37

Helvete  
Gjest 
burka  Jeg tror jeg skal forsøke å gjennomføre burkamote i Norge også. og termodress om vinteren. Folk viser seg altfor mye frem. Jenter langt ned i barneskolealder går i korte topper og minimale skjørt. personlig synes jeg at hankjønn heller ikke bør gå i bar overkropp offentlig, heller ikke overdeler uten ermer heller. klær er positivt. 

Skrevet:  Lør 20 Apr 2002, 13:16

Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende