|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
basse
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 04 Apr 2003 Innlegg: 314 Bosted: Drammen
|
matrix reloaded
va er egentlige den virkelige verden...
er zion en del av matrix siden det er den skjette gangen dem ødelegger den og neo har jo en viss kraft i zion men det kan jo ikke vere det siden han ikke har sin fulle kraft.. eller er det bare en "kraftigere" matrix zion befinner seg i... siden dem faktisk fikk en agent inn... men unødvendig hakke dem full kraft viss det er en del av matrix.... men va er den virkelige verden, må er den... er alt dem sier bare kødd og/eller går "kaninhulle" enda dypere.... er jeg bare syyyk...
|
_________________ Kjedsomhet kan oppfordre oppfinsomhet, så snart finner jeg vell opp tidsmarskinen...
Skrevet: Søn 20 Jul 2003, 23:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
ja.. jeg tipper det er noe a la filmen 13.etasje. Der dem lagte en kunstig verden INNI den kunstige verdenen..
men hvem er neo da? er han simpelthen nok et program inni matrix? det fikk jeg ikke med meg. Men i.o.m han hadde krefter utenfor the matrix vil vel tyde på at zion er en virtuell verden, den og.
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Man 21 Jul 2003, 09:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
|
13. floor : fysj
|
Skrevet: Man 28 Jul 2003, 22:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
..greit
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tir 29 Jul 2003, 00:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cináed
Spitzy (!)

Ble Medlem: 16 Jun 2003 Innlegg: 171 Bosted: Fredrikstad
|
Neo er en avviker, en som ikke fungerer i Matrix som alle andre. Neo er en freak of nature, en 'outsider'.
Tror nok det er Matrix i Matrix, men at agentene ikke har like stor makt i den ytre Matrix'en siden de ikke hører til der.
|
_________________ Man is, rest he has is by addition.
Skrevet: Man 04 Aug 2003, 22:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
basse
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 04 Apr 2003 Innlegg: 314 Bosted: Drammen
|
man da hører ikke neo til på den ytre siden heller da.... ergo for att dem kan funksjonere der er zion en annen form for matrix...
der kom man langt ja....
|
_________________ Kjedsomhet kan oppfordre oppfinsomhet, så snart finner jeg vell opp tidsmarskinen...
Skrevet: Tir 05 Aug 2003, 02:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BlueNova
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003 Innlegg: 612 Bosted: altfor nær drammen
|
jeg har hatt denne diskusjonen selv for en tid tilbake, og det endte med at jeg og de andre debattantene fikk utrolig snålt syn på omverdene og alt rundt oss i en uke. Fikk høre senere at jeg virket helt borte..
For Sanitys Sake, End This Discussion !!
hehe...
|
_________________ la mayyitan qadirun yatabaqa sarmadi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu qad yantahi
Skrevet: Tir 05 Aug 2003, 12:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter: