DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
matrix reloaded
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [7 Posts]  
Av Innlegg
basse
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 04 Apr 2003
 matrix reloaded

va er egentlige den virkelige verden...
er zion en del av matrix siden det er den skjette gangen dem ødelegger den og neo har jo en viss kraft i zion men det kan jo ikke vere det siden han ikke har sin fulle kraft.. eller er det bare en "kraftigere" matrix zion befinner seg i... siden dem faktisk fikk en agent inn... men unødvendig hakke dem full kraft viss det er en del av matrix.... men va er den virkelige verden, må er den... er alt dem sier bare kødd og/eller går "kaninhulle" enda dypere.... er jeg bare syyyk...

InnleggSkrevet: Søn 20 Jul 2003, 23:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
ja.. jeg tipper det er noe a la filmen 13.etasje. Der dem lagte en kunstig verden INNI den kunstige verdenen..

men hvem er neo da? er han simpelthen nok et program inni matrix? det fikk jeg ikke med meg. Men i.o.m han hadde krefter utenfor the matrix vil vel tyde på at zion er en virtuell verden, den og.

InnleggSkrevet: Man 21 Jul 2003, 09:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003
13. floor : fysj

InnleggSkrevet: Man 28 Jul 2003, 22:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
..greit

InnleggSkrevet: Tir 29 Jul 2003, 00:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Cináed
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 16 Jun 2003
Neo er en avviker, en som ikke fungerer i Matrix som alle andre. Neo er en freak of nature, en 'outsider'.
Tror nok det er Matrix i Matrix, men at agentene ikke har like stor makt i den ytre Matrix'en siden de ikke hører til der.

InnleggSkrevet: Man 04 Aug 2003, 22:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
basse
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 04 Apr 2003
man da hører ikke neo til på den ytre siden heller da.... ergo for att dem kan funksjonere der er zion en annen form for matrix...

der kom man langt ja....

InnleggSkrevet: Tir 05 Aug 2003, 02:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
BlueNova
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003
jeg har hatt denne diskusjonen selv for en tid tilbake, og det endte med at jeg og de andre debattantene fikk utrolig snålt syn på omverdene og alt rundt oss i en uke. Fikk høre senere at jeg virket helt borte..
For Sanitys Sake, End This Discussion !!

hehe...

InnleggSkrevet: Tir 05 Aug 2003, 12:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [7 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet