|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sLinsie
Gjest
|
Re: IRC-forhold
Irc- forhold kan vare selv med avstandsforhold. men begge må ville det. men som også tom erik sa lenger oppe, at hvis man lenge er borte fra hverandre, og så kommer sammen igjen, så kan det være man oppdager at man ikke går så bra sammen likavel. så det er litt rart det. man venter lenge på å få kunne tilbrakt masse tid sammen.. også kræsjer det. på mange måter likte jeg bedre å ha avstandsforhold med typen min enn å bo sammen med ham. et avstandsforhold føler jeg er my' enklere å takle enn det å bo sammen med noen. man ser hverandre hver dag, og "tråkker mye oppi hvernadre" gjør man det for mye og for lenge, så blir det my krangel. så det er ikke enkelt å finne balansen. men jeg lurer på om det er noen som har hatt et avstandsforhold og så flyttet sammen.. lurer på hvor lenge man har klart å fått det til å vare.....
|
Skrevet: Tor 03 Mai 2001, 09:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gonner
Gjest
|
Vel traff dama på irc... det har holt i litt over 3 år nå... med dama altså... det var Irc som måtte vike... så kanskje det beste er et avstansforhold ??? *Ler* nei har det vel bra jeg, så jeg skal ikke klage selv om jeg savner IRC...
|
Skrevet: Tor 04 Okt 2001, 12:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
eViLiE
Gjest
|
Det er jo ikke noe galt å bli sammen med noen man har truffet gjennom irc.
Det er jo bare en annen måte og bli kjent på..
Og man blir jo i grunn bedre kjent med personen..
For da kommer personligheta før utsende.
Jeg har hatt både positive og negative opplevelser. Men det er opplevelser som jeg garantert også hadde opplevd viss jeg hadde truffet personen gjennom noe annet en irc..
Jeg blei for et år sida virkelig glad i en gutt over nette og som jeg senere møtte irl også.
Det starta fint, men endte i en tragedie, men det er bare ting som skjer.
Det er vaffal mi meining..
|
Skrevet: Ons 17 Okt 2001, 21:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |