|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
- meg, megselv og jeg
Jeg sitter så her og leser.
Leser gjennom dagbøkene.
Folk avslutter innleggene med en hilsen til den de elsker.
Det er hyggelig.
Men samtidig blir jeg trist.
Fordi jeg ikke har noen selv.
Ikke misunnelig.
Bare en slags altoppslukende kjedsomhet.
En slags monotoniens krampetrekninger i et så altfor trist liv.
Kjedeligt.
Ingenting jeg brenner for.
Lever på autopilot.
Tenker metallica
...drift on numbered days...
Alt er kjedelig.
|
Skrevet: Tor 15 Feb 2001, 16:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kingsley
Gjest
|
Re: - meg, megselv og jeg
Hvordan skal du svare på denne debatten?
|
Skrevet: Man 19 Feb 2001, 10:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Grebgas
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 81 Bosted: Tromsø
|
dette var trist, jo
jeg skal i det minste la være å hilse til noen som helst i dette innlegget, selv om jeg tror at jeg ikke har gjort det før heller... dette er herved et innlegg der jeg ikke hilser til noen. det er et innlegg skrevet i sympati.. eller empati.. ellernoe. jeg vettafaen.
idaen
|
_________________ "There's a crack in everything, that's how the light gets in." ~Cohen
Skrevet: Man 19 Feb 2001, 17:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tom Erik
Gjest
|
livet blir til det man gjør det til selv
så hvis man har det jævlig så blir det ikke bedre før man gjør noe selv for at det skal bli bedre..
så det så
snakker av egen erfaring
så kom deg ut i byen og livet og levenet og lev livet, så dukker nok kjærligheten opp et sted på veien skal du se
|
Skrevet: Man 12 Mar 2001, 06:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

|
Tom Erik: => Mitt siste innlegg i "oppskrytt"
Jeg startet denne tråden like før vinterferien...
|
Skrevet: Fre 30 Mar 2001, 20:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Krixtin
Gjest
|
Jah.. jeg hadde ei veninne før som satt å deppa: å ingen liker meg ingen vil ha meg. jeg kommer til å DØ ENSOM osv... ble irritert ja..
det er bare det å drite i å lete etter noen. gjør noe med vennene dine, ha det morro så kommer det av seg selv! men det skjønte ikke hu da, så hu ble gravid 16 år gammel med en som nesten var dobbelt så gammel som henne. Kan ikke si selvtillitten hennes har økt med den erfaringa..
Kanskje du må vente litt, men det er jo bedre DET enn å sitte å høre på metal og lese dagbøker,,, ikke sant? :)
lykke tilda!
|
Skrevet: Man 16 Apr 2001, 14:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

|
Jeg er ikke depressiv, bare ufyselig sliten iblandt.
Fullstendig gåen.
Men jeg har mer tro på at å drite i å lete etter noen, enn å gå på byn og leve livet. For mitt vedkommende i alle fall.
Men bare så det er klart, noe utsagn av typen "det er ingen som liker meg" og "alle hater meg" kommer jeg aldri til å verken skrive eller si. Eller, jeg har til nå aldri vært i en livssituasjon hvor jeg har vært så lavt nede.
Men, tilbake hvor jeg glapp.
Gå å ha det gøy med venner tror jeg her en god ide.
Det har jeg igrunnen som eneste avveksling.
Vel, leste på skråblikkdelen av nettavisen at den stereotypisk amerikansk nerd gjennomsnittlig forblir ukysset til nådde 23 år.
Hvorvidt jeg svarer 100% til denne stereotypen, eller for den saks skyld stiller med bedre/verre forutsetninger må gudene vite, men statistisk sett kan jeg i alle fall ha noe å se frem til.
Min egen konklusjon om dette er at jeg må finne meg noe å gjøre.
Noe jeg brenner for. Noe som kan hindre meg i å gruble. Blir sjelden i bra humør av det. Engang pessismist, altid pessimist.
Har tenkt litt på å melde meg inn i en eller annen form for anti-rasistisk organisasjon. Det engasjerer voldsomt.
Faen
Nok om dette.
|
Skrevet: Ons 25 Apr 2001, 21:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Eithor minner meg om meg slik jeg er nå. Vet ikke om det er slik fremdeles, Eithor? Hva er det blitt til? Har gått en stund siden du sa dine siste ord i denne tråden..
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tir 15 Jan 2002, 14:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

|
Situasjonen er forsovidt den samme, skjønt et visst håp er det. Raskt oppsumert kan man si at nytt skoleår fører til nye ansikter på skolen Det er ingenting ennu, men hvem vet hva siste halvåret vil bringe :)
For tiden ser jeg lyst på det meste; min pessimisme nå er hovedsaklig på andres vegne, jeg synest synd på enkelte som lager seg selv (antageligvis) større problemer uten at jeg kan gjøre så altfor mye for å hjelpe.
Ble forøvrig ikke noe organisasjonsinnmeldelse for meg, tiltakslyst har aldri vært noen påfallende egneskap hos meg.
Nå vet jeg ikke hvordan du har det nå; men da jeg startet tråden hadde jeg min første lengre nesten-depressive periode, og denne, min eneste spontan-startede tråd, ble et produkt av det. Er jeg i elendig humør nå for tiden, går det stort sett over ved å lufte bikkjen mens jeg hører på Limbonic Art eller annen aggressiv musikk.
Ellers er det meste det samme; den eneste forskjellen er at nå er jeg i større grad tilfreds med det enn jeg var da.
Livet sluntrer videre, sparker i en sten og kjeder seg.
|
Skrevet: Tor 17 Jan 2002, 21:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |