DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
voldtekt
Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 8 [160 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Neste
Av Innlegg
cool[acf]
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 26 Jun 2003
Til satahree

Hei
Jeg la merke til kommentaren:
Mennesker er grusomme dyr innimellom. Jeg blir kvalm.

Har du noe imot dyr eller??
Kan iallefal ikke forstå det
Dyrene har så mye å gi menneskene

InnleggSkrevet: Søn 29 Jun 2003, 02:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003
Re: Til satahree

cool[acf] skrev:
Hei
Jeg la merke til kommentaren:
Mennesker er grusomme dyr innimellom. Jeg blir kvalm.

Har du noe imot dyr eller??
Kan iallefal ikke forstå det
Dyrene har så mye å gi menneskene

kan du skille mennesker og dyr? Wink

InnleggSkrevet: Ons 02 Jul 2003, 20:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Noe imot dyr?
Hva i all verden har det med saken å gjøre?
Snakker om feiltolkning...

InnleggSkrevet: Ons 02 Jul 2003, 23:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
Songbird: det er mulig litt sent og litt teit å si, MEN; det der burde du ikke la komme inn på deg, og ødelegge deg.. Det har nok gjort det, etter hva jeg har lest og fått i post (lenge siden, though)... Han har gjort en feil, en stor feil også!

Kan si at jeg sikkert ville gjort det samme. Eller, på en måte har jeg, men på en annen måte ikke. Det han gjorde, var å fjerne all selvverd fra deg, og det er noe av det styggeste en person kan noensinne gjøre mot en annen.. Virkelig..

Det er nesten en "skam" å ha blitt voldtatt, og kvinnfolk blir VELDIG ofte ikke tatt seriøst. Blir utspurt om hva du hadde på deg, hva du sa, hvordan du oppførte deg og alt. Men dette mye på grunn av de som beskylder uten faktum. Det er vanskelig å anmelde noe sånt, på grunn av dette. Men du burde ta det opp med evt en lege, hvis du har en snill lege, selvsagt.

Og som Glahn sier;
Sitat:
Hvis man på noen som helst måte er i tvil om jenta er med på sex'en frivillig, eller har tvil om hun ville gjort det i edru tilstand og vil angre på det når hun blir edru, så lar man vær å ha sex med henne! Ganske enkelt!

Ødelegge for ham? Hva med alt han har ødelagt for deg? Nei, hvis man voldtar noen, uaktsomt eller ikke, så har man etterpå ingen rett til å komme og klage over at livet ens har blitt ødelagt. Man skal tenke over konsekvensene av det en gjør! Nei, hadde du ødelagt noe for ham hadde det ikke vært mer enn han måtte regne med, etter det han gjorde.

(litt forminska ved å utelate noe)

.. vet ikke helt hva jeg skal si. men jeg har kanskje skrevet nok.... hvis du vil, sende post ?

InnleggSkrevet: Tor 03 Jul 2003, 07:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Crispa skrev:
Songbird: det er mulig litt sent og litt teit å si, MEN; det der burde du ikke la komme inn på deg, og ødelegge deg.. Det har nok gjort det, etter hva jeg har lest og fått i post (lenge siden, though)... Han har gjort en feil, en stor feil også!

Kan si at jeg sikkert ville gjort det samme. Eller, på en måte har jeg, men på en annen måte ikke. Det han gjorde, var å fjerne all selvverd fra deg, og det er noe av det styggeste en person kan noensinne gjøre mot en annen.. Virkelig..

Det er nesten en "skam" å ha blitt voldtatt, og kvinnfolk blir VELDIG ofte ikke tatt seriøst. Blir utspurt om hva du hadde på deg, hva du sa, hvordan du oppførte deg og alt. Men dette mye på grunn av de som beskylder uten faktum. Det er vanskelig å anmelde noe sånt, på grunn av dette. Men du burde ta det opp med evt en lege, hvis du har en snill lege, selvsagt.

Og som Glahn sier;
Sitat:
Hvis man på noen som helst måte er i tvil om jenta er med på sex'en frivillig, eller har tvil om hun ville gjort det i edru tilstand og vil angre på det når hun blir edru, så lar man vær å ha sex med henne! Ganske enkelt!

Ødelegge for ham? Hva med alt han har ødelagt for deg? Nei, hvis man voldtar noen, uaktsomt eller ikke, så har man etterpå ingen rett til å komme og klage over at livet ens har blitt ødelagt. Man skal tenke over konsekvensene av det en gjør! Nei, hadde du ødelagt noe for ham hadde det ikke vært mer enn han måtte regne med, etter det han gjorde.

(litt forminska ved å utelate noe)

.. vet ikke helt hva jeg skal si. men jeg har kanskje skrevet nok.... hvis du vil, sende post ?

Leger er dumme. Psykologen min duger han.
Akkurat i dag føler jeg meg forresten storartet! Sommertreffet gav meg mer selvtillit tror jeg! Tusen takk folkens! (øhm...flytter meg til lykkebrønnen jeg nå...).

Dessuten finnes det visst snille gutter også...

InnleggSkrevet: Man 07 Jul 2003, 14:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

songbird skrev:
Leger er dumme. Psykologen min duger han.
Akkurat i dag føler jeg meg forresten storartet! Sommertreffet gav meg mer selvtillit tror jeg! Tusen takk folkens! (øhm...flytter meg til lykkebrønnen jeg nå...).

Dessuten finnes det visst snille gutter også...

! Fint med selvtillit! Treff er veldig bra sånn *savne treff*
- snille gutter finnes. SÃ¥ absolutt. Tilogmed jeg har funnet en!

InnleggSkrevet: Tir 08 Jul 2003, 08:26
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

jeg har også funnet en...nå gjenstår det bare å la ham finne meg. Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tor 10 Jul 2003, 22:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

songbird skrev:

hm, ikke være passiv, da Wink

InnleggSkrevet: Fre 11 Jul 2003, 06:41
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Crispa skrev:
songbird skrev:

hm, ikke være passiv, da Wink

slapp av...ehm, jeg er ikke kjent for å være så...ehm...passiv...
(ta en titt på sommertreff-tråden)

*kremt* ehm...ja...

InnleggSkrevet: Fre 11 Jul 2003, 09:47
cool[acf]
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 26 Jun 2003
Zatharee skrev::

Voldtekt er forfedelig. Grusomt. Kan ikke unnskyldes, det er ingenting som justifiserer å gjøre noe slikt mot et annet menneske. Ingenting som kan ha blitt sagt eller gjort kan dytte skylden over på den som ble utsatt for noe slikt, den ligger ene og alene på den som utførte det. Der burde også straffen ligge, men desverre er det som oftest motsatt. Mennesker er grusomme dyr innimellom. Jeg blir kvalm.

Er enig i at voldtekt er grusomt tåpelig, kan ikke unnskyldes
Men du sa noe feil "Mennesker er grusomme dyr innimellom"
Hvilken dyr er grusom??har aldri hørt at dyr har gjort noen skade mot noen eller noe for den skyld

InnleggSkrevet: Lør 12 Jul 2003, 13:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
BlueNova
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003
Det er vel egentlig bare oss mennesker som kan oppfattes som grusomme fordi dyr jobber på instinkter og vi jobber på egnetanker.
Det dyr gjør kan oppfattes som grusomt, men det er kun fordi vi glemmer at det er instinkter inne i bilde.
Forøvrig er voldtekt noe som ikke hører hjemme i en sunn tankegang..eller i en tanke gang i det hele tatt.

InnleggSkrevet: Lør 12 Jul 2003, 14:11
Cafein

Ble Medlem: 14 Apr 2003
Det at mennesker er så mye mer grusomme og mindre styrt av instinkter enn dyr er en gammel mye (ja, myte) som jeg begynner å bli grundig lei av. Jeg antar det bunner i en slags inngrodd forfengelighet om at vi er så hevet over vår natur. Men forsåvidt har akkurat den debatten ingenting på denne tråden å gjøre, så jeg lager en ny når jeg er litt mer våken.

InnleggSkrevet: Søn 13 Jul 2003, 23:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003
-off topic-tag-

cool[acf] skrev:
Zatharee skrev::

Voldtekt er forfedelig. Grusomt. Kan ikke unnskyldes, det er ingenting som justifiserer å gjøre noe slikt mot et annet menneske. Ingenting som kan ha blitt sagt eller gjort kan dytte skylden over på den som ble utsatt for noe slikt, den ligger ene og alene på den som utførte det. Der burde også straffen ligge, men desverre er det som oftest motsatt. Mennesker er grusomme dyr innimellom. Jeg blir kvalm.

Er enig i at voldtekt er grusomt tåpelig, kan ikke unnskyldes
Men du sa noe feil "Mennesker er grusomme dyr innimellom"
Hvilken dyr er grusom??har aldri hørt at dyr har gjort noen skade mot noen eller noe for den skyld

Mennersker, i motsetning til mange andre dyr, er grusomme. Klarere ordlagt for deg nå? Men finnes definitivt mange andre grusomme dyr der ute også. Hr du aldri hørt om hamstere som spiser ungene sine like etter at de er født? Eller edderkopper som dreper elskerne sine etter å ha fått den nødvendige dosen med sæd? De andre dyrene har bare ikke intelligensen(?) til å finne opp flere og mer effektive måter å ødelegge hverandre på.

InnleggSkrevet: Tir 15 Jul 2003, 19:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
kris_ter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 04 Jul 2003
Zatharee skrev:

Hr du aldri hørt om hamstere som spiser ungene sine like etter at de er født?

Det er fordi de er teite...
De vil beskytte ungene sine, og mener at de er godt beskyttet inni seg selv...

>|...::::::::Krister::::::::...|<

------------(www)------------

InnleggSkrevet: Ons 16 Jul 2003, 14:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Cafein

Humre. Det der kaller jeg ukebladzoologi. Laughing

InnleggSkrevet: Ons 16 Jul 2003, 19:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
kris_ter
Veronica
Veronica

ukeblad du lixom!
puh!

InnleggSkrevet: Ons 16 Jul 2003, 21:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
maria
l33t
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003
kris_ter skrev:

Det er fordi de er teite...
De vil beskytte ungene sine, og mener at de er godt beskyttet inni seg selv...

Hva mente du egentlig nå? Det er teit å beskytte ungene sine?
De spiser ikke ungene for å beskytte dem, gutten.

InnleggSkrevet: Lør 19 Jul 2003, 23:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
kris_ter
Veronica
Veronica

jo d er nettopp derfor de er teite!! De tror at de beskytter ungene sine på den måten..

InnleggSkrevet: Lør 26 Jul 2003, 22:02
Cafein

Hvordan vet du det? Har du spurt dem?

Dette minner meg litt om en Petter-Smart-historie der han blir besatt av å finne ut hvorfor fuglen som sitter på reinen utenfor vinduet hans synger. For hvert forsøk får han bare til svar at «Åh! Kanskje er den glad? Kanskje er den lei seg? Kanskje er den bare litt sprø?»

InnleggSkrevet: Søn 27 Jul 2003, 13:28
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

tilbake til tema...

gjett hvem jeg så i Oslo i går...og gjett hvem som så meg også.
Og gjett hvem jeg fikk melding fra nå... *grøsse*

"Hei! Var godt å se deg i går, selv om jeg ikke fikk hilst ordentlig på deg. Lenge siden sist nå. Vi bør finne på noe snart. Klemz"
Han skremmer meg...den drittsekken.

InnleggSkrevet: Søn 27 Jul 2003, 18:35
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 8 [160 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Neste
Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet