DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
venner blir til kjærester?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 5 [95 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5 Neste
Av Innlegg
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
BAH HUMBUG!

Det skjer ikke! ARH! Og det er frustrerende for meg som gutt å være i vennskap med ei jente jeg er forelska i.. men for å sitere fyren fra American Pie: "jeg vil heller være sammen med deg som venn, enn å ikke være sammen med deg i det hele tatt"
Sånn føler jeg det.. klart det er slitsomt, men faen da, hva kan en gjøre?

Jeg prøver å ha andre flørter og sånn da, menneh tankene er alltid hos hun ene jenta..venninna mi..

slik har det vært over 1,5 år.. (pretty pathetic, eh?) da jeg merka jeg var forelska..
jeg sa det t.o.m en gang til henne, men alt som skjedde var at hu følte seg smigra, men ikke mer.. og vi har bare fortsatt som vanlig

EDIT... joda baggy, det skjer.. med litt tålmodighet, så

InnleggSkrevet: Ons 11 Sep 2002, 07:55
Sist endret av BagBiter den Tir 29 Jul 2003, 11:34, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Randar
Gjest

Re: BAH HUMBUG!

Men det å være venner er jo i grunn ikke så værts heller da...
Det kan jo tenkes at det blir noe mer senere...
Du må kanskje være litt mer tydelig i din interesse. Ho må ikke få det inntrykket at din interesse ikke er like stor som før.

InnleggSkrevet: Tir 17 Sep 2002, 16:23
    Til Toppen 
Cináed
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 16 Jun 2003
Det skjer at det går begge veier! Det skjedde nemlig med meg. Her er det snakk om ei jente jeg har kjent så lenge jeg kan huske, jeg husker oss som treåringer sitte i epletrærne i hagen hennes og spise epler, og at mutter ble dritsur når jeg kom hjem, fordi jeg ikke orket middag.. Vi gikk på skole sammen, t.o.m. 5.klasse. Så gikk jeg på steinern i to år, og så henne veldig sjelden. Når jeg begynte på ungdomsskolen gikk jeg tilbake til den offentlige og havnet i klassen hennes. Vi ble gode venner igjen, og alt var som før... Nesten. Hun hadde nemlig vokst *litt* siden sist.... Det ene førte til det andre, og jeg falt pladask for barndomsvenninnen. Etter en stund fant jeg ut at hun også likte meg, men begge var alt for sjenerte til å gjøre noe. Kompisen min maste som bare det, og en dag vi var hjemme hos meg truet han med å stikke hjem, men det ville ikke vi at han skulle, så han sa at greit, jeg blir hvis dere kysser hverandre. Vi nølet en stund, men da han skulle til å reise seg for å gå, skjedde det. Vi kysset hverandre, og han gliste som bare det. Senere på kvelden kom avskjedskysset, og da var det gjort. Vi hadde det kjempefint en god stund, men etterhvert skled vi litt fra hverandre. Det endte ganske smertefritt, hun kom til meg og sa at vi måtte snakke sammen, og at jeg sannsynligvis visste hva hun ville si. Jeg sa at ja, det gjorde jeg, og at det var greit. Så gikk vi hver vår vei, og fortsatte som venner. Det var litt anspent de første ukene, og vi snakket så vidt sammen, men det klarnet fort, og vi er like gode venner igjen som før.
Så, som dere ser, det er mulig, og det har hendt. Men jeg har jo også vært borti den andre versjonen da....

InnleggSkrevet: Man 07 Jul 2003, 20:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
BlueNova
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003
Forelsket i bestevenniner ? ehh..nei.. det venninnene jeg har er mye kulere å være sammen med som venner etter beregninger.
Har en stor anndel Venninner, ingen hvor jeg føler "påVVarR åv Løvv".

Men, har mange år igjen av dette livet. ting kan endre seg da...
bare delte mine erfaringer så langt.

InnleggSkrevet: Ons 09 Jul 2003, 03:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
JC\forum
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jul 2003
Jeg ble forelska i en god venninne..det holdt på å ødeleggge vennskapet vårt fordi hun trakk seg unna når hun skjønte det.

Så prata vi om det, og nå er vi bedre venner enn vi noen gang har vært...og hun er i tillegg sammen med bestevennen min...

JC\forum:)

InnleggSkrevet: Ons 09 Jul 2003, 13:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Christian
Främling
Främling

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Om det stemmer Mia så sliter jeg vel temmelig mye da jeg vel antageligvis kommer til å være forelsket til jeg dør, om enn ulykkelig i de fleste tilfellene ville jeg tro Razz

Sånn går det når man har flere venninner enn venner Wink

Men jeg tviler vel rimelig sterkt på at det stemmer egentlig.. men det er jo min egen erfaring.. Smile

InnleggSkrevet: Ons 09 Jul 2003, 13:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Er det faktisk mulig?

Jeg vet ikke...
Det er bedre å kjenne gutten først..
Men når man er hodestups forelsket så ser man ikke feilene!
Hamish, I will never forget you! He he!

InnleggSkrevet: Lør 12 Jul 2003, 15:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Oyo
Främling
Främling

Ble Medlem: 27 Jul 2003
Jeg kan love deg at det kan skje..
Jeg hadde ei bestevenninne/arbeidskollega som jeg delte alt med. Hun delte også alt med meg. Vi var begge single og akkurat fylt 20 så det ble delt mange erfaringer og historier.
Brått en dag var vi på firmafest og havnet i senga mi... Der ble vi nesten et døgn, og siden har vi vært sammen... 5 år.

InnleggSkrevet: Man 28 Jul 2003, 11:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Altså, det er ikke rart om venner blir forelska i hverandre, eller en i den ene osv.
De forholdene som ofte varer lengst begynner gjerne med et vennskap.
Jeg skulle lissom bare være venn med kjæresten min jeg Surprised . Vi var SÅ enig liksom. Det funka dårlig da Wink .
Tror folk er litt redd for det der egentlig, det å bli sammen med en venn. Men man vet vaffal i større grad hva man går til. Og er man litt usikker så bør man vaffal være så åpne at man snakker sammen. Det er det venner er til for eller hva?

InnleggSkrevet: Tir 05 Aug 2003, 21:24
Sist endret av Voon den Tor 23 Feb 2006, 00:37, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Dette er en helt vanlig situasjon i mitt liv, ettersom jeg ikke tillater meg selv å forelske meg i noen før jeg ser forbi førsteinntrykket(klok av skade). Jeg søker mer og mer kontakt med ei jente jeg er betatt av. Viser det seg at hun er en fin person blir vi gode venner. Viser det seg senere at hun er den fineste personen blir jeg mer forelska enn jeg har godt av.

InnleggSkrevet: Tir 16 Sep 2003, 14:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
stjernesludd
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mar 2003
Re: BAH HUMBUG!

BagBiter skrev:
Det skjer ikke! ARH! Og det er frustrerende for meg som gutt å være i vennskap med ei jente jeg er forelska i.. men for å sitere fyren fra American Pie: "jeg vil heller være sammen med deg som venn, enn å ikke være sammen med deg i det hele tatt"
Sånn føler jeg det.. klart det er slitsomt, men faen da, hva kan en gjøre?

Jeg prøver å ha andre flørter og sånn da, menneh tankene er alltid hos hun ene jenta..venninna mi..

slik har det vært over 1,5 år.. (pretty pathetic, eh?) da jeg merka jeg var forelska..
jeg sa det t.o.m en gang til henne, men alt som skjedde var at hu følte seg smigra, men ikke mer.. og vi har bare fortsatt som vanlig

EDIT... joda baggy, det skjer.. med litt tålmodighet, så

Det virke å være påståelig, ja Wink
Men NÅ hate me na, gjør me ikkje? Værsåsnill! Bwaha

Would it save you a lot of time if I just gave up and went mad now?

Press this, you triggerhappy semicolonists!

InnleggSkrevet: Søn 05 Okt 2003, 11:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
haha ja en del=)

InnleggSkrevet: Fre 10 Okt 2003, 12:31
RiffAlven
Främling
Främling

Ble Medlem: 28 Nov 2003
"Bestevenner blir de beste kjærester, men også de værste fiender"
everything else." - Tyler Durden

InnleggSkrevet: Fre 28 Nov 2003, 22:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Javisst.
Da vet man jo hverandres verste hemmeligheter. DET er ammunisjon, det. Wink

InnleggSkrevet: Lør 29 Nov 2003, 00:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003
Bruke betroelser ens tidligere kjæreste hadde kommet med, fordi vedkommende stolte på deg, som ammunisjon? Det hadde jeg ikke gjort selv om jeg virkelig hatet vedkommende. Yikes

InnleggSkrevet: Lør 29 Nov 2003, 00:33
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ikke nødvendigvis ens tidligere kjæreste, da.
"Bestevenner blir de beste kjærester, men også de verste fiender" var utsagnet.

Ikke at JEG noen sinne ville sunket så lavt, om jeg så hadde blitt aldri så mye uvenner med en bestevenn, men det finnes de som ikke har slike skrupler.
Og på det grunnlaget har jeg forståelse for at det utsagnet i mange tilfeller kan stemme ganske godt.

InnleggSkrevet: Lør 29 Nov 2003, 00:35
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Cafein

Ble Medlem: 14 Apr 2003
Da er de svært dårlige mennesker, spør du meg!

InnleggSkrevet: Lør 29 Nov 2003, 00:38
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ganske så enig med deg der. *nikkenikk*

InnleggSkrevet: Lør 29 Nov 2003, 00:39
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Kjipt å ha svært dårlige mennesker som bestevenner eller kjærester uansett.. Sad

InnleggSkrevet: Lør 29 Nov 2003, 10:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
-Det er lov å drømme, er det ikke?

Mitt største ønske er at jeg en dag skal bli forelsket i en nær og kjær venn, bare for å oppdage at han/hun er hemmelig forelsket i meg!
*sukk*
Eller omvendt...

Eller at jeg skal glemme denne idiotiske crush'en min og komme meg videre i livet!

InnleggSkrevet: Tir 30 Des 2003, 03:27
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 5 [95 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet