|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
syting og klaging
*klage*
- jeg har vondt i ryggen min
stygg hest!
|
Skrevet: Ons 02 Jul 2003, 11:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Kilen hest
Beklager, men jeg klarer ikke la være å le
*blåse litt på*
|
_________________ Moderator-Maria
All men are animals. Some just make better pets.
Skrevet: Ons 02 Jul 2003, 14:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

|
hihihih, vet du hva ? Jeg ler litt jeg og Det er bare når smertene kommer at jeg blir veldig irritert over at en SÅNN "liten" ting kan gjøre til at jeg kanskje kan få plager seinere. Glad jeg oppdaga at det var noe, ellers hadde jeg kommet til å gjøre det verre. (jeg er veldig flink til å bære tunge ting, spesielt nå som jeg skal flytte.. Fint med brødre og kjæreste 
|
Skrevet: Ons 02 Jul 2003, 14:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Det er kjipt å savne folk! 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tor 03 Jul 2003, 20:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
| Veronica skrev: | Det er kjipt å savne folk!  |
ja...kunne ikke vært mer enig...
|
Skrevet: Tor 03 Jul 2003, 21:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

|
| Veronica skrev: | Det er kjipt å savne folk!  |
mhm, det er det.. jeg savner en skikkelig rygg jeg. any1 ?
|
Skrevet: Fre 04 Jul 2003, 08:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
| Crispa skrev: | | Veronica skrev: | Det er kjipt å savne folk!  |
mhm, det er det.. jeg savner en skikkelig rygg jeg. any1 ? |
Det er det flere som gjør! Jeg har en forvridd virvel nederst i ryggraden...som ingen leger har lyst til å gjøre noe med. Jeg må bare få lov til å si en ting: Trampoliner er AKKURAT så farlige som alle gamle damer skal ha det til!! drep trampolinene! De ødela min taekwon-do karriere...*furte*
|
Skrevet: Fre 04 Jul 2003, 09:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
_Elsa_
Varm i trøya

Ble Medlem: 17 Jun 2003 Innlegg: 46 Bosted: under overflaten
|
har vondt over alt...uff... nesten ingen å klage til..ingen gidder å høre på...
livet mitt er helt tomt...ingenting som skjer... ting som før ga mening er nå blitt tatt bort..ikke noe håp igjen...ikke noe jeg kan gjøre med det, og det gjør jo alt mye verre...
og vondt i ryggen har jeg heletida..ikke gøy
|
Skrevet: Fre 04 Jul 2003, 18:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

|
| songbird skrev: | | Det er det flere som gjør! Jeg har en forvridd virvel nederst i ryggraden...som ingen leger har lyst til å gjøre noe med. Jeg må bare få lov til å si en ting: Trampoliner er AKKURAT så farlige som alle gamle damer skal ha det til!! drep trampolinene! De ødela min taekwon-do karriere...*furte* |
Du har aldri tenkt på å få en kiropraktor til å se på det ? jeg har iallefall fått en bedre rygg, bedre holdning, og flere våkentimer etter at jeg har begynt til kiropraktor (for ett halvår siden). Og angående trampoliner: I know! *forbanne ankel* - ja, skeiv ankel, juhu. Så gøy. Nei.
Men seriøst; jeg anbefaler kiropraktor. Iallefall den jeg har. For de skal sjekke musklatur og ta røntgen, og så se om de kan gjøre noe. Får de til å rette på, gjør de det. Hvis ikke; gjør de ikkeno, kanskje henviser deg til noen andre. Uansett; det er verdt pengene..
|
Skrevet: Fre 04 Jul 2003, 22:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

|
| _Elsa_ skrev: | har vondt over alt...uff... nesten ingen å klage til..ingen gidder å høre på...
livet mitt er helt tomt...ingenting som skjer... ting som før ga mening er nå blitt tatt bort..ikke noe håp igjen...ikke noe jeg kan gjøre med det, og det gjør jo alt mye verre...
og vondt i ryggen har jeg heletida..ikke gøy |
hmm, noe som har skjedd ? - uansett, angående rygg, som jeg skrev ovenfor: kiropraktor! jeg anbefaler på det meste! Og: prøv å komme deg ut hvis du føler for å ut. Og ikke sitt inne! Angående klaging: det er sunt å klage for ting, så lenge det ikke blir for mye...
|
Skrevet: Fre 04 Jul 2003, 22:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
*syte*
Jeg vil skru tiden tilbake en uke.
*klage*
Jeg vil laive
*sutre*
Jeg vil tilbake til Arcon
*klage*
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Fre 04 Jul 2003, 23:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Trøst deg med at det er værre å vakne natt til lørdag kl 0424 av STORE magesmerter...
For så å gå på jobb kl 0800 en lørdagsmorgen med den samme magen...
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Lør 05 Jul 2003, 15:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Eg er lei av å måtte forsvare løna mi og å måtte forsvare nynorsk.
|
Skrevet: Lør 05 Jul 2003, 21:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
| Randar skrev: | Trøst deg med at det er værre å vakne natt til lørdag kl 0424 av STORE magesmerter...
For så å gå på jobb kl 0800 en lørdagsmorgen med den samme magen... |
Stakkars vennen min!
Jeg vet akkurat hvordan det er, det har faktisk hendt meg et par ganger.
En gang våknet jeg halv fem av magesmerter som bare ble verre, helt til de ble så ille at jeg nesten besvimte.
Og de vedvarte helt til kl. 7 den morgenen. Kjipe greier.
Hvis du hadde noe i nærheten av så vondt som det jeg hadde da, burde du holdt deg langt unna jobb lørdagsmorgen! *pekefinger*
|
Skrevet: Søn 06 Jul 2003, 00:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

|
jeg var ikke på treff, derfor syter jeg denne gangen JEG OG VILLE VÆRE PÅ TREFF! *ngh*
|
Skrevet: Søn 06 Jul 2003, 02:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
| Veronica skrev: |
Hvis du hadde noe i nærheten av så vondt som det jeg hadde da, burde du holdt deg langt unna jobb lørdagsmorgen! *pekefinger* |

|
_________________ Biiip!
Skrevet: Søn 06 Jul 2003, 20:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
| Crispa skrev: | | songbird skrev: | | Det er det flere som gjør! Jeg har en forvridd virvel nederst i ryggraden...som ingen leger har lyst til å gjøre noe med. Jeg må bare få lov til å si en ting: Trampoliner er AKKURAT så farlige som alle gamle damer skal ha det til!! drep trampolinene! De ødela min taekwon-do karriere...*furte* |
Du har aldri tenkt på å få en kiropraktor til å se på det ? jeg har iallefall fått en bedre rygg, bedre holdning, og flere våkentimer etter at jeg har begynt til kiropraktor (for ett halvår siden). Og angående trampoliner: I know! *forbanne ankel* - ja, skeiv ankel, juhu. Så gøy. Nei.
Men seriøst; jeg anbefaler kiropraktor. Iallefall den jeg har. For de skal sjekke musklatur og ta røntgen, og så se om de kan gjøre noe. Får de til å rette på, gjør de det. Hvis ikke; gjør de ikkeno, kanskje henviser deg til noen andre. Uansett; det er verdt pengene.. |
Jeg har fått både leger og kiropraktor til å se på det, men de kan visst ikke gjøre noe med det. Risikoen er for stor. Jeg kunne endt opp med å bli lam dersom de gjorde en bitteliten feil...så så lenge jeg klarer å leve uten altfor store problemer, så anbefalte de meg å bare være litt forsiktig med hva jeg gjør...
|
Skrevet: Søn 06 Jul 2003, 22:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

|
| songbird skrev: | | Jeg har fått både leger og kiropraktor til å se på det, men de kan visst ikke gjøre noe med det. Risikoen er for stor. Jeg kunne endt opp med å bli lam dersom de gjorde en bitteliten feil...så så lenge jeg klarer å leve uten altfor store problemer, så anbefalte de meg å bare være litt forsiktig med hva jeg gjør... |
uhm, det er såpass også, ja
- du får virkelig være forsiktig med hva du gjør!!
|
Skrevet: Man 07 Jul 2003, 07:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
| Crispa skrev: | | songbird skrev: | | Jeg har fått både leger og kiropraktor til å se på det, men de kan visst ikke gjøre noe med det. Risikoen er for stor. Jeg kunne endt opp med å bli lam dersom de gjorde en bitteliten feil...så så lenge jeg klarer å leve uten altfor store problemer, så anbefalte de meg å bare være litt forsiktig med hva jeg gjør... |
uhm, det er såpass også, ja
- du får virkelig være forsiktig med hva du gjør!! |
Det er kjedelig å være forsiktig...sånn teoretisk sett burde jeg vel ikke egentlig ha vært med på twister engang...*kremt*. Jeg glemt visst det jeg....ehm....ja. Men det er ikke like ille hver dag da...det varierer veldig. I dag er ryggen vond igjen. Vil ha massasje jeg...noen som melder seg frivillig? Ja?
|
Skrevet: Man 07 Jul 2003, 11:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
Hey, jeg skulle gjerne gjengjeldt massasjen du ga meg, men nå er jeg i feil by igjen...
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Man 07 Jul 2003, 11:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |