|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dragen
Spitzy (!)

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 104 Bosted: Lillehammer
|
Huseiere og deres barn...
Hvorfor kan ikke folk, som har kjøpt seg ett gammelt hus med sokkelleilighet som de leier ut, og vet at det er 0% lydisolasjon mellom etasjene, lære de helvetes drittungene sine at dem ikke skal bråke ???
Og hvorfor er det sånn at når man har vært på jobb til klokka 4 om natta, og gjerne vil sove lenge, så skal dem absolutt leke rett utenfor vinduett mitt ???
Og hvorfor kan ikke den ekstremt idiotiske, dumme, teite og dumme huseieren forstå at 19åringer IKKE vil høre på ABBAs Greatest Hits og sånt møkk ???
Og hvorfor kan ikke den ekstremt idiotiske, dumme, teite og dumme huseieren få rævva i gir å isolere vinduene her ??? er ikke så veldig deilig å ha 12c inne på vinteren!!!
Og hvorfor er det sånn at hver gang jeg lar noe stå ute over natta, en ball e. l., så må de helvetes ungene komme og stjele den ballen og påstå at den alltid har vært dems ???
OG HVORFOR I HELVETE MÃ… EKTEPARET OPPE BRUKE DE HELVETES TRESKOENE SINE NÃ…R DEM VET AT DET ER EKSTREMT LYTT HER ???
Jeg kan høre dem puste for faen!
JEG HATER DE STYGGE TINGENE!
Nei, de er ikke mennesker, de er ting, lagd for å plage sine leieboere!
|
_________________ Riddles in the dark
Skrevet: Man 30 Jun 2003, 12:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dragen
Spitzy (!)

|
Og hvorfor er det sånn at det ALDRI er varmtvann her, mellom klokken 07:00 og 20:00 ???
"Dere har egen varmtvannstank"
Hvorfor har jeg da aldri sett dems varmtvannstank ?
Hvorfor er det da ikke varmtvann her, selv om ingen av oss som bor her nede, ikke har brukt varmtvannet i dag ?
|
Skrevet: Man 30 Jun 2003, 12:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
flytt da
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Man 30 Jun 2003, 22:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
Uhm, står det i kontrakten at dere har egen varmtvannstank ?! FYFAEN jeg har klikka hadde det vært meg!
|
Skrevet: Ons 02 Jul 2003, 07:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
|
hvor stor er leiligheten hvor mange vinduer er det og hva er målene på vinduene?
|
Skrevet: Ons 02 Jul 2003, 20:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dragen
Spitzy (!)

|
rundt 70m2 og vinduene er store, 6 vinduer (+ett veldig lite ett på kjøkkenet som er sperra)
|
Skrevet: Fre 04 Jul 2003, 21:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |