DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Huseiere og deres barn...
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [6 Posts]  
Av Innlegg
Dragen
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 10 Mar 2003
 Huseiere og deres barn...

Hvorfor kan ikke folk, som har kjøpt seg ett gammelt hus med sokkelleilighet som de leier ut, og vet at det er 0% lydisolasjon mellom etasjene, lære de helvetes drittungene sine at dem ikke skal bråke ???

Og hvorfor er det sånn at når man har vært på jobb til klokka 4 om natta, og gjerne vil sove lenge, så skal dem absolutt leke rett utenfor vinduett mitt ???

Og hvorfor kan ikke den ekstremt idiotiske, dumme, teite og dumme huseieren forstå at 19åringer IKKE vil høre på ABBAs Greatest Hits og sånt møkk ???

Og hvorfor kan ikke den ekstremt idiotiske, dumme, teite og dumme huseieren få rævva i gir å isolere vinduene her ??? er ikke så veldig deilig å ha 12c inne på vinteren!!!

Og hvorfor er det sånn at hver gang jeg lar noe stå ute over natta, en ball e. l., så må de helvetes ungene komme og stjele den ballen og påstå at den alltid har vært dems ???

OG HVORFOR I HELVETE MÃ… EKTEPARET OPPE BRUKE DE HELVETES TRESKOENE SINE NÃ…R DEM VET AT DET ER EKSTREMT LYTT HER ???
Jeg kan høre dem puste for faen!

JEG HATER DE STYGGE TINGENE!
Nei, de er ikke mennesker, de er ting, lagd for å plage sine leieboere!

InnleggSkrevet: Man 30 Jun 2003, 12:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Dragen
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Og hvorfor er det sånn at det ALDRI er varmtvann her, mellom klokken 07:00 og 20:00 ???
"Dere har egen varmtvannstank"
Hvorfor har jeg da aldri sett dems varmtvannstank ?
Hvorfor er det da ikke varmtvann her, selv om ingen av oss som bor her nede, ikke har brukt varmtvannet i dag ?

InnleggSkrevet: Man 30 Jun 2003, 12:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
flytt da

InnleggSkrevet: Man 30 Jun 2003, 22:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
Uhm, står det i kontrakten at dere har egen varmtvannstank ?! FYFAEN jeg har klikka hadde det vært meg!

InnleggSkrevet: Ons 02 Jul 2003, 07:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003
hvor stor er leiligheten hvor mange vinduer er det og hva er målene på vinduene?

InnleggSkrevet: Ons 02 Jul 2003, 20:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger    Til Toppen 
Dragen
Spitzy (!)
Spitzy (!)

rundt 70m2 og vinduene er store, 6 vinduer (+ett veldig lite ett på kjøkkenet som er sperra)

InnleggSkrevet: Fre 04 Jul 2003, 21:09
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [6 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet