DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Drømmer
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 8 av 19 [377 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10, ..., 17, 18, 19 Neste
Av Innlegg
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
O store fantastiske søte sexy Hildepus!

jeg drømte om en tur med visse personer til en viss hytte jeg.....*fnise*

Laughing

InnleggSkrevet: Tir 17 Jun 2003, 19:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Den drømmen skal du se kan bli virkelig!

InnleggSkrevet: Tir 17 Jun 2003, 19:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Embarassed sikker på at du vil det Petterbassen?

hihi...du vet ikke HVA jeg drømte...hihi... Laughing

InnleggSkrevet: Tir 17 Jun 2003, 19:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Å, jeg vil både det ene og det andre!
Iallefall i drømme...

InnleggSkrevet: Tir 17 Jun 2003, 19:42
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Glahn skrev:
Å, jeg vil både det ene og det andre!
Iallefall i drømme...

Laughing

InnleggSkrevet: Tir 17 Jun 2003, 19:59
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
*Kremte*
Petey, Humlepus, kan dere vente med det til vi er på hytta?

Brenmanetdrøm: Du føler at du ungår problemene dine med enkelhet.
Du føler at du formelig ser lyset (lysene?) i enden av tunellen!

Ellers, ceep on dreaming, guys!
Og Humlepus, jeg tror jeg kan tolke drømmen din!!!!!! Wink

InnleggSkrevet: Tir 17 Jun 2003, 20:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Jeg tror dette kan bli en sabla bra hyttetur...

Derimot er jeg mindre glad i de drømmene hvor jeg er ute og kjører, og samme hva jeg gjør - bremsepedal eller håndbrekk, så går det allikevel fremover med uforminsket fart...

InnleggSkrevet: Tir 17 Jun 2003, 21:35
Panter
l33t
l33t

Dette er drømmer hvor du føler at du har mistet kontrollen over noe, Glahn, kjære!

Hm...
Plukket 9 blomster, hoppet over 7 gjerder, og alt dette i taushet.. Derretter la jeg blomstene under puta og skulle etter sigende ha drømt om han jeg skal gifte meg med....

Han var relativt høy (Høyere enn meg) Hadde kort, rufsete og mørkt (Kan ha vært farget) hår. Jeg kallte ham Michael, men det kan ha vært et kallenavn, for jeg fikk følelsen av at jeg spøkte om ENGELEN Michael!
Hmmm...
Hvis jeg skulle tolke den drømmen bare utifra bare segselv ville jeg si at jeg savner nærhet, og jeg savner å elske noen.
Samtidig er det en annen følelse av savn, etter venner!

InnleggSkrevet: Søn 22 Jun 2003, 15:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Seint på natta hørte jeg stemmer fra noen som gikk forbi utafor hyttevinduet mitt. Og etterpå drømte jeg om dem jeg vet stemmene tilhører. Det var gode drømmer, og til tider så virkelige at jeg i halvsøvne etterpå var i tvil om det var noe jeg virkelig hadde opplevd eller ikke.

InnleggSkrevet: Man 23 Jun 2003, 12:13
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Balangsen skrev:
Dette er drømmer hvor du føler at du har mistet kontrollen over noe, Glahn, kjære!

Hm...
Plukket 9 blomster, hoppet over 7 gjerder, og alt dette i taushet.. Derretter la jeg blomstene under puta og skulle etter sigende ha drømt om han jeg skal gifte meg med....

Han var relativt høy (Høyere enn meg) Hadde kort, rufsete og mørkt (Kan ha vært farget) hår. Jeg kallte ham Michael, men det kan ha vært et kallenavn, for jeg fikk følelsen av at jeg spøkte om ENGELEN Michael!
Hmmm...
Hvis jeg skulle tolke den drømmen bare utifra bare segselv ville jeg si at jeg savner nærhet, og jeg savner å elske noen.
Samtidig er det en annen følelse av savn, etter venner!

Og av og til så er ferien bare så alt for lang.

InnleggSkrevet: Tir 24 Jun 2003, 22:15
siv_elisabeth
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 29 Apr 2003
Ok. dette er en drøm som jeg har drømt mange ganger.. jeg husker ikke når første gangen var, og jeg skjønner ikke så mye av den..

Det er stille i huset.. jeg ligger i køyesenga mi hjemme i flekkefjord, jeg føler at jeg er en 6-7 år. Mamma kommer inn til meg og sier go'natt og gir meg kos.. plutselig oppstår det et veldig stille øyeblikk, så stille at man kan slippe en knappenål, jeg føler nesten at det blir sluppet..
og så tror jeg mamma sier noe som "bare vent litt" og så BANG!
Blir det masse, masse bråk.. jeg hører at pappa kjefter, og at mamma kjefter, og det er masse, masse bråk.. måten jeg ofte ser for meg bråker er at rommet utvider seg, og at det blir større enn det egentlig er..

det øyeblikket når det blir helt stille, det er veldig, veldig, veldig stille.. som om verdenen stopper opp..

Grunnen til at drømmen stopper der, er fordi at rommet blir større enn det er, og det går ikke an, og det takler ikke hjernen min..
eller.no

*stusse*

InnleggSkrevet: Ons 25 Jun 2003, 11:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
I natt drømte jeg at jeg var med mamma og shoppet, jeg skulle kjøpe meg et belte, men jeg klarte ikke å bestemme meg om jeg skulle ha et knallrosa eller knallgult med knallrosa og knallgrønne flekker.. så til slutt skulle jeg ha begge, men da var det bare ett knallrosa igjen. Så vi gikk til kassen for å betale, og da hadde vi plutselig en haug med klær. Så dukket en venninne av min søster opp, hun skulle gifte seg, og mamma ogjeg sa at vi kunne tenkt oss å komme, og at det var trist at vi ikke var invitert, og da sa hun at vi kunne melde oss på rett rundt hjørnet.. men vi måtte betale i den kassen som vi stod i. Så betalte vi for klærne og gikk til bilen.. i bilen begynte vi å krangle om hvem som skulle betale.. for vi måtte betale over 4000 for å få komme i brylluppet...... så våknet jeg da..

InnleggSkrevet: Ons 25 Jun 2003, 11:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Randar

Hva betyr intime drømmer da? Og hva betyr det hvist en drømmer om å ha sex med en/ei som kjenner deg godt?

InnleggSkrevet: Ons 25 Jun 2003, 20:17
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Jeg drømte at jeg og mamma og pappa var nede på båtplassen. Foreldrene mine drev og pusset og styra med båten, så jeg gikk meg en tur. Jeg gikk langt. Kom til en strand eller noe. Så kom en mann svømmende inn fra havet, og sa jeg burde komme meg i dekning. Han hadde visst støtt på en tornado litt lenger ute, og den var på vei innover mot land. Så jeg småløp tilbake til båtplassen. Da jeg kom dit var Martine plutselig sammen med meg. Mamma og pappa ville av en eller annen grunn sitte oppå dekk da tornadoen kom, så Martine og jeg gikk i dekning nede i båten alene. Vi dekket til alle vinduene med puter, og la oss i hver vår seng. Vi var livredde. Så begynte båten å riste å snurre rundt. Tornadoen hadde kommet. Alt ble svart i et sekund, og så sto det stille igjen. Da lå vi plutselig alle sammen i vannet utenfor en liten havn. Båten var ødelagt og lå i store biter rundt oss. Vi gikk i land. Det var en gammeldags by. Og jeg er overbevist om at jeg har sett flere av bygningene før. Vi gikk oppover langs en smal gate med brostein. Martine gikk rett bak meg. Jeg snudde meg for å si noe til henne, men da var hun plutselig borte. Hun kom gående ut av en trang bakgate. Hun var ikke seg selv lenger. Hun ville ikke snakke med meg, og hun prøvde hele tiden å slippe unna fra oss. Hun sa aldri noe om det, men jeg visste at hun var blitt tatt av en ond makt (?). Mamma og Pappa visste ingenting av dette, og skjønte ikke hvorfor jeg maste så ille på Martine for å få henne til å snakke med meg. Vi kom til et gjerde, men da hadde Martine fått med seg noen andre (et par menn som plutselig dukket opp fra hver sin side) og de jaget oss. Jeg fikk overtalt mamma og pappa til å flykte sammen med meg, og vi hoppet over gjerdet. Martine og mennene kom seg ikke over der. Vi satt oss ned på en benk i veikanten. mamma og pappa ble sittende der, mens jeg ruslet litt nedover veien. Så plutselig kom Martine gående mot meg. Hun hadde blitt seg selv igjen, og gav meg en klem.
Så våknet jeg...

Nå er jeg seriøst forvirra. Jeg pleier aldri å huske hva jeg drømmer...men nå føles det så virkelig...det er nesten litt skummelt.

InnleggSkrevet: Tor 26 Jun 2003, 09:30
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Jeg hadde en fin drøm i natt..
Det første jeg husker er at noen på jobben skulle selge bukser og t-skjorter på Skiptvedt.. jeg ble med, og da vi fant frem så var det en del gutter der også.. En av gutta syntes jeg at var veldig kjekk, men så var jeg bestis med en annen av gutta, og han likte ikke i det hele tatt han som jeg var forelsket i. Derfor prøvde jeg å glemme hee forelskelsen. Så måtte jeg tidlig opp en morgen, for det var bare utedo der vi var. Så på vei til do møtte jeg han, og klapset han på rompa, så da løp han etter meg, og etter han igjen kom en venninne av meg.
Men så forandret ting seg plutselig. Jeg skulle fikse noe for bestisen min, men så han gutten jeg var forelsket i utenfor, så jeg gikk ut for å prate med han. Han forsøkte å kysse meg, men jeg ville ikke. Snudde meg unna, fordi jeg visste at bestisen min så på. Men så sa jeg noe til han gutten og hadde ansiktet mitt nesten inntil hans da jeg sa det. hva jeg sa husker jeg ikke.
Så hoppet drømmen min frem i tid. Bestisen min og jeg satt i bilen hans, så kom alle de andre ut, og vi ble litt redde, for vi hadde liksom gjort opprør ellerno. Men folk kom liksom og satte seg inn i bilen, for å vise at de støttet oss ellerno. Og alle hadde kjærlighetssorg liksom. Jeg trøstet for harde livet, men så satte _gutten_ seg inn i bilen, og da orket jeg ikke trøste mer og gikk ut. Han fulgte etter meg.
Nok et hopp. Jeg møtte han noen år senere, Han satt bak disken i en butikk som var en blanding av et antikvariat og en kiosk. Vi snakket sammen, og det var klart at følelsene mine var gjengjeldt. Han spurt meg hvorfor jeg ikke hadde tatt i mot tyggisen han hadde tilbydd meg en gang, jeg sa at jeg ikke hadde hatt lyst på, så åpnet jeg en pakke som lå i et stativ på disken hans og tok en tyggis, mørkeblå extra. Og rett etter tilbydde han meg en lysegrønn extra, men jeg innrømmet at jeg hadde tatt en fra den pakken. Så ville han danse, spurte om jeg ville danse med han. Jeg sa selvsagt ja, men at han måtte ta det med ro pga kneet mitt. Enda det var kunder som ventet på hjelp, så fant han frem en liten spilledåse, med noe klassisk musikk på, og bydde meg opp til dans. Han var helt tydelig litt flau. Så da danset vi, og jeg var i syvende himmel. Og på slutten spurte han om jeg ville gifte meg med han. Og selvsagt sa jeg ja.
Vi hopper til bryllupsdagen. Vi kom i avisen fordi vi var "kjendiser" som hadde vunnet et realityshow der det gjaldt å bli kjærester. og det hadde jo vi blitt. Så det var mange som hadde dukket opp på et utested for å få med seg brylluppet, sikkert på tv ellerno, vi skulle jo ikke gifte oss på et utested... Så kom Nina, og hun mente at vi måtte gå rundt og intervjue gutta, spørre dem hvorfor de var der og sånn, så da gjorde vi det, men vi endte opp med å kritisere håret til alle de kjekke guttene, og dem var det mange av.

Så våknet jeg! *sukke*

Kan noen tolke?

InnleggSkrevet: Lør 28 Jun 2003, 06:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

I m baaaack!

Drømmer:
Siv:
Usikkerhet!
Omveltninger i barndommen?

Aurora:
Hjernen forsøker å tolke ting, dette er symboler for egentlige intrykk!

Randy:
*Glise*
Det kan bety at du ønsker å være nærere personen, at du har følelser for personen som du ikke vil innse, eller at du vil ha sex med den!

Humle:
Se Aurora! Glad i deg!

Aurora:
Du gleder deg over noe.
Har du noen sterke gledesegfølelser?

InnleggSkrevet: Søn 29 Jun 2003, 20:57
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Velkommen tilbake, kjære venn! Razz

Jeg har en drøm som jeg har drømt sånn ca veeeldig mange ganger. I mange år nå. Husker ikke når det startet. Den har liksom bare alltid vært der.

Jeg drømmer at jeg ligger i senga mi og ikke får sove. Jeg står opp, klatrer ut av vinduet, og opp på taket. Der står jeg og ser opp mot himmelen, som om jeg forventer at noe skal skje. En stjerne begynner å bevege på seg. Den blir større og større, og kommer nærmere og nærmere. Det er et romskip, som lander ved siden av meg på taket. To romvesener kommer ut. De bukker for meg, vi hilser og går sammen inn i romskipet. Vi tar av og fyker avgårde ut i universet. Etter en stund slipper de meg av på månen. De forlater meg der. Jeg blir stående en stund og stirre ned mot jorden, til jeg innser at jeg må komme meg hjem. Jeg hopper, og svever nedover mot jorden. Jeg våkner på vei ned.

Har lenge fundert på denne, for jeg klarer ikke se noe som helst mening i den... Confused

InnleggSkrevet: Søn 29 Jun 2003, 22:24
martefine
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003
Jeg drømmer bare at jeg er mann og sammen med en annen som er meg Confused

InnleggSkrevet: Søn 29 Jun 2003, 22:34
Randar

Sitat:

Randy:
*Glise*
Det kan bety at du ønsker å være nærere personen, at du har følelser for personen som du ikke vil innse, eller at du vil ha sex med den!

Jeg har hørt at det betyr at det er sider ved degselv som en ikke klarer å ha kontroll over eller noe slikt.

Men jeg er "klar" for andre tolkninger jeg Very Happy

InnleggSkrevet: Man 30 Jun 2003, 15:59
BlueNova
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003
Når man drømmer om å oppnå det umulige, er det underbevisthetens måte å gni det inn på eller er den bare for dum til å skjønne at det ikke går ?

til eksempel det at jeg kan puste undervann mens jeg cruiser i korallrevene[uten dykkerutstyr]. Noe jeg kansje deler med andre ?
En drøm jeg har hatt lenge, kommer sikkert til å ha den lenger også.

InnleggSkrevet: Man 30 Jun 2003, 16:30
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 8 av 19 [377 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10, ..., 17, 18, 19 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet