|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ulven
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mai 2003 Innlegg: 431 Bosted: skogen
|
Nabobarn
Jeg har ikke noe imot barn, eller, jeg hadde ikke noe i mot barn.Inntil jeg flyttet hit, og for fÞrste gang var vitne til hva som utspilte seg pÄ plenen rett utenfor min egen hage. Jeg har Ä bodd her i ti Är og irritasjonen har i dag nÄdd nye hÞyder.
Barn er koselige, barn leker, de hyler og skriker, jeg kan tÄle det, de mÄ da fÄ vokse opp. Men er det nÞdvendig Ä utstyre dem med alle slags fancy leker som lager mest mulig lyd? Hvorfor skal en 5 Äring lÞpe rundt med en "elektrisk gitar" som lager sÄ mye brÄk, gnÄl og forstyrrelse som overhodet mulig? er det nÞdvendig? Hvor ble det av hoppetauet, stikkball og paradis?
|
_________________ Don`t eat the yellow snow
Skrevet: Sűn 15 Jun 2003, 11:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
De stille og rolige lekene har svunnet hen sammen med vÄr barndom... Jeg er overlykkelig for at nabo barna mine bestemte seg for Ä ta med foreldrene sine og flytte. De gjorde ikke annet enn Ä lÞpe rundt og rundt i stua (som helt tilfeldig er rett undre soverommet mitt) og jaktet pÄ hverandre, samt lekte krig med leke vÄpen som brÄkte sÄ intenst at man kunne bli gal av mindre.
I dag derimot vÄknet jeg av mine kjÊre smÄbrÞdre som hadde bestemt seg for Ä spille fotball innendÞrs klokken 0630... Ikke sÄ veldig moro det heller 
|
_________________ Skal du bare lese en bok i Är,
mÄ du ta deg sammen
Skrevet: Sűn 15 Jun 2003, 11:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: MÄnen
|
Lillebror har kommet i puberteten. Tror jeg. Han sover endelig til litt lenger enn klokken sju om morgenen. Og han vet han fÄr juling hvis han vekker meg..Og her sitter jeg. Snart halv ett om natten med GÄte pÄ ganske hÞyt. Han sover sÄ tungt likevel..
Ellers er jeg ikke pedagogisk. Noen smĂ„rollinger digger jeg, som for eksempel nabobarnet. Hun brĂ„ker ikke sĂ„ mye egentlig, som jeg hĂžrer. Men hun ligner pĂ„ meg nĂ„r jeg var liten og jeg kjenner meg igjen i henne. Dessuten er hun sĂ„ sĂžt. NĂ„r hun sover i senga mi og skal ha litt mer dyne, sĂ„ legger jeg dyna over oss begge og jeg kjenner noen smĂ„, lubne armer snike seg rundt halsen min. Lykke. Ă
h, lykke.
|
_________________ Hulder..
Skrevet: Man 16 Jun 2003, 23:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Det deilige med hytta nÄ fÞr fellesferien: Stille, stille, stille... Vidunderlig stille.
Nei, vil man ha fred og ro fÄr man heller dra sin vei til et stille sted. Det kryr jo av brÄkete folk, det vÊre seg unger eller voksne, overalt ellers.
|
Skrevet: Tir 17 Jun 2003, 18:37 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
_Elsa_
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 17 Jun 2003 Innlegg: 46 Bosted: under overflaten
|
nabobarn ja..uff.. er vel et barn selv jeg da men alikavel..
det som er irriterende for meg er nÄr naboens unger er ute og skriker i hagen nÄr jeg har lagt meg...selv om jeg er eldre enn dem..
naboens unger er noen hyperaktive smÄ troll...er hyper selv..men...ikke sÄnn atte jeg lÞper rundt og skriker og Þdelegger ting...
smÄ barn er sÄ utrolig teite..uff..men sÄ har vel jeg ogsÄ kommet i en alder der jeg hater det meste og synes alt er dumt..men men...de er dumme forde.. bare maser og skriker og Þdelegger og hyler og plager og sikler pÄ ting...
hater vel naboens unger ogsÄ fordi de absolutt ikke kan Ä passe pÄ dyr..de hadde fÞr 2kaniner.. de satt i et lite bur som var mindre enn det jeg har til Þrkenrottene mine..de koste aldri med dem og en gang da faren deres fant ut at det var pÄ tide Ä rense buret deres (kaninene sitt) luktet det dÞd og fordervelse...uff..
liker ikke folk som er slemme mot dyr..
fÞr prÞvde jeg Ä fortelle dem at de mÄtte kose med dyrene sÄ de ble tamme...uff..som de hÞrte..den yngste datteren kom da bort til meg kjempestolt og fortalte at hun hadde klart og kose med kaninen i 5 minutter...stakkars dyr sier nÄ jeg...
|
Skrevet: Man 30 Jun 2003, 12:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
unger og mjĂžlk
|
_________________ Skal du bare lese en bok i Är,
mÄ du ta deg sammen
Skrevet: Man 30 Jun 2003, 21:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: MÄnen
|
Naboene mine. En stor familie. Idag skrek den ene ungen, og en annen hylte hysteriske pakistanske sanger for Ä overdÞve den som skrek. Og oppÄtil var det 30 varmegrader! FAEN!
|
_________________ Hulder..
Skrevet: Tir 15 Jul 2003, 14:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
kris_ter
Veronica

Ble Medlem: 04 Jul 2003 Innlegg: 936 Bosted: HundvÄg, uttales: /'honnvÄg'/
|
haha... hĂžrtes ut som du hadde det gĂžy!!
|
Skrevet: Tir 15 Jul 2003, 14:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |