DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Forelskelse
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 8 av 23 [441 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10, ..., 21, 22, 23 Neste
Av Innlegg
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
joda...han mener nok det han sier. men samtidig fÄr jeg liksom fÞlelsen at han bare sier det for Ä vÊre snill mot meg....
det har sikkert en sammenheng med min ekstremt dÄrlige selvtillit...jeg klarer ikke Ä fÄ meg selv til Ä tro at noen faktisk kan like meg...ingen har gjort det fÞr liksom...

InnleggSkrevet: Ons 04 Jun 2003, 21:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003
Meg ogsÄ, meg ogsÄ, meg ogsÄ! *HYYYYYYYYYL*

Hvor er tvangstrÞya nÄr man virkelig trenger den?

InnleggSkrevet: Tor 05 Jun 2003, 13:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003
Du fÄr bare ta tiden til hjelp. HÞres jo absolutt lovende ut i din favÞr dette her da! Razz

lykke til *krysser fingrene*

InnleggSkrevet: Tor 05 Jun 2003, 15:52
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

usj...det virket nesten litt lovende da jeg snakket med ham i gÄr...men etter Ä ha mÞtt ham i dag ser jeg ikke sÊrlig lyst pÄ det.

det gÄr rett til helvete folkens...det er ikke noe vits i Ä hÄpe lenger. han flytter neste uke. forsÄvidt er der jo ikke sÄ altfor langt til oslo, men alikevel. dessuten virker det ikke akkurat som om han vil ha meg... Crying or Very sad

InnleggSkrevet: Tor 05 Jun 2003, 16:35
Shealien
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003
du fÄr snakke med ham om det sÄ du i allefall fÄr et klart svar utav ham da vet du. Smile det er jo uansett bedre enn Ä gÄ i uvisshet.

InnleggSkrevet: Tor 05 Jun 2003, 19:21
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Leit Ä hÞre, men jeg kan fortelle deg at det gÄr til helvete med meg ogsÄ. Fint Ä vÊre to, da er man plustelig ikke sÄ ensom lenger..*klemme*

GÄ Ä skriv litt pÄ de positive sidene her Smile

InnleggSkrevet: Tor 05 Jun 2003, 20:49
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

skriver for harde livet jeg...

InnleggSkrevet: Lűr 07 Jun 2003, 15:17
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Kan jeg ikke i alle fall finne meg en ny jeg kan FÅ LOV til Ă„ vĂŠre forelsket i, det vil si en som faktisk er forelsket i meg ogsĂ„..Men det finnes ikke, gjĂžr det vel? Evil or Very Mad

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 17:00
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003
hvis du skal vÊre sÄ heldig Ä finne en, er det sikkert en person som du umulig kan forelske deg i... thats life

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 19:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Hepp..Well i want to keep on dreaming baby.

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 20:16
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Jeg og! Jeg og!

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 20:36
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Men vet du? Da gjÞr vi det. Selv om den drÞmminga mi akkurat har forÄrsaket at jeg fikk et slag i ansiktet. Igjen. At jeg aldri lÊrer! Mad

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 20:41
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Det er flere av oss...

Tror jeg skal gÄ inn for Ä komme over min godeste Angelo, og heller prÞve Ä komme meg videre...*snufs*

Jeg vil ha en som vil ha meg jeg...er det for mye Ă„ be om? Confused

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 20:44
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Nei! *be be be beeee*

Jeg mÄ komme over han, komme videre. Vet du hva? Jeg tror kanskje det funker..*dra i litt til*

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 20:46
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Jeg er nĂždt til Ă„ komme over ham uansett...han flytter denne uka. Jeg flytter til hĂžsten. Og han vil visst ikke ha meg uansett...

Han er slem, tenk. Han gir meg falske forhÄpninger...selv om han sikkert ikke mener det sÄnn. Men hallo? Hvis han ikke vil ha meg...hvorfor kysser han meg(riktignok en stund siden nÄ men alikevel!)? Hvorfor sier han at han er glad i meg? Hvorfor holder han sÄ hardt fast pÄ meg hvis han ikke vil ha meg uansett? Det er sÄ sinnsykt forvirrende.

Jeg vil ha en snill gutt...en snill sĂžt gutt som vil ha meg. En som passer pĂ„ meg...og er glad i meg. En som kan vĂŠre like romantisk som jeg er. Jeg vil ha hele romantiske greia. Selv om alle forteller meg at det bare finnes i eventyr. Jeg tror pĂ„ kjĂŠrligheten. Jeg tror pĂ„ kjĂŠrlighet ved fĂžrste blikk. En man kan sitte sammen med uten Ă„ si et ord, og alikevel forstĂ„ hvordan den andre har det. En som ikke vil ha noen andre en deg. Jeg drĂžmmer om solnedganger, Ă„ sitte rundt et bĂ„l sammen med gode venner. I armene hans...med noen som spiller gitar. Å synge sammen. Jeg vil ha kjĂŠrligheten. Jeg trenger den. Jeg vet den finnes...et eller annet sted. Han...har bare gjemt seg noe helt sinnsykt godt.

Hm...er det ingen som fÞler det pÄ samme mÄte som meg? Er jeg ensom blandt alle drÞmmene og illusjonene? Har verden ganske enkelt blitt for kald for romantikken?
Jeg hÄper ikke det...for da er jeg fortapt...

Sad

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 20:58
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
songbird skrev:
Jeg er nĂždt til Ă„ komme over ham uansett...han flytter denne uka. Jeg flytter til hĂžsten. Og han vil visst ikke ha meg uansett...

Han er slem, tenk. Han gir meg falske forhÄpninger...selv om han sikkert ikke mener det sÄnn. Men hallo? Hvis han ikke vil ha meg...hvorfor kysser han meg(riktignok en stund siden nÄ men alikevel!)? Hvorfor sier han at han er glad i meg? Hvorfor holder han sÄ hardt fast pÄ meg hvis han ikke vil ha meg uansett? Det er sÄ sinnsykt forvirrende.

Jeg vil ha en snill gutt...en snill sĂžt gutt som vil ha meg. En som passer pĂ„ meg...og er glad i meg. En som kan vĂŠre like romantisk som jeg er. Jeg vil ha hele romantiske greia. Selv om alle forteller meg at det bare finnes i eventyr. Jeg tror pĂ„ kjĂŠrligheten. Jeg tror pĂ„ kjĂŠrlighet ved fĂžrste blikk. En man kan sitte sammen med uten Ă„ si et ord, og alikevel forstĂ„ hvordan den andre har det. En som ikke vil ha noen andre en deg. Jeg drĂžmmer om solnedganger, Ă„ sitte rundt et bĂ„l sammen med gode venner. I armene hans...med noen som spiller gitar. Å synge sammen. Jeg vil ha kjĂŠrligheten. Jeg trenger den. Jeg vet den finnes...et eller annet sted. Han...har bare gjemt seg noe helt sinnsykt godt.

Hm...er det ingen som fÞler det pÄ samme mÄte som meg? Er jeg ensom blandt alle drÞmmene og illusjonene? Har verden ganske enkelt blitt for kald for romantikken?
Jeg hÄper ikke det...for da er jeg fortapt...

Sad

Du er sÄ absolutt ikke alene, Songbird... Akkurat like hÄplÞst drÞmmende romantisk og forhÄpende savnende er jeg og.

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 23:21
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Hvor har sÄ drÞmmeprinsen pÄ den hvite hesten gjemt seg?
Og hvor har prinsessa di gjort av seg? Kanskje de har gjemt seg sammen?

fysj sÄ slemme de er....

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 23:23
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

La de bare gjemme seg sammen!
SÄ kan vi heller mÞtes og finne pÄ noe koselig, og rekke tunge til dem!

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 23:26
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

okei da! kanskje de ser hvor koselig vi har det, og sÄ kommer de frem alikevel?
det er lov Ä hÄpe? sant?

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 23:30
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Eller kanskje vi ikke trenger dem i det hele tatt.

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 23:32
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 8 av 23 [441 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10, ..., 21, 22, 23 Neste
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet