|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
joda...han mener nok det han sier. men samtidig får jeg liksom følelsen at han bare sier det for å være snill mot meg....
det har sikkert en sammenheng med min ekstremt dårlige selvtillit...jeg klarer ikke å få meg selv til å tro at noen faktisk kan like meg...ingen har gjort det før liksom...
|
Skrevet: Ons 04 Jun 2003, 21:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: Månen
|
Meg også, meg også, meg også! *HYYYYYYYYYL*
Hvor er tvangstrøya når man virkelig trenger den?
|
_________________ Hulder..
Skrevet: Tor 05 Jun 2003, 13:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
Du får bare ta tiden til hjelp. Høres jo absolutt lovende ut i din favør dette her da!
lykke til *krysser fingrene*
|
_________________ Såh.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Tor 05 Jun 2003, 15:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
usj...det virket nesten litt lovende da jeg snakket med ham i går...men etter å ha møtt ham i dag ser jeg ikke særlig lyst på det.
det går rett til helvete folkens...det er ikke noe vits i å håpe lenger. han flytter neste uke. forsåvidt er der jo ikke så altfor langt til oslo, men alikevel. dessuten virker det ikke akkurat som om han vil ha meg... 
|
Skrevet: Tor 05 Jun 2003, 16:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
du får snakke med ham om det så du i allefall får et klart svar utav ham da vet du. det er jo uansett bedre enn å gå i uvisshet.
|
_________________ Såh.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Tor 05 Jun 2003, 19:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
Leit å høre, men jeg kan fortelle deg at det går til helvete med meg også. Fint å være to, da er man plustelig ikke så ensom lenger..*klemme*
Gå å skriv litt på de positive sidene her 
|
Skrevet: Tor 05 Jun 2003, 20:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
skriver for harde livet jeg...
|
Skrevet: Lør 07 Jun 2003, 15:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
Kan jeg ikke i alle fall finne meg en ny jeg kan FÅ LOV til å være forelsket i, det vil si en som faktisk er forelsket i meg også..Men det finnes ikke, gjør det vel? 
|
Skrevet: Man 09 Jun 2003, 17:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
hvis du skal være så heldig å finne en, er det sikkert en person som du umulig kan forelske deg i... thats life
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Man 09 Jun 2003, 19:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
Hepp..Well i want to keep on dreaming baby.
|
Skrevet: Man 09 Jun 2003, 20:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Jeg og! Jeg og!
|
Skrevet: Man 09 Jun 2003, 20:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
Men vet du? Da gjør vi det. Selv om den drømminga mi akkurat har forårsaket at jeg fikk et slag i ansiktet. Igjen. At jeg aldri lærer! 
|
Skrevet: Man 09 Jun 2003, 20:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Det er flere av oss...
Tror jeg skal gå inn for å komme over min godeste Angelo, og heller prøve å komme meg videre...*snufs*
Jeg vil ha en som vil ha meg jeg...er det for mye å be om? 
|
Skrevet: Man 09 Jun 2003, 20:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
Nei! *be be be beeee*
Jeg må komme over han, komme videre. Vet du hva? Jeg tror kanskje det funker..*dra i litt til*
|
Skrevet: Man 09 Jun 2003, 20:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Jeg er nødt til å komme over ham uansett...han flytter denne uka. Jeg flytter til høsten. Og han vil visst ikke ha meg uansett...
Han er slem, tenk. Han gir meg falske forhåpninger...selv om han sikkert ikke mener det sånn. Men hallo? Hvis han ikke vil ha meg...hvorfor kysser han meg(riktignok en stund siden nå men alikevel!)? Hvorfor sier han at han er glad i meg? Hvorfor holder han så hardt fast på meg hvis han ikke vil ha meg uansett? Det er så sinnsykt forvirrende.
Jeg vil ha en snill gutt...en snill søt gutt som vil ha meg. En som passer på meg...og er glad i meg. En som kan være like romantisk som jeg er. Jeg vil ha hele romantiske greia. Selv om alle forteller meg at det bare finnes i eventyr. Jeg tror på kjærligheten. Jeg tror på kjærlighet ved første blikk. En man kan sitte sammen med uten å si et ord, og alikevel forstå hvordan den andre har det. En som ikke vil ha noen andre en deg. Jeg drømmer om solnedganger, å sitte rundt et bål sammen med gode venner. I armene hans...med noen som spiller gitar. Å synge sammen. Jeg vil ha kjærligheten. Jeg trenger den. Jeg vet den finnes...et eller annet sted. Han...har bare gjemt seg noe helt sinnsykt godt.
Hm...er det ingen som føler det på samme måte som meg? Er jeg ensom blandt alle drømmene og illusjonene? Har verden ganske enkelt blitt for kald for romantikken?
Jeg håper ikke det...for da er jeg fortapt...

|
Skrevet: Man 09 Jun 2003, 20:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
| songbird skrev: | Jeg er nødt til å komme over ham uansett...han flytter denne uka. Jeg flytter til høsten. Og han vil visst ikke ha meg uansett...
Han er slem, tenk. Han gir meg falske forhåpninger...selv om han sikkert ikke mener det sånn. Men hallo? Hvis han ikke vil ha meg...hvorfor kysser han meg(riktignok en stund siden nå men alikevel!)? Hvorfor sier han at han er glad i meg? Hvorfor holder han så hardt fast på meg hvis han ikke vil ha meg uansett? Det er så sinnsykt forvirrende.
Jeg vil ha en snill gutt...en snill søt gutt som vil ha meg. En som passer på meg...og er glad i meg. En som kan være like romantisk som jeg er. Jeg vil ha hele romantiske greia. Selv om alle forteller meg at det bare finnes i eventyr. Jeg tror på kjærligheten. Jeg tror på kjærlighet ved første blikk. En man kan sitte sammen med uten å si et ord, og alikevel forstå hvordan den andre har det. En som ikke vil ha noen andre en deg. Jeg drømmer om solnedganger, å sitte rundt et bål sammen med gode venner. I armene hans...med noen som spiller gitar. Å synge sammen. Jeg vil ha kjærligheten. Jeg trenger den. Jeg vet den finnes...et eller annet sted. Han...har bare gjemt seg noe helt sinnsykt godt.
Hm...er det ingen som føler det på samme måte som meg? Er jeg ensom blandt alle drømmene og illusjonene? Har verden ganske enkelt blitt for kald for romantikken?
Jeg håper ikke det...for da er jeg fortapt...
 |
Du er så absolutt ikke alene, Songbird... Akkurat like håpløst drømmende romantisk og forhåpende savnende er jeg og.
|
Skrevet: Man 09 Jun 2003, 23:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Hvor har så drømmeprinsen på den hvite hesten gjemt seg?
Og hvor har prinsessa di gjort av seg? Kanskje de har gjemt seg sammen?
fysj så slemme de er....
|
Skrevet: Man 09 Jun 2003, 23:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
La de bare gjemme seg sammen!
Så kan vi heller møtes og finne på noe koselig, og rekke tunge til dem!
|
Skrevet: Man 09 Jun 2003, 23:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
okei da! kanskje de ser hvor koselig vi har det, og så kommer de frem alikevel?
det er lov å håpe? sant?
|
Skrevet: Man 09 Jun 2003, 23:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Eller kanskje vi ikke trenger dem i det hele tatt.
|
Skrevet: Man 09 Jun 2003, 23:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |