DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
 Forumoversikten » Utropstegn! » Klagemuren
Forelskelse
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 8 av 23 [441 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10, ..., 21, 22, 23 Neste
Av Innlegg
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
joda...han mener nok det han sier. men samtidig får jeg liksom følelsen at han bare sier det for å være snill mot meg....
det har sikkert en sammenheng med min ekstremt dårlige selvtillit...jeg klarer ikke å få meg selv til å tro at noen faktisk kan like meg...ingen har gjort det før liksom...

InnleggSkrevet: Ons 04 Jun 2003, 21:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003
Meg også, meg også, meg også! *HYYYYYYYYYL*

Hvor er tvangstrøya når man virkelig trenger den?

InnleggSkrevet: Tor 05 Jun 2003, 13:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003
Du får bare ta tiden til hjelp. Høres jo absolutt lovende ut i din favør dette her da! Razz

lykke til *krysser fingrene*

InnleggSkrevet: Tor 05 Jun 2003, 15:52
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

usj...det virket nesten litt lovende da jeg snakket med ham i går...men etter å ha møtt ham i dag ser jeg ikke særlig lyst på det.

det går rett til helvete folkens...det er ikke noe vits i å håpe lenger. han flytter neste uke. forsåvidt er der jo ikke så altfor langt til oslo, men alikevel. dessuten virker det ikke akkurat som om han vil ha meg... Crying or Very sad

InnleggSkrevet: Tor 05 Jun 2003, 16:35
Shealien
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003
du får snakke med ham om det så du i allefall får et klart svar utav ham da vet du. Smile det er jo uansett bedre enn å gå i uvisshet.

InnleggSkrevet: Tor 05 Jun 2003, 19:21
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Leit å høre, men jeg kan fortelle deg at det går til helvete med meg også. Fint å være to, da er man plustelig ikke så ensom lenger..*klemme*

Gå å skriv litt på de positive sidene her Smile

InnleggSkrevet: Tor 05 Jun 2003, 20:49
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

skriver for harde livet jeg...

InnleggSkrevet: Lør 07 Jun 2003, 15:17
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Kan jeg ikke i alle fall finne meg en ny jeg kan FÅ LOV til å være forelsket i, det vil si en som faktisk er forelsket i meg også..Men det finnes ikke, gjør det vel? Evil or Very Mad

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 17:00
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003
hvis du skal være så heldig å finne en, er det sikkert en person som du umulig kan forelske deg i... thats life

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 19:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Hepp..Well i want to keep on dreaming baby.

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 20:16
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Jeg og! Jeg og!

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 20:36
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Men vet du? Da gjør vi det. Selv om den drømminga mi akkurat har forårsaket at jeg fikk et slag i ansiktet. Igjen. At jeg aldri lærer! Mad

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 20:41
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Det er flere av oss...

Tror jeg skal gå inn for å komme over min godeste Angelo, og heller prøve å komme meg videre...*snufs*

Jeg vil ha en som vil ha meg jeg...er det for mye å be om? Confused

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 20:44
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Nei! *be be be beeee*

Jeg må komme over han, komme videre. Vet du hva? Jeg tror kanskje det funker..*dra i litt til*

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 20:46
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Jeg er nødt til å komme over ham uansett...han flytter denne uka. Jeg flytter til høsten. Og han vil visst ikke ha meg uansett...

Han er slem, tenk. Han gir meg falske forhåpninger...selv om han sikkert ikke mener det sånn. Men hallo? Hvis han ikke vil ha meg...hvorfor kysser han meg(riktignok en stund siden nå men alikevel!)? Hvorfor sier han at han er glad i meg? Hvorfor holder han så hardt fast på meg hvis han ikke vil ha meg uansett? Det er så sinnsykt forvirrende.

Jeg vil ha en snill gutt...en snill søt gutt som vil ha meg. En som passer på meg...og er glad i meg. En som kan være like romantisk som jeg er. Jeg vil ha hele romantiske greia. Selv om alle forteller meg at det bare finnes i eventyr. Jeg tror på kjærligheten. Jeg tror på kjærlighet ved første blikk. En man kan sitte sammen med uten å si et ord, og alikevel forstå hvordan den andre har det. En som ikke vil ha noen andre en deg. Jeg drømmer om solnedganger, å sitte rundt et bål sammen med gode venner. I armene hans...med noen som spiller gitar. Å synge sammen. Jeg vil ha kjærligheten. Jeg trenger den. Jeg vet den finnes...et eller annet sted. Han...har bare gjemt seg noe helt sinnsykt godt.

Hm...er det ingen som føler det på samme måte som meg? Er jeg ensom blandt alle drømmene og illusjonene? Har verden ganske enkelt blitt for kald for romantikken?
Jeg håper ikke det...for da er jeg fortapt...

Sad

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 20:58
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
songbird skrev:
Jeg er nødt til å komme over ham uansett...han flytter denne uka. Jeg flytter til høsten. Og han vil visst ikke ha meg uansett...

Han er slem, tenk. Han gir meg falske forhåpninger...selv om han sikkert ikke mener det sånn. Men hallo? Hvis han ikke vil ha meg...hvorfor kysser han meg(riktignok en stund siden nå men alikevel!)? Hvorfor sier han at han er glad i meg? Hvorfor holder han så hardt fast på meg hvis han ikke vil ha meg uansett? Det er så sinnsykt forvirrende.

Jeg vil ha en snill gutt...en snill søt gutt som vil ha meg. En som passer på meg...og er glad i meg. En som kan være like romantisk som jeg er. Jeg vil ha hele romantiske greia. Selv om alle forteller meg at det bare finnes i eventyr. Jeg tror på kjærligheten. Jeg tror på kjærlighet ved første blikk. En man kan sitte sammen med uten å si et ord, og alikevel forstå hvordan den andre har det. En som ikke vil ha noen andre en deg. Jeg drømmer om solnedganger, å sitte rundt et bål sammen med gode venner. I armene hans...med noen som spiller gitar. Å synge sammen. Jeg vil ha kjærligheten. Jeg trenger den. Jeg vet den finnes...et eller annet sted. Han...har bare gjemt seg noe helt sinnsykt godt.

Hm...er det ingen som føler det på samme måte som meg? Er jeg ensom blandt alle drømmene og illusjonene? Har verden ganske enkelt blitt for kald for romantikken?
Jeg håper ikke det...for da er jeg fortapt...

Sad

Du er så absolutt ikke alene, Songbird... Akkurat like håpløst drømmende romantisk og forhåpende savnende er jeg og.

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 23:21
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Hvor har så drømmeprinsen på den hvite hesten gjemt seg?
Og hvor har prinsessa di gjort av seg? Kanskje de har gjemt seg sammen?

fysj så slemme de er....

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 23:23
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

La de bare gjemme seg sammen!
Så kan vi heller møtes og finne på noe koselig, og rekke tunge til dem!

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 23:26
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

okei da! kanskje de ser hvor koselig vi har det, og så kommer de frem alikevel?
det er lov å håpe? sant?

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 23:30
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Eller kanskje vi ikke trenger dem i det hele tatt.

InnleggSkrevet: Man 09 Jun 2003, 23:32
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 8 av 23 [441 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10, ..., 21, 22, 23 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
 Forumoversikten » Utropstegn! » Klagemuren
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet