|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Touch-metoden
Jeg har bare et spørsmål: Hvor fort er det vanlig å kunne skrive på pc? Er det noen som har testet seg her? Jeg trenger sammenligningsgrunnlag.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Man 19 Feb 2001, 17:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Re: Touch-metoden
Sist jeg sjekket hadde jeg ikke mer enn 600 tegn i minuttet. Men dette var i 1. gym så det er mulig det har økt noe etter den tid.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Man 19 Feb 2001, 17:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mauren
Gjest
|
For at du ikke skal miste motet helt, må jeg få lov til å si at 600 tegn i min ikke er helt normalt.. selv holder jeg meg til omtrent 250.. det er mer enn nok.. på en god dag vel å merke... easytouch påstår at man kan touch-metode hvis man har mer enn 200 tegn i min.. da er man liksom flink..
jj..
|
Skrevet: Man 19 Feb 2001, 19:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sLins
Gjest
|
Hvor finner man programmet EasyTouch da? finner det ikke jeg...
|
Skrevet: Man 19 Feb 2001, 21:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zala
Gjest
|
Hadde i fjor rundt 300 tegn i minuttet... Vet ikke helt om dette er spesielt fort eller sent. Føler egentelig at jeg får uttrykt meg ved bruk av datamaskinen, og da holder det for meg..
Jeg bruker IKKE isitøtsj-metoden. Har aldri fått det til pga fingerene mine eg ganske små og da er det litt vanskelig å treffe de tastene man lixom skal treffe da.. Bruker heller LFT jeg! LetFinnTrykk. Much better.
|
Skrevet: Man 19 Feb 2001, 21:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
sist gang jeg testet meg, hadde jeg 430 riktige tegn i minuttet. Og jeg skriver ganske mye feil..
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Tir 20 Feb 2001, 14:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
På disketten som fulgte med bed-øk boken min i fjord 
|
Skrevet: Tir 20 Feb 2001, 22:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Hannibal Lecter
Gjest
|
Yeah Right!
Har hørt at verdensrekorden er på litt over 500 jeg? Finner det hardt å tro at du har 600 tegn i minuttet (uten feil) og at du tilogmed har ØKT! Jeg kan lett få til 1000 tegn jeg, men det er isåfall hvis jeg bare trykker vilt (praktisk talt hopper) på tastaturet!
|
Skrevet: Man 18 Jun 2001, 10:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wildkata
Gjest
|
Hum skal vi se... dette tok nøyaktig 1 min å skrive.. så lkan du regne ut hvor rask jeg er i tuch... Mye bedre på en helt annen tuch metode jeg da... 
|
Skrevet: Ons 10 Okt 2001, 07:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
MMmmia
Gjest
|
jeg har sånn ca 220 tegn i minuttet på den vanskeligste oppgaven i den vanskeligste økta i EasyTouch..det var best i klassen på 30 folk, som endel av er pc-mennesker.. men 600 baj?? det er SYKT mye.. men jeg har min egen touchmetode da.. takler ikke sånn 'ordentlig' touchting jeg ass.*grøsse*
|
Skrevet: Fre 12 Okt 2001, 21:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |