DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Folk er kjedelige!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [7 Posts]  
Av Innlegg
Greywind
Gjest

Folk er kjedelige!

hvorfor er alle folk så forferdelig kjedelige? jeg må få med at de aller aller fleste nok ser på meg som en meget kjedelig person.

er jeg virkelig så fundamentalt forskjellig? eller er det bare slik at det å være kjedelig gjør at jeg automatisk kjedes av andre folk? på en annen side... jeg har masse bra interesser jeg trives veldig bra med! kanskje jeg bare misliker andre mennesker? det er neimen ikke godt å vite! kanskje en bare trenger å være forelsket for at de skal være spennende? men... kan forelskelse vare evig da?

jeg håper på fundamentalt anderledes jeg, og så lenge jeg tror det er det det eneste riktige, ikke sant?Smile

InnleggSkrevet: Søn 02 Jun 2002, 22:37
    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003
Re: Folk er kjedelige!

vel, jeg tror ikke en forelskelse kan vare evig. og man bør jo ikke basere sitt forhold til andre mennesker på forelskelse. da kan man jo bare synes en person er intressant om gangen, og man får sannsynligvis ett gabnske smalt spekter i bekjentskaper siden de fleste vil være av samme kjønn (som regel) og ha noen av de samme egenskapene.
og jeg tror en forelskelse egentlig er mest intressant i begynnelsen, og før det er en følelse som blir avslørt.
jeg tror ikke noen mennesker er kjedelige jeg. kanskje noen bare trives best i sitt eget selskap? ikke alle er like sosiale. Og er det egerntlig riktig å trakte etter å være en spennende person hele tiden? man må jo hele tiden finne nye måter å være spennende på eller nye folk å være spennende for, for når det blir vanlig, rutine, slik er personen, så er det ikke spennende og nytt lenger.

det viktigste er vel å trives med seg selv og gjerne få litt annerkjennelse fra folk rundt deg for å vite at en er verdsatt.

InnleggSkrevet: Man 03 Jun 2002, 20:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
st|stakan
Gjest

folk ER kjedelig, det mest fornuftige er å gå runt og drepe hverandre for og korte tiden til døden en smule. det verden trenger er noen gode gammeldagse handlingskraftige psykopater

Takk

InnleggSkrevet: Man 03 Jun 2002, 21:02
    Til Toppen 
Helvete
Gjest

ja, synes alle er skikkelig kjedelige for tiden. før syntes jeg at det var mange morsomme, impulsive, artige, spennendee mennesker omkring, men så ble selv de kjedelige. tror ikke jeg gidder å gjøre noe mer. bare sette meg ned og stirre i veggen og vente på bedre dager.

InnleggSkrevet: Ons 05 Jun 2002, 15:05
    Til Toppen 
Greywind
Gjest

man kan ikke forandre folk. det beste er å skape nye folk etter din egen smak, men for å oppnå dette må en jo helt og holdent oppgi _annet_ sosialt samliv.

kommer altså helt an på hva en prioriterer.

InnleggSkrevet: Ons 05 Jun 2002, 17:15
    Til Toppen 
Greywind
Gjest

jeg er vel i bunn og grunn ganske enig tror jeg... skulle gjerne hatt en svæææær flokk av godvenner. det hadde vært topp.

men med "spennende folk" mente jeg egentlig folk jeg har noe til felles med, jeg skulle visst brukt et annet ord... :)

forelskelse er for meg en følelse av at personen er perfekt, en sjelevenn... men det er bare ren fantasi; noe slikt må (i alle fall for meg) være ekstremt sjeldent. så du har rett... det vil avsløres, før eller senere... man finner ut alle de teite tinga:)

InnleggSkrevet: Lør 08 Jun 2002, 17:58
    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003

Beklager..

InnleggSkrevet: Søn 23 Jun 2002, 10:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [7 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet