|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Gjest
|
Snickers-is
Livet mitt består av perioder.
Akkurat nå er jeg i en snickers-is-periode. Dvs at jeg er hekta på snickers is for tiden. Er kanskje ikke så rart, med tanke på hvor god den isen er...
Nok om det!
Det jeg ville si var:
Idag kom jeg til å tenke på at jeg i grunn spiser snickers-isen min på en litt spesiell måte...: (Merk: Jeg har det sjelden travelt med hvert steg)
1) Først suger jeg litt på sjokoladeovertrekket fordi det smaker så godt.
2) Deretter gnager jeg av kun sjokoladeovertrekket. (ikke på hele isen, bare et lite stykke til dit hvor jeg har åpnet papiret. Tar jeg bort alt papiret, blir det utrolig klissete så...)
3) Så spiser jeg selve iskremen og nøtte-karamell-tingen til jeg kommer til ny sjokoladeovertrekk.
4) NÃ¥r jeg kommer til sjokoladeovertrekk jeg ikke har gnagd av, gjentar jeg steg nummer 2.
5) Etter mye somling pga en utrolig treg måte å spise en snickersis på, er det bare papiret igjen og pga varmen fra hendene mine er det naturlig at litt av sjokoladen smelter og blir igjen på innsiden av papiret, så...
6) Jeg sleiker av den siste sjokoladen på innsiden av papiret...
Ville bare dele dette med dere, kjære med-DSGF'ere.
Snickers-is er digg!!
*stolt av å være medlem i DSGF* 
|
Skrevet: Ons 29 Mai 2002, 22:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
Re: Snickers-is
Snickers-is er absolutt en av mine store favoritter også. Men jeg pleier ikke å spise sjokoladen først med iser som befunner seg inne i et papir, det gjør jeg bare med pinne-iser.
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Fre 31 Mai 2002, 19:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Gjest