Av
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: MÃ¥nen
TUSEN TAKK SHEALIEN! Det hjalp faktisk en del merker jeg *smilelitttilverdenigjen*
_________________Hulder..
Skrevet: Ons 28 Mai 2003, 13:37
Veronica
Erkegranul
Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
Jeg trenger ikke en kjæreste.
Jeg har ADSL.
Dessuten er det ingen mannfolk i denne byen som er bra nok for meg.
_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Ons 28 Mai 2003, 13:38
krusemynte
OoaHelaNatten
Stå på jenta mi!
Skrevet: Ons 28 Mai 2003, 13:43
Shealien
l33t
Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
YAY!!! fint å være til hjelp. thumbs up for everyone.
Og jeg tror kanskje jeg har innsett at han ikke er verdt meg. Og det bryr meg egentlig ikke en gang. Og det kommer til å komme en prins med skinnende rustning og ta meg med storm snart.
Tror den praten fikk det til å bli litt mindre ulykkelig forelskelse til å være en lett tiltrekning som bare er noe useriøst og gøyalt.
Og dessuten har jeg en pusekatt langt borte, som jeg kan tilegne alle egenskapene drømmemannen skal ha.
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Ons 28 Mai 2003, 15:45
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
Shealien skrev: Vel altså.
Eksempel:
Jeg ble sammen en fyr, (ganske lenge siden) han var grei, hadde mye morsomt og si og vi hadde masse lange samtaler og diskusjoner. Han virket som om han hadde en del å komme med. Visste en del om noe og litt om masse.
Så ble vi sammen. Og det som skjer. Han slutter å snakke med meg. Han slutter å si i mot meg i diskusjoner (som brukte å være veldig oppfriskende), kom aldri med forslag om å gjøre noe mer. ....osv....
Jeg kjenner meg forferdegli igjen i dette, meget bra beskrevet, har vært i akkurat samme posisjon som deg! Forferdelig kjedele, vanskelig, umulig. Så, du har rett og slett helt på kornet rett!
sexysupathing skrev: Dessuten er jeg forelsket i det nye digitalkameraet mitt Det er så fiiint! Har heldigvis noen lyspunkter i livet. *Sippelitttil*
Du også?? Da er det to av oss! *glise*
_________________Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Ons 28 Mai 2003, 18:38
Glahn
Mors Lille Ole
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
sexysupathing skrev: Songbird, jeg er enig med deg jeg. Jeg er ikke god nok for han, hvorfor skulle han like meg? Han som er så kjekk. Og populær. Og smart. Mens jeg bare plager han, og maser. Hvorfor er jeg så slitsom?
Mens jeg tenker: "hvorfor tenker hun slik???", og rister oppgitt på hodet...
Det er så irriterende å bli oppfattet som et overlegent supermenneske, når man slettes ikke er det!
Det har blitt sagt før og jeg sier det igjen: selvtillit er en utrolig tiltrekkende egenskap.
Skrevet: Tor 29 Mai 2003, 09:28
Shealien
l33t
Aller mest tiltrekkende faktisk.
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Fre 30 Mai 2003, 17:19
songbird
Jenkadanserinne
Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
og akkurat det er så gøy å få høre når man absolutt mangler nettopp denne egenskapen...
Skrevet: Fre 30 Mai 2003, 17:30
Shealien
l33t
men det ligger i deg songbird. Alle har selvtillit innerst inne. det er bare å hente den frem!! Vær stolt av deg selv. se gjerne litt ned på alle andre. sånn i blant. for eksempel han eklingen som du ikke vil anmelde en gang. Se ned på han. Tenk, hvilket ynkelig kryp som ikke kan være lykkelig uten å ødelegge andre mennesker. du må ikke ha deg helt godt med deg selv.
Også kan du fnyse litt og stikke nesen opp i sky.
å være snill er oppskrytt. man bør ha et litt kynisk hardhudet skall ytterst. så kan man være snill mot de som fortjener det.
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Fre 30 Mai 2003, 19:52
songbird
Jenkadanserinne
jeg klarer ikke å se ned på andre...de er så mye flinkere enn meg til alt mulig.
jeg klarer ikke å ikke være snill mot noen...da får jeg så sinnsykt dårlig samvittighet.
og jeg har ikke tro på megselv...ganske enkelt fordi det finnes ingenting jeg er noe spesielt flink til. i tillegg er jeg svak, psykisk nedbrutt, en dårlig venn, sjenert, stygg, patetisk...osv.
ehm...tror ikke det finnes så mye selvtillit i meg jeg...
Skrevet: Fre 30 Mai 2003, 20:10
Shealien
l33t
Det er bare at du har lempet så mange murstein på at den ikke kommer seg ut.
Jeg vet i allefall en ting du er kjempeflink til. og det er å tegne
bare se på avataren din.
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Lør 31 Mai 2003, 10:20
krusemynte
OoaHelaNatten
Jeg orker ikke mer jeg..Nok er nok. Rett og slett.
Men han fortjener virkelig ikke at jeg bruker så mye krefter på dette. Eller..? Jeg må fokusere på noe annet. Seee en sommerfuuugl Nei, det blir for falsk.
Skrevet: Lør 31 Mai 2003, 12:33
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
Shealien skrev: Vær stolt av deg selv. se gjerne litt ned på alle andre. sånn i blant. for eksempel han eklingen som du ikke vil anmelde en gang. Se ned på han. Tenk, hvilket ynkelig kryp som ikke kan være lykkelig uten å ødelegge andre mennesker. du må ikke ha deg helt godt med deg selv.
Også kan du fnyse litt og stikke nesen opp i sky.
å være snill er oppskrytt. man bør ha et litt kynisk hardhudet skall ytterst. så kan man være snill mot de som fortjener det.
Selvtillit handler ikke om å føle seg bedre enn alle andre. Klarer man ikke å føle seg bra med seg selv uten å se ned på resten av befolkningen er det noe galt!!
Og det er kynisme som er oppskrytt.
_________________Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Lør 31 Mai 2003, 14:55
krusemynte
OoaHelaNatten
Glahn skrev: sexysupathing skrev: Songbird, jeg er enig med deg jeg. Jeg er ikke god nok for han, hvorfor skulle han like meg? Han som er så kjekk. Og populær. Og smart. Mens jeg bare plager han, og maser. Hvorfor er jeg så slitsom?
Mens jeg tenker: "hvorfor tenker hun slik???", og rister oppgitt på hodet...
Det er så irriterende å bli oppfattet som et overlegent supermenneske, når man slettes ikke er det!
Det har blitt sagt før og jeg sier det igjen: selvtillit er en utrolig tiltrekkende egenskap.
Jeg har faktisk ganske god selvtillitt. Ofte. Men tydeligvis ikke alltid - har du det?
Skrevet: Lør 31 Mai 2003, 15:23
songbird
Jenkadanserinne
Shealien skrev: Det er bare at du har lempet så mange murstein på at den ikke kommer seg ut.
Jeg vet i allefall en ting du er kjempeflink til. og det er å tegne
bare se på avataren din.
tegne kan jeg iallfall ikke...det er ikke jeg som har tegnet den...
men jeg kan kanskje synge litt...? kanskje?
Skrevet: Lør 31 Mai 2003, 15:24
krusemynte
OoaHelaNatten
Selvsagt kan du synge! Ikke at jeg hørt deg, men det er jeg sikker på. *Klappe på hodet*
Ting er litt bedre nå. Men jeg tror kanskje jeg skal bli lesbisk..
Skrevet: Lør 31 Mai 2003, 15:29
martefine
Slushpuppy!
Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
Lesbisk er ikke noe man blir...
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Lør 31 Mai 2003, 16:20
songbird
Jenkadanserinne
man kan nok ikke bare bli lesbisk nei...det er nok litt mer komplisert enn som så. tro meg...jeg har prøvd.
men jeg undres om jeg kanskje muligens er litt bifil...hva vet vel jeg.
Skrevet: Lør 31 Mai 2003, 20:44
krusemynte
OoaHelaNatten
Selvsagt kan man ikke bare bli lesbisk, men jeg skulle ønske jeg var det. Gutter er og blir noe jeg absolutt ikke forstår meg på.
Skrevet: Søn 01 Jun 2003, 14:14
Shealien
l33t
Sitat: Selvtillit handler ikke om å føle seg bedre enn alle andre. Klarer man ikke å føle seg bra med seg selv uten å se ned på resten av befolkningen er det noe galt!!
Og det er kynisme som er oppskrytt.
vel. i denne sammenhengen tenkte jeg vel mest ikke generelt. men at hun ikke skulle synes det var hennes feil at en eller annen ekling har vært ufyselig mot henne. og at å innse at det ikke er hennes men hans feil er et steg i riktig retning.
ble vel litt utydelig akkurat det.
men jeg mener at å være stolt av seg selv, uansett hva andre mener er en fin egenskap.
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Søn 01 Jun 2003, 14:40
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende