Deprecated: Implicit conversion from float 251282.99999999997 to int loses precision in /home/clients/d916b5fe1abb4c0bcbbf74b1fae9c043/sites/dsgf.no/forum/includes/bbcode.php on line 285
DSGF.no :: Vis Temaet - Forelskelse
DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Forelskelse
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 6 av 23 [441 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, ..., 21, 22, 23 Neste
Av Innlegg
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003
TUSEN TAKK SHEALIEN! Det hjalp faktisk en del merker jeg *smilelitttilverdenigjen* Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 28 Mai 2003, 13:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Jeg trenger ikke en kjæreste.
Jeg har ADSL.

Dessuten er det ingen mannfolk i denne byen som er bra nok for meg. Mr. Green

InnleggSkrevet: Ons 28 Mai 2003, 13:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Stå på jenta mi! Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 28 Mai 2003, 13:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003
YAY!!! Smile fint å være til hjelp. thumbs up for everyone.

Og jeg tror kanskje jeg har innsett at han ikke er verdt meg. Og det bryr meg egentlig ikke en gang. Og det kommer til å komme en prins med skinnende rustning og ta meg med storm snart.

Tror den praten fikk det til å bli litt mindre ulykkelig forelskelse til å være en lett tiltrekning som bare er noe useriøst og gøyalt.

Og dessuten har jeg en pusekatt langt borte, som jeg kan tilegne alle egenskapene drømmemannen skal ha.

InnleggSkrevet: Ons 28 Mai 2003, 15:45
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Shealien skrev:
Vel altså.

Eksempel:
Jeg ble sammen en fyr, (ganske lenge siden) han var grei, hadde mye morsomt og si og vi hadde masse lange samtaler og diskusjoner. Han virket som om han hadde en del å komme med. Visste en del om noe og litt om masse.
Så ble vi sammen. Og det som skjer. Han slutter å snakke med meg. Han slutter å si i mot meg i diskusjoner (som brukte å være veldig oppfriskende), kom aldri med forslag om å gjøre noe mer. ....osv....

Jeg kjenner meg forferdegli igjen i dette, meget bra beskrevet, har vært i akkurat samme posisjon som deg! Forferdelig kjedele, vanskelig, umulig. Så, du har rett og slett helt på kornet rett!

sexysupathing skrev:
Dessuten er jeg forelsket i det nye digitalkameraet mitt Det er så fiiint! Har heldigvis noen lyspunkter i livet. *Sippelitttil*

Du også?? Da er det to av oss! *glise*

InnleggSkrevet: Ons 28 Mai 2003, 18:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
sexysupathing skrev:
Songbird, jeg er enig med deg jeg. Jeg er ikke god nok for han, hvorfor skulle han like meg? Han som er så kjekk. Og populær. Og smart. Mens jeg bare plager han, og maser. Hvorfor er jeg så slitsom? Sad

Mens jeg tenker: "hvorfor tenker hun slik???", og rister oppgitt på hodet...

Det er så irriterende å bli oppfattet som et overlegent supermenneske, når man slettes ikke er det!

Det har blitt sagt før og jeg sier det igjen: selvtillit er en utrolig tiltrekkende egenskap.

InnleggSkrevet: Tor 29 Mai 2003, 09:28
Shealien
l33t
l33t

Aller mest tiltrekkende faktisk.

InnleggSkrevet: Fre 30 Mai 2003, 17:19
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
og akkurat det er så gøy å få høre når man absolutt mangler nettopp denne egenskapen... Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Fre 30 Mai 2003, 17:30
Shealien
l33t
l33t

men det ligger i deg songbird. Alle har selvtillit innerst inne. det er bare å hente den frem!! Vær stolt av deg selv. se gjerne litt ned på alle andre. sånn i blant. for eksempel han eklingen som du ikke vil anmelde en gang. Se ned på han. Tenk, hvilket ynkelig kryp som ikke kan være lykkelig uten å ødelegge andre mennesker. du må ikke ha deg helt godt med deg selv.

Også kan du fnyse litt og stikke nesen opp i sky.

å være snill er oppskrytt. man bør ha et litt kynisk hardhudet skall ytterst. Smile så kan man være snill mot de som fortjener det.

InnleggSkrevet: Fre 30 Mai 2003, 19:52
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

jeg klarer ikke å se ned på andre...de er så mye flinkere enn meg til alt mulig.
jeg klarer ikke å ikke være snill mot noen...da får jeg så sinnsykt dårlig samvittighet.
og jeg har ikke tro på megselv...ganske enkelt fordi det finnes ingenting jeg er noe spesielt flink til. i tillegg er jeg svak, psykisk nedbrutt, en dårlig venn, sjenert, stygg, patetisk...osv.

ehm...tror ikke det finnes så mye selvtillit i meg jeg... Embarassed

InnleggSkrevet: Fre 30 Mai 2003, 20:10
Shealien
l33t
l33t

Det er bare at du har lempet så mange murstein på at den ikke kommer seg ut.

Jeg vet i allefall en ting du er kjempeflink til. og det er å tegne

bare se på avataren din.

InnleggSkrevet: Lør 31 Mai 2003, 10:20
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Jeg orker ikke mer jeg..Nok er nok. Rett og slett. Crying or Very sad

Men han fortjener virkelig ikke at jeg bruker så mye krefter på dette. Eller..? Jeg må fokusere på noe annet. Seee en sommerfuuugl Smile Nei, det blir for falsk.

InnleggSkrevet: Lør 31 Mai 2003, 12:33
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Shealien skrev:
Vær stolt av deg selv. se gjerne litt ned på alle andre. sånn i blant. for eksempel han eklingen som du ikke vil anmelde en gang. Se ned på han. Tenk, hvilket ynkelig kryp som ikke kan være lykkelig uten å ødelegge andre mennesker. du må ikke ha deg helt godt med deg selv.

Også kan du fnyse litt og stikke nesen opp i sky.

å være snill er oppskrytt. man bør ha et litt kynisk hardhudet skall ytterst. Smile så kan man være snill mot de som fortjener det.

Selvtillit handler ikke om å føle seg bedre enn alle andre. Klarer man ikke å føle seg bra med seg selv uten å se ned på resten av befolkningen er det noe galt!!

Og det er kynisme som er oppskrytt.

InnleggSkrevet: Lør 31 Mai 2003, 14:55
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Glahn skrev:
sexysupathing skrev:
Songbird, jeg er enig med deg jeg. Jeg er ikke god nok for han, hvorfor skulle han like meg? Han som er så kjekk. Og populær. Og smart. Mens jeg bare plager han, og maser. Hvorfor er jeg så slitsom? Sad

Mens jeg tenker: "hvorfor tenker hun slik???", og rister oppgitt på hodet...

Det er så irriterende å bli oppfattet som et overlegent supermenneske, når man slettes ikke er det!

Det har blitt sagt før og jeg sier det igjen: selvtillit er en utrolig tiltrekkende egenskap.

Jeg har faktisk ganske god selvtillitt. Ofte. Men tydeligvis ikke alltid - har du det?

InnleggSkrevet: Lør 31 Mai 2003, 15:23
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Shealien skrev:
Det er bare at du har lempet så mange murstein på at den ikke kommer seg ut.

Jeg vet i allefall en ting du er kjempeflink til. og det er å tegne

bare se på avataren din.

tegne kan jeg iallfall ikke...det er ikke jeg som har tegnet den...
men jeg kan kanskje synge litt...? kanskje?

InnleggSkrevet: Lør 31 Mai 2003, 15:24
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Selvsagt kan du synge! Ikke at jeg hørt deg, men det er jeg sikker på. *Klappe på hodet*

Ting er litt bedre nå. Men jeg tror kanskje jeg skal bli lesbisk.. Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Lør 31 Mai 2003, 15:29
martefine
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003
Lesbisk er ikke noe man blir...

InnleggSkrevet: Lør 31 Mai 2003, 16:20
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

man kan nok ikke bare bli lesbisk nei...det er nok litt mer komplisert enn som så. tro meg...jeg har prøvd.
men jeg undres om jeg kanskje muligens er litt bifil...hva vet vel jeg.

InnleggSkrevet: Lør 31 Mai 2003, 20:44
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Selvsagt kan man ikke bare bli lesbisk, men jeg skulle ønske jeg var det. Gutter er og blir noe jeg absolutt ikke forstår meg på. Confused

InnleggSkrevet: Søn 01 Jun 2003, 14:14
Shealien
l33t
l33t

Sitat:
Selvtillit handler ikke om å føle seg bedre enn alle andre. Klarer man ikke å føle seg bra med seg selv uten å se ned på resten av befolkningen er det noe galt!!

Og det er kynisme som er oppskrytt.

vel. i denne sammenhengen tenkte jeg vel mest ikke generelt. men at hun ikke skulle synes det var hennes feil at en eller annen ekling har vært ufyselig mot henne. og at å innse at det ikke er hennes men hans feil er et steg i riktig retning.

ble vel litt utydelig akkurat det.

men jeg mener at å være stolt av seg selv, uansett hva andre mener er en fin egenskap.

InnleggSkrevet: Søn 01 Jun 2003, 14:40
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 6 av 23 [441 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, ..., 21, 22, 23 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet