|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
BagBiter skrev: | heh "så ung" , du er 20, jeg er 19
|
Ja, og likevel får du meg til å føle meg så mye eldre.
Gjør noe med det. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 27 Mai 2003, 23:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg er 25...
|
Skrevet: Tir 27 Mai 2003, 23:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
stjernesludd
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mar 2003 Innlegg: 546 Bosted: Narnia
|
Veronica skrev: | BagBiter skrev: | heh "så ung" , du er 20, jeg er 19
|
Ja, og likevel får du meg til å føle meg så mye eldre.
Gjør noe med det.  |
Næh, så modent.
|
Skrevet: Ons 28 Mai 2003, 07:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Stjernesludd kan sikkert også bidra litt nå og da for å få meg til å føle meg yngre. Det er fullt lovlig. Kom igjen. Sleng noe skikkelig gjennomtenkt, saklig og fornuftig mot meg, slik at rynkene mine forsvinner nå. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Ons 28 Mai 2003, 10:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Ærlig kritikk er vanskelig å svelge, særlig når den kommer fra en slektning, en venn, en bekjent eller en fremmed.
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Ons 28 Mai 2003, 10:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Og jeg er fortsatt mot legalisering av hasj og sånn.
Hva var poenget ditt, BB?
|
Skrevet: Ons 28 Mai 2003, 10:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

|
nei jeg kom bare med noe fornuftig.. glemte det saklige og gjennomtenkte
ikke var det fornuftig heller forresten 
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Ons 28 Mai 2003, 10:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

|
Veronica skrev: | BagBiter skrev: | jeg mener at rusen er en av de fineste sidene ved alkoholholdig drikke |
BagBiter skrev: |
er det feil det da?? jeg synes det er herlig med alkoholrus, og ser på dette som noe positivt, ikke feil, ikke galt, men gøy og positivt |
Det er (forhåpentligvis) fordi du er så ung, det.
Folk flest innser, når de modnes, at å drikke bare for å bli sanseløst full, er fullstendig meningsløst.  |
jeg synes ikke det er meningsløst å bli rusa på alkoholen, for meg er det gøy, og å ha det gøy er viktig og det gir mening.. å gjøre ting som alltid skal ha særlig mening er ikke alltid like moro heller. Er man full og ødelegger for andre på den måten, er du kjip og kanskje burde begrense alkoholinntaket litt, men å være full er ikke det samme som å være litt rusa på alkohol, å være rusa er mye morsommere, og mye av livet handler om å ha det gøy, men det handler også om alvorlige ting, derfor drikker jeg ikke hver dag, holder det til helgene, og i moderate mengder, slik at det ikke går ut over levern. Dette bør de som røyker hasj også gjøre; holde seg til moderate mengder
|
Skrevet: Ons 28 Mai 2003, 10:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Synes det var mye fornuftig i det siste innlegget der.
Og er forsåvidt enig. Med moderat bruk og begrenset hyppighet, tar man sjeldent skade av det.
Men jeg forstår ennå ikke helt poenget med å drikke og bli rusa, bare for å... bli rusa!
Det går da fint an å ha det gøy selv om man er edru, mener jeg.
Jeg blir stadig vekk litt satt ut, når jeg f.eks. overhører ungdommer snakke på bussen, om at "Dæven, jeg var så full i helga, jeg husker ingenting!", og høres direkte stolt ut over det.
Det skjønner jeg i alle fall ikke poenget med. Jeg liker å huske det når jeg har hatt det morsomt, jeg. 
|
Skrevet: Ons 28 Mai 2003, 10:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
Ja det går da ann å ha det veldig morsomt klinkende edru. Selvsagt kan det være fint å ha det morsomt akompangert av noen øl. Og jeg skal nok innrømme at jeg drikker nok til å bli litt susete i hodet noen ganger.
Men poenget er at jeg ikke tvinger i meg noe hæslig for å bli susete i hodet. Jeg nyter en halvliter eller tre, og bieffekten er å bli litt susete i hodet.
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Ons 28 Mai 2003, 13:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Veronica skrev: | Jeg blir stadig vekk litt satt ut, når jeg f.eks. overhører ungdommer snakke på bussen, om at "Dæven, jeg var så full i helga, jeg husker ingenting!", og høres direkte stolt ut over det. |
Og likevel husker de nøyaktig hvor mye de drakk... 
|
_________________ Moderator-Maria
All men are animals. Some just make better pets.
Skrevet: Ons 28 Mai 2003, 23:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
I det hele tatt er det veldig greit å kunne ha det kjempegøy, stå sammen med en kamerat på en buss-holdeplass og synge Monty Python-sanger, og være klin edru! Det handler bare om å tørre å leke litt, og det skal det ikke være nødvendig med alkohol for å få til, skal det det da?
|
Skrevet: Tor 29 Mai 2003, 09:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
er det ikke rett og slett det dsgf står for da?
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Fre 30 Mai 2003, 17:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Glahn skrev: | I det hele tatt er det veldig greit å kunne ha det kjempegøy, stå sammen med en kamerat på en buss-holdeplass og synge Monty Python-sanger, og være klin edru! Det handler bare om å tørre å leke litt, og det skal det ikke være nødvendig med alkohol for å få til, skal det det da? |
Akkurat!!
Det samme gjelder karaoke!! Mest morosamt i ederu tilstand, ikke sant vero?
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Fre 30 Mai 2003, 18:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Randar skrev: |
Det samme gjelder karaoke!! Mest morosamt i ederu tilstand, ikke sant vero? |
Ja han godeste Adolf var en morsom liten krabat! 
|
Skrevet: Tir 10 Jun 2003, 11:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Shealien skrev: | er det ikke rett og slett det dsgf står for da? |
Jo, det tror jeg vi trygt kan si 
|
Skrevet: Tir 10 Jun 2003, 20:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
david
Spitzy (!)

Ble Medlem: 23 Jun 2003 Innlegg: 166
|
Det meste bør legaliseres, så der følger vel hasj med.
|
Skrevet: Man 30 Jun 2003, 23:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
|
...åpent salg av våpen...
|
Skrevet: Ons 02 Jul 2003, 20:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BlueNova
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003 Innlegg: 612 Bosted: altfor nær drammen
|
uhm..dersom hasj skulle legaliseres vil det åpne et ras av anmodninger om legalisering av andre ting som kan etterhvert bli vanskelig å stoppe.
Byrokratiet er ikke vanntett når det virkelig gjelder, bare i alle andre tilfeller... alkohol er vel på sett og vis det samme om man ser bort fra det innlysende[fysikk, bruk etc.] Man får en rus av begge deler som kan i værste fall ende med tap av liv, selv om det er ikke hender altfor ofte.
Banner man hasj, vil noen få bannet alkohol og vi har speakeasies og opiumhus som i de gode 1920 åra..
Har da selv ikke prøvd det mye omtalte produktet hasj så jeg har egenlig lite følelser for det.
|
_________________ la mayyitan qadirun yatabaqa sarmadi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu qad yantahi
Skrevet: Tor 03 Jul 2003, 01:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
david
Spitzy (!)

Ble Medlem: 23 Jun 2003 Innlegg: 166
|
Selvfølgelig må vi også avkriminalisere all annen form for narkotika.
Hvilket vil si at vi må øke støtten til rusbehandlingsapparatet og beefe opp både psykiatrien og metadonprogrammet med flere 100%. Det er naturlig.
|
Skrevet: Tor 03 Jul 2003, 07:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |