DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Hjelp!
..fjerne ting....?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [16 Posts]  
Av Innlegg
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003
 ..fjerne ting....?

Ja, nå har det seg sånn at jeg kom til å nevne for kjærstn min at jeg skriver på ett forum, og han vil gjerne ha adressen for å kikke litt innom selv.. uhm.. men så har det seg sånn at jeg har jo skrivet en del innlegg som var for å drøfte ting om kjærlighetslivet med noen andre enn ham, og jeg vil ikke han skal lese de.. Må jeg holde dette forumet skjult for ham for alltid? Å fjerne alle de innleggene som handler om ham er vel litt vel mye å be om?

InnleggSkrevet: Tor 03 Apr 2003, 20:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Svar med Sitat Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Jeg kan sikkert fjerne det du ber meg om, men står du ikke for det du sier da? Smile

InnleggSkrevet: Tor 03 Apr 2003, 20:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Svar med Sitat Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Mjo.. d meste av det.. Hvor umoralsk hører jeg ut nå da?

Hva med å fjerne tråden som heter om lyving og sånt (ligger på filosofi), og en gammel som heter prevansjon (sex og sånt) i første omgang....?

*føle seg nesten like dum som Christina Anguilera*

Btw, mister vi antall innlegg da?

InnleggSkrevet: Fre 04 Apr 2003, 10:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Svar med Sitat Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003
det finnes jo en sånn søt slette-knapp sånn at du kan slette dine egne innlegg..
men å nevne forumet for thomas var kanskje ikke det smarteste du har gjort.. ;p

Jeg tror det er en god del gamle tråder om de du var sammen med før ham, sånn at du er obs på det..

InnleggSkrevet: Fre 04 Apr 2003, 10:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Svar med Sitat Til Toppen 
Gjest
Gjest

oj, er det det? Hvor da? Mister jeg antall innlegg da? Har jo nettopp blitt oppgradert! =)

InnleggSkrevet: Fre 04 Apr 2003, 12:11
    Svar med Sitat Til Toppen 
Gjest
Gjest

Men takk for obsen btw! Laughing

InnleggSkrevet: Fre 04 Apr 2003, 12:12
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Jeg går jo ikke rundt og husker nøyaktig hvor. Meeeen, jeg ville ha sjekka alle tråder du har starta på Filosofi og Sex oog sånn. Og det som er litt dumt med å fjerne hele tråder er jo at man da må fjerne alle innleggene til de som har svart også..

slette-knappen er øverst til høyre, ser ut som et lite kryss og er ved siden av der det står endre og siter.

InnleggSkrevet: Fre 04 Apr 2003, 12:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Svar med Sitat Til Toppen 
maria
l33t
l33t

Skal denne tråden slettes også? Razz

InnleggSkrevet: Fre 04 Apr 2003, 15:26
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Selvfølgelig ikke. Denne tråden må jo stå igjen sånn at Thomas kan skjønne at det var noe her han ikke burde ha sett, sånn at han kan gruble natt og dag og prøve å tenke seg til hvor ille det kan ha vært. Det skjønner du vel? ;p

(hva med å lure ham til et annet forum, Jentepust?)

InnleggSkrevet: Fre 04 Apr 2003, 16:29
maria
l33t
l33t

Ja, beklager at jeg spurte. Jeg burde jo forstått det! Very Happy
*glad for at jeg ikke har skrevet noe som skal være hemmelig*

InnleggSkrevet: Fre 04 Apr 2003, 17:04
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Greit, greit, jeg fortjener å bli litt lynsja (ikke helt trøsikekr på de tordet, men det høres fint ut)

Men sånn rent bortsett fra at det er noen ting jeg må snakke med andre om enn han, som han ikke trenger å vite (siden han e rekxtremt nærtakende og sjalu og diverse), så snakker vi alltid veldig godt sammen, og jeg tror enkli jeg e ren ganske god kjærste!

Det er hvertfall han.. Åh, sukk.. *drømme seg rent bort*

InnleggSkrevet: Lør 05 Apr 2003, 00:02
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Hva med å bare si at det bare er et sånn jenteforum, hvor man diskuterer typiske jenteting, som du helst ikke vil at han skal lese om?
De fleste gutter har respekt for ordet "jenteting," enkelte blir til og med skremt av det. Mr. Green Wink

InnleggSkrevet: Lør 05 Apr 2003, 11:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Det sies at hvis det er noe du ikke vil at andre skal vite om, så ikke gjør det. Kan være en av disse fantastiske levereglene som ingen klarer å følge..

InnleggSkrevet: Lør 05 Apr 2003, 15:14
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Har fortsatt ikke sjangs til å finen noen sletteknapp på noen av mine gamle innlegg, men..

InnleggSkrevet: Lør 05 Apr 2003, 16:21
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

oj, nå fant ikke jeg den heller. Men jeg har da sletta innlegg før? (eller har jeg blitt gal? ;p) Jo, jeg har det. Når folk har assosiert litt for fort og sånn. knappen har stått på rekke med siter, endre, og rett ved siden av den lille pila som sender deg til toppen.

InnleggSkrevet: Lør 05 Apr 2003, 16:24
stjernesludd
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mar 2003
Hm.. tror ikke du kan slette innlegg som har blitt besvart (?)

Tror du uansett kan redigere dem. Det vil vel gjøre samme nytten. Litt irriterende med masse poster alá "Her sto det noe spennende før", eneste Smile

Would it save you a lot of time if I just gave up and went mad now?

Press this, you triggerhappy semicolonists!

InnleggSkrevet: Man 26 Mai 2003, 10:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Svar med Sitat Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [16 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Hjelp!
Gå Til:  

Du kan starte nye temaer i dette forumet
Du kan svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet