|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vampira
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 386 Bosted: Oslo
|
Tenk hvis alle kampanjene kunne se slik ut.....
|
_________________ Ars longa, vita brevis.
Skrevet: Ons 21 Mai 2003, 19:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
stjernesludd
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mar 2003 Innlegg: 546 Bosted: Narnia
|
Verden ville iallefall vært litt morsom å leve i, da
Men jeg tviler på at selskapene ville tjent maks med penger, da. Og det kan vi jo ikke ha noe av 
|
Skrevet: Tor 22 Mai 2003, 01:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: MÃ¥nen
|
Det er jo utrolig mange som har et negativt syn til disse reklame, så egentlig burde de gjøre noe med det. Jeg vet H&M har mistet en del kunder, det skremmer dem sikkert ikke så mye - de vet at flere ikke klarer å boikotte dem siden de er såpass store, har gode priser og fine klær. Jeg er glad noen gjør noe med dette - som for eksempel å lage en motkampanje 
|
_________________ Hulder..
Skrevet: Tor 22 Mai 2003, 09:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
kom på en liten ting her, dere som er så imot disse plakatene, dere er vel også av den oppfatning at voldsspill og vold på tv er skyld i mange voldshandlinger gjort her i verden. bl.a columbine greia.[/u]
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Fre 31 Okt 2003, 11:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Jeg mener ikke at det er direkte skyld i det, nei.
Folk er forskjellige, og et individ lar seg ikke nødvendigvis påvirke like mye som et annet.
Men det er utvilsomt en medvirkende faktor.
Det er det generelle miljøet rundt vedkommende som fører til at enkelte blir så forskrudde som de blir, og det er dermed håpløst å legge all skyld på bare én faktor.
(Kilde:
Og dette vet jeg fordi jeg intervjuet en professor i emnet "barn og vold" som jeg lagde en dokumentarfilm om for noen år siden. Jeg stoler på professorer, særlig når det høres fornuftig ut for meg.)
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Fre 31 Okt 2003, 12:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |