|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
Jeg følte at etter å ha lest gjennom hele "mobbing" tråden på filosofi var det kanskje aktuelt å ta opp denne tråden igjen.
Den ble startet pga at jeg noen ganger var usikker på om det ble tatt ille opp at svar på en del innlegg fikk krasse toner og sterk argumentasjon og krangling for å fremme sitt synspunkt i diverse saker.
som en helt generell sak hvor jeg håpet at folk ville komme med sine meninger hvis de følte at de ble overkjørt eller trampet på her på forumet.
Jeg vil bare beklage hvis nen har blitt støtt av noe jeg har sagt eller sier, og jeg vil understreke at mine "angrep" er rettet mot innlegg og meninger, og ikke mot forfatteren av disse meningene.
|
_________________ Såh.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Tor 15 Mai 2003, 11:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Og det vil du beklage så sterkt at du trenger fem innlegg? 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tor 15 Mai 2003, 11:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
*smilefjes*
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tor 15 Mai 2003, 11:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
| Shealien skrev: | | Jeg vil bare beklage hvis nen har blitt støtt av noe jeg har sagt eller sier, og jeg vil understreke at mine "angrep" er rettet mot innlegg og meninger, og ikke mot forfatteren av disse meningene. |
Siden jeg ikke orker og flytte over til mobbing traaden...
Problemet er at ikke alle gjoer det, og jeg vil paastaa at det er tydlig fra noen mot utvalgte. Men jeg paapeker igjen at ash startet mobbingtraaden paa generelt grunnlag.
|
Skrevet: Tor 15 Mai 2003, 11:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
basse
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 04 Apr 2003 Innlegg: 314 Bosted: Drammen
|
| ash skrev: | | vel, dette er et forum, og her skal man diskutere, ikke bli bestevenner. Og da synes jeg det er helt okei at man er litt krass og kommer med litt provoserende argumenter som er litt mer påståelige enn den egentlige meningen. |
| ash skrev: | | Jeg skjønner ikke hvordan folk kan være så selvhøytidelige at de opplever en personlig krise fordi det står spitzy eller utadæsjælopplevelse under navnene sine. (og nei, det er ikke jeg som har funet på noen av delene). |
var vell det jeg ville si...
|
_________________ Kjedsomhet kan oppfordre oppfinsomhet, så snart finner jeg vell opp tidsmarskinen...
Skrevet: Tor 15 Mai 2003, 11:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
| basse skrev: | | ash skrev: | | vel, dette er et forum, og her skal man diskutere, ikke bli bestevenner. Og da synes jeg det er helt okei at man er litt krass og kommer med litt provoserende argumenter som er litt mer påståelige enn den egentlige meningen. |
|
Poenget ditt var hva? Krasse kommentarer har ingenting med mobbing og gjoere. Det at man angriper person i steden for sak, det er mobbing. Saa lenge man holder seg til sak kan man vel ikke kalle det mobbing?
| basse skrev: | | ash skrev: | | Jeg skjønner ikke hvordan folk kan være så selvhøytidelige at de opplever en personlig krise fordi det står spitzy eller utadæsjælopplevelse under navnene sine. (og nei, det er ikke jeg som har funet på noen av delene). |
var vell det jeg ville si... |
Var det noe poeng her i det hele tatt? Hvordan forumet ser ut har da ingen sammenheng med hverken mobbingtraaden eller denne traaden. (Neste svar flytter jeg over i riktig traad.)
|
Skrevet: Tor 15 Mai 2003, 11:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
basse
SteinHakkeToillat

|
ok da... litt stressa nå... ja det er vell en mulighet att det inlegge kom litt fort for att hue mitt tenkte seg om...
men er det ikke lov å quote inlegg som sier din mening eller bør man bare holde kjeft...
|
_________________ Kjedsomhet kan oppfordre oppfinsomhet, så snart finner jeg vell opp tidsmarskinen...
Skrevet: Tor 15 Mai 2003, 12:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Du kan da godt quote ting som sier din mening.
Men forklar gjerne litt nøyere hva du egentlig mener med det, særlig når quotene åpenbart ikke samsvarer helt med hva det er snakk om. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tor 15 Mai 2003, 12:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
basse
SteinHakkeToillat

|
| basse skrev: | | ok da... litt stressa nå... ja det er vell en mulighet att det inlegge kom litt fort for att hue mitt tenkte seg om... |
alias såsa "så sant... så sant..."
derfor
såsa
begjynner og bli litt lei av og skrive "såsa"
|
Skrevet: Tor 15 Mai 2003, 12:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
| Veronica skrev: | Og det vil du beklage så sterkt at du trenger fem innlegg?  |
Jeg har slettet fire av dem nå.
|
_________________ Moderator-Maria
All men are animals. Some just make better pets.
Skrevet: Tor 15 Mai 2003, 15:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
Huh? fem innlegg? den dataen kan ikke være helt god. takk maria.
| Sitat: | | Men jeg paapeker igjen at ash startet mobbingtraaden paa generelt grunnlag. |
til litt lenger opp...
| Sitat: | | som en helt generell sak hvor jeg håpet at folk ville komme med sine meninger hvis de følte at de ble overkjørt eller trampet på her på forumet. |
|
_________________ Såh.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Tor 15 Mai 2003, 21:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |