DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
HMH.. irc-følelser og slike ting
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [23 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Re: ikke dusker..

Hva er det som er så galt med meg og dusker? (For å være ekstremt usakelig her..) Tenk om jeg har kjempelyst til å komme med to digre dusker, som jeg har stjelt fra drilljentene hjemme, på DSGF-treffet?

InnleggSkrevet: Ons 09 Jan 2002, 14:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
therese
Gjest

Re: IRC-forelskelse

Man KAN bli glad i noen over irc ja... og forelska. det har skjedd med meg oxo.. helt uten at jeg var klar over det! men denne personen jeg ble forelska i snakket jeg MYE med i telefonen oxå. så da får man jo et bedre inntrykk av hvordan personen er uten om irc åsså. men det er lang avstand mellom meg og han jeg ble forelska i da, så det kunne aldri fungert. og det e rjeg helt klar over! DET er nok minuset med irc. uansett hvor du er, så finner du folk fra andre steder. og da kan du jo tilfeldighvis bli glad i den personen! men jeg vil anbefale alle til åp prøve å unngå irc forelskelser.. men de finnes! og de er veldig utbredt!!!!!!!

InnleggSkrevet: Ons 30 Jan 2002, 17:34
    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
OK.. greit

InnleggSkrevet: Fre 12 Feb 2016, 10:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [23 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet