|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
hehe.. plutselig så var ikke dette en klagemur for knaskerot og stabeistet... men det var jo kos å se den utviklingen 
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Ons 02 Aug 2006, 22:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Ja, fremdeles singel...dritt, dritt, dritt.
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Fre 04 Aug 2006, 16:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Ja, fremdeles singel....win,win,win.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 05 Aug 2006, 01:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Knaskerot skrev: | Ja, fremdeles singel...dritt, dritt, dritt. |
Se lyst på det! Det er da ingen som kan klage på deg for noooe som helst?? Dessuten så finner du deg nok noen veeldig snart!
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Lør 05 Aug 2006, 18:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Jeg er også singel. En god følelse
Men selvsagt, kommer det en mulighet er jeg ikke negativ 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Søn 06 Aug 2006, 15:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Asfrith skrev: | Jeg er også singel. En god følelse
Men selvsagt, kommer det en mulighet er jeg ikke negativ  |
Det er bra ! Å være negativ er negativt!! Se positivt på ting er positivt !! Så det så!
|
Skrevet: Søn 06 Aug 2006, 16:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Men dette er en klagemur - vil man være lykkelig singel har vi tråd for det i lykkebrønnen 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Søn 06 Aug 2006, 18:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Glahn skrev: | Men dette er en klagemur - vil man være lykkelig singel har vi tråd for det i lykkebrønnen  |
Hmm.. Godt poeng.. jaja.. Da får jeg vel være litt negativ da 
|
Skrevet: Søn 06 Aug 2006, 18:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Blazer
Varm i trøya

Ble Medlem: 18 Apr 2005 Innlegg: 60 Bosted: Gran
|
Singel, hva ligger i ordet singel, for noen frihet og glede - en mulighet til "å gjøre som man vil". Men for mange så har man ikke den muligheten, noen har lett for å sosialisere og utdype den friheten. Mens andre hadde dødd for å få oppmerksomhet rettet mot et forhold, en livsforandring.
Jeg vet ihvertfall at jeg har bena mine godt plantet i den siste kategorien, for meg er singellivet et fengsel, det kan ha noe med manglende utfoldelse å gjøre, men også et stort behov for å føle at jeg er til nytte for noen. Hvis man hele tiden går rundt og tror at det er ingen som bryr seg, fordi man aldri ser det eller får føle nærheten på kroppen - er det en evig lidelse.
Det er ikke noe jeg legger skjul på at min erfaring når det gjelder forhold er veldig tynt, det er nå 2 år siden mitt første og eneste forhold og det ser ikke ut til at det faktumet kommer til å endre seg med det første. Nå kan det jo sies at man må forandre seg og tilpasse seg samfunnsutviklingen, det er noe jeg jobber med hele tiden. Men ikke alle passer i den samme formen, noen er rett og slett født annerledes. Og er man ikke mainstream, er ting plutselig mye vanskeligere - or so it seems.
Two years and still counting, when will it end? :-/
|
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 03:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
Blazer skrev: | Singel, hva ligger i ordet singel, for noen frihet og glede - en mulighet til "å gjøre som man vil". Men for mange så har man ikke den muligheten, noen har lett for å sosialisere og utdype den friheten. Mens andre hadde dødd for å få oppmerksomhet rettet mot et forhold, en livsforandring.
Jeg vet ihvertfall at jeg har bena mine godt plantet i den siste kategorien, for meg er singellivet et fengsel, det kan ha noe med manglende utfoldelse å gjøre, men også et stort behov for å føle at jeg er til nytte for noen. Hvis man hele tiden går rundt og tror at det er ingen som bryr seg, fordi man aldri ser det eller får føle nærheten på kroppen - er det en evig lidelse.
Det er ikke noe jeg legger skjul på at min erfaring når det gjelder forhold er veldig tynt, det er nå 2 år siden mitt første og eneste forhold og det ser ikke ut til at det faktumet kommer til å endre seg med det første. Nå kan det jo sies at man må forandre seg og tilpasse seg samfunnsutviklingen, det er noe jeg jobber med hele tiden. Men ikke alle passer i den samme formen, noen er rett og slett født annerledes. Og er man ikke mainstream, er ting plutselig mye vanskeligere - or so it seems.
Two years and still counting, when will it end? :-/ |
Jeg skjønner veldig godt hva du mener! Men det kommer til å bedre seg en dag, og du finner sikkert ei bra dame en dag som syns du er best Ikke gi opp!
|
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 22:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Jeg er fortsatt singel Enda jeg var i byen og viste meg fram idag og alt mulig... Mamma sier jo at jeg er en kjekk kar, hvorfor er det ingen damer som vil gi meg nummeret dems? 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 22:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Jeg er fortsatt singel (ikke det at jeg har vært det så lenge da, 3mnd)
Men jeg digger faktisk å være singel akkurat nå jeg. hihi.
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 19:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
singel.kjedelig.ouff
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 19:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
darkfrog skrev: | Jeg er fortsatt singel Enda jeg var i byen og viste meg fram idag og alt mulig... Mamma sier jo at jeg er en kjekk kar, hvorfor er det ingen damer som vil gi meg nummeret dems?  |
Hihi... Du kan få en hornsang av meg da!! ....
|
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 22:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
gkel skrev: | darkfrog skrev: | Jeg er fortsatt singel Enda jeg var i byen og viste meg fram idag og alt mulig... Mamma sier jo at jeg er en kjekk kar, hvorfor er det ingen damer som vil gi meg nummeret dems?  |
Hihi... Du kan få en hornsang av meg da!! .... |
Weee Hornsang er bedre en telefon nummer, jeg hadde ikke turt og ringe noen hvis de ga meg nummeret sitt uansett ^^ *vente på hornsanger*
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 22:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
darkfrog skrev: | gkel skrev: | darkfrog skrev: | Jeg er fortsatt singel Enda jeg var i byen og viste meg fram idag og alt mulig... Mamma sier jo at jeg er en kjekk kar, hvorfor er det ingen damer som vil gi meg nummeret dems?  |
Hihi... Du kan få en hornsang av meg da!! .... |
Weee Hornsang er bedre en telefon nummer, jeg hadde ikke turt og ringe noen hvis de ga meg nummeret sitt uansett ^^ *vente på hornsanger* |
Hihi.. Du får nok noen hornsanger snart, ja .. Skal bare legge dem inpå pc'en først så får du dem med eeeen gang etter det !
Nååh! Tørr du ikke å ringe dem opp ?? .. Vi biter da ikke! eller... noen så.. men ikke musikk mennesker ! Så det så!
|
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 23:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
darkfrog skrev: | Jeg er fortsatt singel Enda jeg var i byen og viste meg fram idag og alt mulig... Mamma sier jo at jeg er en kjekk kar, hvorfor er det ingen damer som vil gi meg nummeret dems?  |
Er da ikke noen vits å få nr til damene på byen, er jo tross alt en grunn til at telefonkatalogen kommer til deg en gang i året!
|
_________________ Mesteren i bål- og krysstissing
Skrevet: Søn 13 Aug 2006, 23:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
aniraC skrev: | singel.kjedelig.ouff |
Jeg har sagt vi kan gjøre noe med det, men du vil jo ikke...*snufs*
|
Skrevet: Man 14 Aug 2006, 14:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Joa.
Men nå har jeg blitt så vant til det at jeg liker det. Hurra!
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 27 Jul 2015, 01:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |