DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Hilsener & Hyllester
Presentasjonsrunde
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 12 av 12 [236 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12
Av Innlegg
ellWood
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005

Har jeg skrevet her fÞr? Ikke vet jeg, husker ikke hvor jeg har vÊrt, hvem jeg har mÞtt og hvor jeg burde ha vÊrt akkurat nÄ.
Noe som trolig er akkurat her.

Mitt navn er altsÄ Mikal S. Ellwood
og jeg er han med samlet flest skrivefeil, og, komma, feil, pÄ hele dsgf.
ellWooD AltsÄ, et levende bevis pÄ at den internasjonale kommunikasjonsformen pÄ nettet burde ha vÊrt lovregulert, og at de som liker Ä lese sin egen stemme mer en andres stemmer, slike som meg, burde skytes ved fÞrste syn.
Jeg liker Ä bruke ord, store fine ord, som jeg ikke vet hva betyr og derfor antar at de betyr noe viktig. Dette kom helt klart som et sjokk pÄ dere alle.
Ta ordet ”paradigme” for eksempel.
- Hva pokker betyr det?
Ikke vet jeg, men jeg vet at jeg bare mÄ bruke det en gang.

Om en ikke skulle ha fÄtt dette med seg fÞr nÄ, sÄ er jeg en dyslektiker med stooor sans for singel malt, og har derfor et annerledes syn pÄ hva som er rett og hva som er galt enn hva du har. Men jeg er stort sett enig med meg selv. Og kanskje ogsÄ Gnomulfen, nÄr han er full, for da aner jeg ikke hva han sier
og baj da, fordi han kan komme til Ä bite meg om jeg motsir ham.

Har jo denne fantastiske familien min, med ei lita ei i spissen, ei fantastisk ei ved min side, og en poet pÄ vei. PÄ tide med stasjonsvogn altsÄ.

Vel, med fare for Ä forelske meg i min egen stemme, igjen, sÄ avslutter jeg her, nÄ, og sier

HEI
Very Happy

InnleggSkrevet: Man 05 Mar 2007, 21:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
ellWood skrev:
Har jeg skrevet her fÞr? Ikke vet jeg, husker ikke hvor jeg har vÊrt, hvem jeg har mÞtt og hvor jeg burde ha vÊrt akkurat nÄ. Noe som trolig er akkurat her.

Mitt navn er altsÄ Mikal S. Ellwood
og jeg er han med samlet flest skrivefeil, og, komma, feil, pÄ hele dsgf.
ellWooD AltsÄ, et levende bevis pÄ at den internasjonale kommunikasjonsformen pÄ nettet burde ha vÊrt lovregulert, og at de som liker Ä lese sin egen stemme mer en andres stemmer, slike som meg, burde skytes ved fÞrste syn.
Jeg liker Ä bruke ord, store fine ord, som jeg ikke vet hva betyr og derfor antar at de betyr noe viktig. Dette kom helt klart som et sjokk pÄ dere alle.
Ta ordet ”paradigme” for eksempel.
- Hva pokker betyr det?

Ikke vet jeg, men jeg vet at jeg bare mÄ bruke det en gang.

Om en ikke skulle ha fĂ„tt dette med seg fĂžr nĂ„, sĂ„ er jeg en dyslektiker med stooor sans for singel malt, og har derfor et annerledes syn pĂ„ hva som er rett og hva som er galt enn hva du har. Men jeg er stort sett enig med meg selv. Og kanskje ogsĂ„ Gnomulfen, nĂ„r han er full, for da aner jeg ikke hva han sier…og baj da, fordi han kan komme til Ă„ bite meg om jeg motsir ham.

Har jo denne fantastiske familien min, med ei lita ei i spissen, ei fantastisk ei ved min side, og en poet pÄ vei. PÄ tide med stasjonsvogn altsÄ.

Vel, med fare for Ä forelske meg i min egen stemme, igjen, sÄ avslutter jeg her, nÄ, og sier

HEI…Very Happy

http://no.wikipedia.org/wiki/Paradigme

Ellers vil jeg bare si heil fremmedordboka.

InnleggSkrevet: Tir 06 Mar 2007, 11:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007
SÄ det var en link til paradigmeskift pÄ wikipedia ogsÄÄÄ... Liquid Tension Experiment har et spor som heter Paradigm Shift...
OgsÄ er det litt dumt at man bruker fremmedord til Ä forklare fremmedord...

InnleggSkrevet: Ons 21 Mar 2007, 19:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Joshiwo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 21 Mar 2007
HALLO!

Jeg er da Jostein Nordmoe, men vurderer Ă„ legge til et mellomnavn, noe som da vil gjĂžre meg til Jostein Miyamoto Nordmoe. Ja, jeg er japansk.. vel, halvt japansk i hvertfall.

For tiden er jeg 21, men fyller 22 i september! Yeay! Mest sannsynlig mÄ jeg feire denne alene.. Hvorfor? Jeg flytter da.. Hvor? Les videre!

Jeg er fra DombÄs, men bor for tiden i Kristiansand hvor jeg studerer Oversetting og interkulturell kommunikasjon. Det vil altsÄ si at jeg skal bli enten oversetter (bÞker, dokumenter, skriblerier) eller tekster (filmer, tv-serier). Til hÞsten (oktober/september) flytter jeg til Guildford, England.. sorry Aurfael. Kommer til Ä savne deg ogsÄ. <3

Fritiden brukes til venner, hÞre pÄ musikk, se filmer og sÄnt, og ellers bare loke rundt. Ja, og jeg danser Dance Dance Revolution. For dere som ikke vet hva det er: GOOGLE IT!

Jeg er Ä finne rundt om pÄ de fleste caféer i Kristiansand og til tider i Oslo nÄr Aurfael vil ha meg der Smile Jeg er ogsÄ Ä finne pÄ IRC. PÄ DSGFs kanal.

SÄ.. da er det vel ikke mer Ä si.. Lurer du pÄ noe, bare spÞr!

Oh, ja.. sjekk bloggen min Smile

InnleggSkrevet: Ons 21 Mar 2007, 21:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Litz
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 04 Mar 2004
Jeg heter Hege, men foretrekker Litz.
27 Är gammel trÞnder som emigrerte til Þstlandet for 11 Är siden.
Gift med verdens herligste mann og har verdens nydeligste datter, selvfÞlgelig heeelt objektivt sett, som fyller 8 Är til sommeren.
Har ikke vÊrt spesielt aktiv her inne... alt for mange forum Ä holde styr pÄ, men fÄr vel prÞve Ä vÊre litt mer her ogsÄ. (sÄnn utenom sÄ er jeg stort sett pÄ de fleste bursdagstreff og sommertreff i regi av dsgf)

Fritiden gÄr med til trening, magedans og bueskyting. I tillegg til Ä fÞlge opp datteren min pÄ hÄndball og langrenn.

Ellers sitter jeg mye pÄ nett (noen vil vel si for mye) og er da Ä finne pÄ x antall forum i tillegg til irc. (#cola, #galeforbundet, #nettby)

SÄnn utenom dette er jeg ekstremt skravlete og enda vÊrre blir det om man tilsetter rÞdvin. Rolling Eyes Laughing

InnleggSkrevet: Ons 21 Mar 2007, 22:55
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Joshiwo: Du er ikke i slekt med Shigeru Miyamoto vel? Very Happy Det hadde jo vĂŠrt kewlt ^^

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Tor 22 Mar 2007, 08:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

darkfrog skrev:
Joshiwo: Du er ikke i slekt med Shigeru Miyamoto vel? Very Happy Det hadde jo vĂŠrt kewlt ^^

Den mannen er bare rÄÄÄh!!! Spillindustrien hadde aldri vÊrt den samme uten HAN!

InnleggSkrevet: Tor 22 Mar 2007, 11:51
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Rettelse: Spillindustrien hadde aldri vĂŠrt uten han! Det er ikke bare noe jeg sier, han reddet faktisk spillindustrien i 1986 med Mario! Om han ikke hadde gjort det hadde vi ikke hatt en eneste spillkonsoll i huset.

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Tor 22 Mar 2007, 12:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Bare for Ä forsvare min post litt (fordi jeg er litt staa) sÄ hadde faktisk spillindustrien da aldri vÊrt den samme uten han, hvis den aldri hadde vÊrt!!! Wink

InnleggSkrevet: Tor 22 Mar 2007, 13:00
gkel
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006
la oss nÄ bare vÊre lykkelige for at Shigeru Miyamoto finnes ^^!!!!!!!!

InnleggSkrevet: Tor 22 Mar 2007, 13:15
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

jojo, ok, daaa

InnleggSkrevet: Tor 22 Mar 2007, 13:17
Joshiwo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 21 Mar 2007
darkfrog skrev:

Usikker.. Vet jeg har i slekt med sverdmesteren Musashi Miyamoto og Tsuneyasu Miyamoto, landslagskapteinen for fotball-landslaget, men om jeg er i slekt med Shigeru vet jeg ikke.. Skal si ifra om jeg finner det ut Wink

InnleggSkrevet: Tor 22 Mar 2007, 15:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Impera
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 28 Feb 2007
Hei!

Ja, jeg heter da Sarah McDonald Gerhardsen, bor i Lillehammer. Flytter snart til Trondheim, for Ä gÄ pÄ skole. Begynner da pÄ studiespesialiserende med realfagsfordypning. Etter at jeg er ferdig med det blir det forsvaret, sÄ forhÄpentligvis veterinÊrhÞyskolen.
Jeg jobber for Þvrig ogsÄ som telefonterrorist (markedsanalyse)
McDonald kommer forresten fra Liverpool, IKKE Skottland. Er halvt engelsk.

Jeg er vekselsosial (et Sarah-ord, altsÄ, jeg er sosial med mange forskjellige mennesketyper/grupper), og ganske nerd, har jeg fÄtt hÞre. Har danset i 11 Är, men mÄtte slutte pga kneproblemer. Det nÊrmeste idrett jeg kommer for tiden, er biljard, som jeg egentlig ikke er spesielt flink til, men jeg har slÄtt Baj to av to ganger, *host*.

SÄeh... Ja.. Hei!

If it isn't broke, let's open it up and see why the hell not.

InnleggSkrevet: Fre 23 Mar 2007, 01:35
tinti
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 23 Mar 2007
SÄ, jah, da var det vel meg. Hei! Jeg heter Christina Dybdal-Holthe, men kall meg gjerne tinti, det kalte jeg meg selv da jeg var liten og det har fulgt med meg opp igjennom Ära Smile Vurderer egentligÄ legge det til navnet mitt, men er usikker pÄ hva familien ville synes om det. Er 22 Är og bor i Stavanger. Er fra Stavanger, men har bodd en rekke andre steder, ble fÞdt i Hammerfest og bodde i nÊromrÄdet til jeg var ca 1 Är, da ble jeg Solajente. Jeg studerte Barnevernspedagogikk pÄ 3 Äret for et halvt Är siden, men da sluttet jeg pÄ grunn av manglende trivsel. NÄ leter jeg etter praksis p Äbibliotek. Er glad i Ä skrive, skriver masse, bÄde dikt og noveller og kortprosa og dittt og datt, og liker Ä leke med ord. Har et skrivested med ei venninne (http://www.home.no/skrivekroken). Er ellers glad i Ä drive med alt som er kreativt. Liker te, sjokolade, mascara, hÄrdill, kjÞleskapsmagneter, mobilen min, vann og ipoden min, og masse mer Wink Er svaksynt, men klarer meg fint i hverdagen. Mer kan dere jo lese pÄ profilen min pÄ dsgf.no, og om det er noe er det jo bare Ä spÞrre.

InnleggSkrevet: Fre 23 Mar 2007, 04:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Ettersom det har gÄtt noen Är, er det vell pÄ tide med en liten oppdatering.

Jeg er blitt en del eldre og kanskje litt klokere. Siden sist har jeg hatt Ätte fine turer til Þst-afrika, endelig fÄtt fingeren ut og slutta i gamle jobben og begynnt Ä studere. For tiden henger jeg mest i Kristiansand, hvor jeg studerer utviklingsstudier og jobber pÄ Ernst Hotell.

InnleggSkrevet: Tor 23 Jul 2015, 15:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Jeg heter fremdeles Veronica, og jeg er fremdeles et dovendyr. Nytt fra sist (antar jeg) er at jeg er sykepleier og bor i Oslo, og skal begynne pÄ bachelorstudier i Þkonomi og administrasjon neste mÄned (fordi det suger Ä vÊre sykepleier). Gammelt fra sist er at yndlingsfilmene mine fremdeles er Lord of the Rings-trilogien. (Jeg hadde hÄpet Hobbiten-trilogien ogsÄ skulle bli bra, men der ble jeg inderlig skuffet, gitt.) I mine mer pretensiÞse Þyeblikk kaller jeg meg bÄde fotograf, forfatter og skuespiller, selv om jeg adri har tjent sÄ mye som en krone pÄ noe av dette.

Ellers er jeg stor fan av Glasgow, Edinburgh, San Diego og New York. (Visste dere at San Diego og Edinburgh er sÞsterbyer?) I det siste har jeg ogsÄ begynt Ä bli litt fan av KÞbenhavn, kanskje.

InnleggSkrevet: Sűn 26 Jul 2015, 03:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 12 av 12 [236 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Hilsener & Hyllester
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet