DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Vesker
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [20 Posts]  
Av Innlegg
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
 Vesker

jeg tror vi mÄ ha en veske trÄd og, jeg har nettopp kjÞpt en lekker blÄ veske med blomst pÄ, det er bare sÄ lekker og sÄ har jeg en svart en rosa, en gul og en beige. og jeg vil gjerne ha mange mange fler!!Very Happy noen andre med veskedilla?

InnleggSkrevet: Ons 26 Jan 2005, 09:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Jeg har veskedilla, men jeg er samtidig veldig kresen nÄr det gjelder vesker..

InnleggSkrevet: Ons 26 Jan 2005, 09:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Kusina mi har et veskerom.. tror hun har opp mot 150 stykker, og halvparten har ennÄ lappen pÄ.. hun er 20. Freakish
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Ons 26 Jan 2005, 10:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
Ăžnskemestern skrev:
Kusina mi har et veskerom.. tror hun har opp mot 150 stykker, og halvparten har ennÄ lappen pÄ.. hun er 20. Freakish

SĂ„ hekta er jeg heldigvis ikke!! hehe

InnleggSkrevet: Ons 26 Jan 2005, 10:05
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg elsker vesker!
Men det er svĂŠrt sjelden jeg finner noen jeg liker...tror jeg har fire eller fem stk. Er bare tre av de jeg bruker noe sĂŠrlig da...

Og jeg kan ikke fordra hÄndvesker. Vesker skal henge pÄ skulderen, helst pÄ tvers over brystet.

InnleggSkrevet: Ons 26 Jan 2005, 10:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg har ogsÄ trillioner vesker.. alle er svarte... men fikk en rÄlekker veske av svigerforeldrene mine til jul.. den er sÄnn blÄÄ/grÞnn.. kjempe tÞff !Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 26 Jan 2005, 11:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Jeg har seks-syv svarte vesker, men kjÞper nesten aldri noen nye... SÞstera mi er helt vill etter vesker, sÄ jeg forsyner meg der vis jeg vil ha noen nye..

InnleggSkrevet: Ons 26 Jan 2005, 11:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Eg har kjempemange vesker. Ein del av dei heng pÄ veggen. Har mange dyrevesker. Nei, ikkje dyre vesker, men dyrevesker. Til dÞmes har eg tre sauevesker, ei hundeveske... Hm. Ja. Katteveske.

InnleggSkrevet: Ons 26 Jan 2005, 16:21
toth42
Cowboy
Cowboy

Snakker vi her bĂŠrevesker til eksempelvis katt og hund, eller snakker vi vesker av katt- og hundeskinn?

InnleggSkrevet: Tor 27 Jan 2005, 09:05
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
Ăžnskemestern skrev:
Snakker vi her bĂŠrevesker til eksempelvis katt og hund, eller snakker vi vesker av katt- og hundeskinn?

Jeg tror at det dreier seg om en veske formet som en sau/hund/katt! Men nÄr man fÞrst skal drasse med seg en sau overalt, hvorfor ikke ha en levende en, med en liten veske pÄ ryggen, sÄnn at veska gÄr etter deg, sÄ slipper du Ä bÊre selv?

Selv har jeg lommer, og en gammel utslitt liten svart ryggsekk. Trenger ikke veske, jeg!

InnleggSkrevet: Tor 27 Jan 2005, 11:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Jeg har kjÞpt meg veske i dag.. de jeg hadde fra fÞr var sÄ smÄ, alle sammen, iallefall de som ikke var totalt utslitt. NÄ fant jeg en slik som jeg har sett etter en stund nÄ, mÞrkebrun og semsket skinn.. fine vesken Very Happy

InnleggSkrevet: Tor 27 Jan 2005, 13:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
hĂŒter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
jeg har en veske som det stÄr fri tibet pÄ. den er laget av en gammel bukse Very Happy

InnleggSkrevet: Tor 27 Jan 2005, 15:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

M_Stuff skrev:
Ăžnskemestern skrev:

Jeg tror at det dreier seg om en veske formet som en sau/hund/katt! Men nÄr man fÞrst skal drasse med seg en sau overalt, hvorfor ikke ha en levende en, med en liten veske pÄ ryggen, sÄnn at veska gÄr etter deg, sÄ slipper du Ä bÊre selv?

Selv har jeg lommer, og en gammel utslitt liten svart ryggsekk. Trenger ikke veske, jeg!

Ja, riktig. Forma som katt, hund, osb. Kom pÄ at eg har ei giraffveske ogsÄ. Sauen er kjempefin, og eg trur det hadde vorte litt meir stress Ä ha ein ekte sau med seg overalt Smile

InnleggSkrevet: Tor 27 Jan 2005, 18:04
toth42
Cowboy
Cowboy

Norunn skrev:
M_Stuff skrev:
Ăžnskemestern skrev:

Ja, riktig. Forma som katt, hund, osb. Kom pÄ at eg har ei giraffveske ogsÄ. Sauen er kjempefin, og eg trur det hadde vorte litt meir stress Ä ha ein ekte sau med seg overalt Smile

Og litt mer moro!

Kanskje et konge sjekketriks pÄ landet?

InnleggSkrevet: Fre 28 Jan 2005, 08:46
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ăžnskemestern skrev:

Kanskje et konge sjekketriks pÄ landet?

Det er ganske bra sjekketriks Ä ha ein saueveske dÄ. SjÞlv om ikkje det er ein levande sau Smile

InnleggSkrevet: Fre 28 Jan 2005, 16:44
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Jeg har masse vesker! Elvis-vesken er en gammel favoritt, men siden den er delvis rÞd sÄ gÄr den ikke sammen med hva som helst.
Ellers har jeg en smaragd-grĂžnn en som jeg kjĂžpte til meg selv i bursdagsgave. Den er rett og slett lekker!
Men den mest brukte er en ganske liten en som sÞsteren min kjÞpte meg i Australia. Den er sÄ liten at gutte-kompiser kan putte den i lommen sin! Very Happy
Og en annen en som er mye brukt er en veldig enkel svart en. GÄr til alt!

Har mange flere, med dette er de mest viktige.

InnleggSkrevet: Sűn 25 Mar 2007, 11:42
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg ville aldri drÞmme om Ä bruke fler tusen pÄ en eller annen mÊrkeveske..! Jeg er fullstendig avhengig av vesker, men det viktigste er at de er praktiske til sitt formÄl, og selvfÞlgelig at de ser ok ut.. Men jeg er absolutt ikke veskefanatiker.
Er enig med Songbird i at de skal henge over skulderen, helst pÄ skrÄ over brystet. Hvis ikke legger man dem bare fra seg. I hvertfall hvis man er meg.

InnleggSkrevet: Sűn 25 Mar 2007, 22:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
NÄ har jeg faktisk lÊrt meg Ä gÄ med sÄnne pene skuldervesker ogsÄ, uten Ä legge de fra meg overalt. Men sÄnne man mÄ holde i hÄnda hele tiden fikser jeg ikke...

Og de som henger pÄ skrÄ over brystet vil alltid vÊre mest praktisk. Selv om de ofte ikke er like pene...sliter veldig med Ä finne slike som er kule. Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Man 26 Mar 2007, 00:23
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
NÄr det gjelder menn og vesker, sÄ slutter jeg meg helt og holdent til Scott Adams, mannen som stÄr bak Dilbert:

http://dilbertblog.typepad.com/the_dilbert_blog/2007/03/excellent_new_p.html

InnleggSkrevet: Man 26 Mar 2007, 19:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Jeg har utrolig lyst pÄ en enkel svart mappe-veske. Dem er dritlekre!

InnleggSkrevet: Fre 13 Apr 2007, 12:21
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [20 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet