DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
GTA - Vice City og San Andreas
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [17 Posts]  
Av Innlegg
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
 GTA - Vice City og San Andreas

I det siste har det vært mye dårlig vær i Trondheim, og jeg har sittet inne med GTA:VC. Snart kommer GTA:SA - noe som blir urfett!!! Cool

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Søn 27 Jun 2004, 20:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Ikke GTA4 altså? Har hørt at en firer skal komme, men da er det kanskje snakk om SA..

VC er konge da.. Genialt å legge det til 80-tallet.. Ta drive-by's med Billie Jean dundrende fra bilen.. Very Happy
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Søn 27 Jun 2004, 22:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004
tja, strengt tatt så blir San Andreas nummer 6

GTA
GTA: London
GTA II
GTA III
GTA: Vice City
GTA: San Andreas

InnleggSkrevet: Ons 30 Jun 2004, 14:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Men da blir jo GTA3 nr 4?
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Ons 30 Jun 2004, 15:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

wertoi skrev:
Men da blir jo GTA3 nr 4?

og 2 blir nummer 3 Confused

Sånn går det når de lager en London versjon av det første spillet.

InnleggSkrevet: Tor 01 Jul 2004, 14:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

men dette er jo et kjent fenomen. Metal Gear Solid 2, er jo egentlig nummer 4 eller 5 i serien

championship manager får et nytt nummer hver gang de lager nye spillemotor (egentlig burde de ha kommet til omtrent 12 nå og ikke 4)

InnleggSkrevet: Tor 01 Jul 2004, 14:13
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Sånn burde det vært:

GTA
GTA II: London
GTA III
GTA IV
GTA V: Vice City
GTA VI: San Andreas

Det er min mening ihvertfall.. Menmen.. Kan ikke si at det har skapt store problemer for meg akkurat, så det er ingen stor sak..

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tor 01 Jul 2004, 20:29
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Jeg må le. Haha!

Spiller det noen rolle hvilket nummer et spill har? Det er vel heller innholdet som teller? Wink

Oktober 2004!!

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Man 05 Jul 2004, 11:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Tittan skrev:
Jeg må le. Haha!

Spiller det noen rolle hvilket nummer et spill har? Det er vel heller innholdet som teller? Wink

Oktober 2004!!

Neida, vi synes bare det er så gøy å diskutere.. *glede seg til oktober*

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Man 05 Jul 2004, 13:30
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Problem: GTA:SA kommer i oktober på PS2 Evil or Very Mad
Jeg har PC og Xbox Crying or Very sad

JEG VIL OGSÃ… HA GTA:SA FOR EFF!!!!!

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Man 05 Jul 2004, 21:36
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

det kommer nok til PC og Xbox også (som de to foregående)

men ikke med en gang

InnleggSkrevet: Tor 08 Jul 2004, 14:12
bikerkids_88
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004
jeg kjøpte GTA SA for noen dager siden.... fetere ps2 spill skal man lete lenge etter.... det er SYYYYYKT kult..... det er hovedgrunnen til at jeg har ps2 istedenfor x-box.... ps2 kjøper opp rettigheter til de fleste fete spill, sånn at selv om det er bedre grafikk på x-box, blir det gøyere å spille på ps2....

InnleggSkrevet: Fre 12 Nov 2004, 16:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Har spilt SA en del i det siste, knallbra Smile

InnleggSkrevet: Fre 12 Nov 2004, 16:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
bikerkids_88
Spitzy (!)
Spitzy (!)

men nå har jeg gått delvis kei gta SA Sad
Spiller nfsu2 istedenfor Very Happy

InnleggSkrevet: Fre 03 Des 2004, 21:34
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

eneste kritikken jeg har hørt av san andreas er at den kjører systemet til det ytterste så det kan bli enkelte forsinkelser i lyd og bilde

xbox er en kraftigere maskin så jeg tror jeg venter litt

InnleggSkrevet: Fre 03 Des 2004, 22:05
bikerkids_88
Spitzy (!)
Spitzy (!)

det har jeg faktisk merket på ps2 når jeg spiller SA... når jeg f.eks. kjører veldig fort på motorsykkel, svinger mye og skyter samtidlig, så kommer d gjerne ''hopp'' i grafikken... noen felt henger liksom igjenn.. det kan være ganske irriterende

InnleggSkrevet: Søn 05 Des 2004, 02:52
Erucarno
Främling
Främling

Ble Medlem: 04 Okt 2004
Ang. navnene

Når det gjeldet navnene til GTA spillene, så er de slik av en grunn.

GTA, det originale, er det første i Liberty City, som er den originale GTA byen,

GTA: London, er som det sier seg selv, i London, ingen relasjon til det første GTA

GTA II er det andre i Liberty City,

GTA III er tre tredje i Liberty City.

GTA Vice City er i en ny fiktiv by, som heter Vice City og har egentlig ingen relasjon til GTA I, II og III, på samme måte som GTA: London.

GTA San Andreas, nok en ny fiktiv by (eller tre om du vil;)), som ikke har noe med de andre spillene å gjøre.

Og nå er jo GTA IV annonsert til å komme på Xbox og PS3 i oktober, og vil bli det fjerde GTA spillet hvor handlingen foregår i Liberty City

InnleggSkrevet: Søn 08 Apr 2007, 14:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [17 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet