|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Justin Case
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007 Innlegg: 561 Bosted: Hjemme
|
Kristiiiiine skrev: | Den siste SKIKKELIGE konserten jeg har vært på var Dream Theater i Oslo i fjor høst [...] |
samma her! Den var brah!
ellers var det en råtten konsert blant noen band som øver i kjelleren på musikkskolen, det var så råttent så jeg ikke engang orket å være der helt ut. Vel, ett band var ganske bra, men resten var røvva
|
_________________ Og DU sier du har tær på føttene?
Skrevet: Tir 20 Mar 2007, 17:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004 Innlegg: 122 Bosted: bergen
|
sist jeg var på, var to lokale band i stavanger. Prophetic og mirror of madness. Det var faktisk veldig bra. Hadde ikke hørt om dem, men jeg hadde ikke noe å gjøre den kvelden, også så jeg i avisa at det var metal konsert, så jeg stakk ned. Det var faktisk veldig bra, selvom det bare kom mellom 10 og 20 stykker.
Men imorgen skal jeg på Nine Inch Nails på sentrum scene i oslo. Det kommer til å bli så heftig bra! legger innlegg om noen dager om hvordan det var:D
|
Skrevet: Fre 06 Apr 2007, 22:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|