|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
theJack
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004 Innlegg: 485 Bosted: Oslo
|
Våken nå? Jeg?
Og i et litt sært humør i et tomt barndomshjem når jeg egentlig burde sovet? Ligger litt etter. Skal nesten bortom klagemuren, men ikke helt.
Mye gikk litt mindre enn helt bra.
Hosten kom.
Jeg våken litt sent.
Brått fikk jeg en nagende følelse av at The Shining, filmen som ikke skremte vettet av meg da jeg så den, kanskje var en greie å ta i betraktning - apropos absolutt null og niks. Og da ble jeg meget nervøs; mest av alt fryktet jeg at jeg skulle feste meg ved tanken, slik at jeg ville tenke mer inngående over mulighetene, eller stemningen.
Da ble jeg redd. Direkte redd. Akkurat nå er dette en følelse av kontakt med omverdenen som klokelig umuliggjøres i alle filmer som er ment å skremme vettet av deg. Det virker nemlig betryggende.
(De langt fleste dobbeltkonsonantene i denne posten er skrevet som trippelkonsonant + backspace, noe som understreker at jeg faktisk er skremt. Tenke seg til, dette har jeg ikke opplevd før.)
|
Skrevet: Fre 06 Apr 2007, 00:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
| theJack skrev: | Våken nå? Jeg?
Og i et litt sært humør i et tomt barndomshjem når jeg egentlig burde sovet? Ligger litt etter. Skal nesten bortom klagemuren, men ikke helt.
Mye gikk litt mindre enn helt bra.
Hosten kom.
Jeg våken litt sent.
Brått fikk jeg en nagende følelse av at The Shining, filmen som ikke skremte vettet av meg da jeg så den, kanskje var en greie å ta i betraktning - apropos absolutt null og niks. Og da ble jeg meget nervøs; mest av alt fryktet jeg at jeg skulle feste meg ved tanken, slik at jeg ville tenke mer inngående over mulighetene, eller stemningen.
Da ble jeg redd. Direkte redd. Akkurat nå er dette en følelse av kontakt med omverdenen som klokelig umuliggjøres i alle filmer som er ment å skremme vettet av deg. Det virker nemlig betryggende.
(De langt fleste dobbeltkonsonantene i denne posten er skrevet som trippelkonsonant + backspace, noe som understreker at jeg faktisk er skremt. Tenke seg til, dette har jeg ikke opplevd før.) |
*klemme på, lage varm sjokolade til og dra igang en filmnatt med ufarlige filmer*
|
Skrevet: Fre 06 Apr 2007, 00:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Ring meg neste gang, så tar jeg med balltre, pepperspray og dårlig humor og kommer.
Etter egen erfaring er selskap med dårlig humor ganske effektivt mot slikt.
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 06 Apr 2007, 10:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
theJack
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004 Innlegg: 485 Bosted: Oslo
|
Så... betyr det at andre mennesker også opplever ting som dette?
Takk for klemmer og varme. Alt er fint her nå som hodet ikke drømmer fram masse våkne tanker.
|
Skrevet: Fre 06 Apr 2007, 13:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SparrowN
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005 Innlegg: 155
|
Å skrive er vanskelig. Du finner fort ut at du ikke står i besittelse av det som så kjekt kalles talent og at inspirasjon er noe som kommer over deg når du absolutt ikke har mulighet til å skrive det ned. Sandman står i besittelse av en del geniale romaner og diktsamlinger som bærer mitt navn på coveret. Jeg pleier som regel å trøste meg med at jeg sannsynligvis har for lite livserfaring og for kort tid med pennen til å skrive noe godt uansett. Det hjelper ikke.
For tiden holder jeg på med fire novell og en roman. Romanen var først en novelle som ble til en tegneserie. Jeg begynte med novellene fordi jeg ikke klarte å skrive et avsnitt jeg var fornøyd med til romanen, som kunne få ballen i gang, men nå klarer jeg ikke å skrive på novellene heller.
Finnes det noen heksedoktorer der ute? Jeg trenger alternativ hjelp.
PS: Dette skulle vel strengt talt vært et dagbokinnlegg, men hvem tror du egentlig at du er!
|
Skrevet: Man 09 Apr 2007, 00:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Skrive er vanskelig ja. Jeg skrev mye før, men har kommet totalt ut av trening. Hvordan skal man da klare å plukke opp pennen igjen?
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tor 12 Apr 2007, 21:37 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |