|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Mine foreldre er helt håpløse, og sitter fremdeles ved middagsbordet og skravler om alt mellom himmel og jord. Da jeg var liten gjorde dette meg nødt til å dunke hardt med koppen i bordet hvis jeg ville ha mer å drikke. En dag de ikke hørte koppen, eller var veldig opptatt av å skravle, sa jeg "VANN!" høyt og tydelig... Mitt første ord var en nødvendighet 
|
Skrevet: Fre 04 Mar 2005, 01:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Mitt første ord var vel mamma, pappa og one (jone)
Så kom det jo ord som ba (ball) bæ, vov vov...
Men yndeligsordet er det min søster sa til krokodille: Likke(likke)dille...
|
Skrevet: Man 21 Mar 2005, 21:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Så kult at så mange kunne lese og skrive som 4 åringer!
Kunne bare lese jeg. Jeg leste bok til de andre barna i barnehagen, og så var der tegninger av tegn for døve slik at jeg leste høyt mens jeg gjorde tegnene!
Aner ikke hva mitt første ord var, men Christa Emilie sitt første ord var "Hottntottn" (Hottentotten). Det var giraffbamsen hennes.
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 30 Mar 2007, 10:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Mitt første ord var "WTF GIEF MOAR INTARNETZ!"
Nei, det var nok "mamma" eller "pappa" eller noe sånt kjedelig standar. Unger sier ikke så jævla mye spendene før de lærer og gå har jeg funnet ut! Min yngste lillesøster tasser rundt i huset og sier "jeg er ikke vennen din!" mens hun henger med leppa, det har hun lært av sin storesøster 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 30 Mar 2007, 10:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Jeg aner ikke hva mitt første ord var, men jeg er rimelig sikker på at det ikke var noe intelligent.
På en annen side har jeg fått to av ungene i slekta til å si "Baj" som sitt første ord.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Fre 30 Mar 2007, 11:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
theJack
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004 Innlegg: 485 Bosted: Oslo
|
Hva som er mitt første ord er jeg ikke helt sikker på. Det var lenge om å komme opp i dagen og, trolig ikke fordi konseptet tale var så vanskelig, men heller fordi man kom så langt uten. Det var i det hele tatt lite behov for å ytre seg på mer akademisk vis enn man hadde gjort tidligere i livet.
Om det første ordet blir "Nei," eller "Her," eller noe fra en helt annen sammenheng, det vet jeg ikke, men det første utsagnet jeg vet om fra mitt eget liv er "(Nei) Her var det ikke rare greiene."
Du skjønner, det er snakk om å kikke i mormors matskap hvor det alltid er noe godt. Nesten.
Det kan godt hende jeg hadde sagt noe før dette, men det er naturlig at eventuelle enstavelsesuttalelser fra tidligere blir stilt litt i skyggen av en noe uventet full setning.
|
Skrevet: Lør 31 Mar 2007, 13:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
Laka - Sjokolade
HÃ¥va - Sove
Nek - Melk
Gokka - Dokka
og flere.
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Lør 31 Mar 2007, 14:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
Mitt første ord var, hold dere fast...:
''Bullseye''. Det var navnet på bamsen min.
''Faen'' var vel det neste. Mine unge onkler hadde humor. Moro for de gamle fruene som gikk forbi, å høre lille, blonde meg gjenta ''faaan faaan faaaan!''
Min første setning var ''Mamma datt!'' fremkalt av da min mor snublet ned en trapp... jeg er, og har alltid vært, et sadistisk lite barn. 
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Lør 31 Mar 2007, 20:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |