Side 2 av 2 [23 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2 |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Justin Case
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007 Innlegg: 561 Bosted: Hjemme
|
For å bruke tråden til det den var ment til, så er jeg ute etter alle former for prog rock/metal, jazzfunk, eksperimentel musikk (innen rock), ska, noen former for folkrock... det meste som er spilt inn av mennesker, bortsett fra p4-musikk... jeg kan vel ikke navnene på alle sjangerene, egentlig.
Musikk jeg har:
Dream Theater, Spock's Beard, Marillion, Dave Matthews m/ og uten band, Magic Pie, Aerosmith, Iron Maiden, Vamp, Noen av ELO, Cash Test Dummies, DumDum Boys, Jethro Tull, Kansas, Liquid Tension Experiment, Meat Loaf, Neal Morse, Peter Gabriel, Rhapsody (uuu, litt power metal der), Rush, System of a Down, Tokyo Ska Paradise Orchestra og Transatlantic
edit: jeg har mer, men dette er det jeg hører på. også er jeg glad i filmmusikk og andre orkestrerte stykker.
|
_________________ Og DU sier du har tær på føttene?
Skrevet: Fre 30 Mar 2007, 15:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Joshiwo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 21 Mar 2007 Innlegg: 199 Bosted: Kristiansand
|
Justin Case:
Sjekk ut The Aquabats. Third wave ska, ska-punk. Trommisen er Travis Barker (Blink-182, +44) 
|
_________________ - HURRA FOR MEG -
Trykk her, om du tør!
Skrevet: Fre 30 Mar 2007, 15:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakon
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 17 Mar 2006 Innlegg: 259 Bosted: Trondheim
|
Justin Case: Prøv Jeff Wayne med cd'en "War of the worlds", fantastisk prog-rock:]. Black Widow er også meget bra, gammelt prog-rock fra 1960'ish.
|
Skrevet: Lør 31 Mar 2007, 19:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
Side 2 av 2 [23 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|