DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Tunga pÃ¥ tærne
Trening!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 5 av 5 [95 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5
Av Innlegg
Eruanna
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 07 Apr 2004
Aldri klart å gå ned noe pga det, jeg Razz kan jo være at jeg ikke hadde noe å særlig å gå ned da jeg starta med å danse for tre år sia.

Men nå skal jeg bli flinkere igjen! Tenkte kanskje jeg skulle ta meg en dansetur i dag eller i morra.

InnleggSkrevet: Tor 29 Mar 2007, 13:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007
eeeeeeeh? Dansetur? Er det det samme som joggetur, bare at du danser en runde i stedenfor?

InnleggSkrevet: Tor 29 Mar 2007, 13:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Eruanna
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Evt dra på tur til bowlinga og danse der.
Heftig dansing passer bedre på arkade enn på pad hjemme.

InnleggSkrevet: Tor 29 Mar 2007, 14:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

åååja

InnleggSkrevet: Tor 29 Mar 2007, 14:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Joshiwo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 21 Mar 2007
Spørs jo hvor høyt tempo du danser i og hvor lenge du danser om gangen da, Eruanna. Jeg danser standard nonstop for rundt 200-300,- hver uke Laughing

InnleggSkrevet: Tor 29 Mar 2007, 14:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

jeg tørr ikke å prøve slikt, jeg

InnleggSkrevet: Tor 29 Mar 2007, 14:12
Joshiwo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Hvorfor ikke?

InnleggSkrevet: Tor 29 Mar 2007, 14:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Eruanna
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Joshiwo skrev:
Spørs jo hvor høyt tempo du danser i og hvor lenge du danser om gangen da, Eruanna. Jeg danser standard nonstop for rundt 200-300,- hver uke Laughing

Joda. Men jeg er jo ikke på beginner eller noe slikt, så da er jo tempoet oppe i et nivå som egentlig ikke passer seg så lett hjemme om jeg danser noen credits.
Dansa hos en kamerat regelmessig for et par år sia, men det tok slutt (lukta litt ille etterhvert Razz) og hos meg egner det seg ikke med slik heftig dansing.

InnleggSkrevet: Tor 29 Mar 2007, 14:30
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Joshiwo skrev:
Hvorfor ikke?

neeei, jeg vet ikke helt... for det første er jeg ikke spesielt glad i dansing, da, også har jeg ikke så mye penger... også ser de maskinene litt skumle ut.

InnleggSkrevet: Tor 29 Mar 2007, 14:36
Joshiwo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Eruanna skrev:
Joshiwo skrev:

Joda. Men jeg er jo ikke på beginner eller noe slikt, så da er jo tempoet oppe i et nivå som egentlig ikke passer seg så lett hjemme om jeg danser noen credits.
Dansa hos en kamerat regelmessig for et par år sia, men det tok slutt (lukta litt ille etterhvert Razz) og hos meg egner det seg ikke med slik heftig dansing.

Har du ikke tilgang på maskin?

Justin Case skrev:
neeei, jeg vet ikke helt... for det første er jeg ikke spesielt glad i dansing, da, også har jeg ikke så mye penger... også ser de maskinene litt skumle ut.

Maskinene er ikke så skumle som de ser ut til. Er begrenset i hvilken grad du kan kalle det dans i grunn.. Selv er jeg ikke så veldig glad i dans selv, men jeg digger DDR Wink

InnleggSkrevet: Tor 29 Mar 2007, 14:41
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Justin Case skrev:

Maskinene er ikke så skumle som de ser ut til. Er begrenset i hvilken grad du kan kalle det dans i grunn.. Selv er jeg ikke så veldig glad i dans selv, men jeg digger DDR Wink[/quote]

okei, da mangler bare pengene. SEND ME SOME!!! xD

InnleggSkrevet: Tor 29 Mar 2007, 14:43
Joshiwo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Nah.. Bruker de opp selv Wink

Kjøp deg pad, enten i stål eller sånn stor som man får fra Positive Gaming.. but than again: money..

InnleggSkrevet: Tor 29 Mar 2007, 15:02
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

tror ikke det er verdt å kjøpe meg en slik. Får holde meg til musikk og instrumenter, har jo knapt nok penger til slikt. Må få meg en sommerjobb, tror jeg

InnleggSkrevet: Tor 29 Mar 2007, 15:03
Eruanna
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Joshiwo skrev:
Har du ikke tilgang på maskin?
Ah! Tenkte litt feil. Tenkte du tenkte på at jeg dro bort og dansa Razz

Jeg dansa masse før. Men gikk ikke ned. Som sagt, hadde ingen grunn til å gå ned heller. Kan være at det holdt meg sånn det var.

Danser ikke så ofte siden jeg ikke har helt pengene til det. Har ingen andre å skylde på enn meg selv. Hadde jeg nå begynt å danse så mye som jeg gjorde før hadde jeg nok merka forskjell.

InnleggSkrevet: Tor 29 Mar 2007, 15:08
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Jeg trener ikke særlig mye, men i går hoppet jeg veldig mye tau! Så i dag er jeg sinnsykt støl i leggene. Ikke særlig godt, nei.
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Søn 08 Apr 2007, 23:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 5 av 5 [95 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Tunga pÃ¥ tærne
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet