DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Hvem har du lyst til å banke flat?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 3 [44 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3 Neste
Av Innlegg
theJack
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004
Jeg er ikke voldelig anlagt, men de som kommer nærmest plass på lista i øyeblikket - og bare ta det rolig, den er blank - er:

Den forskrekkelige gjengen mennesker som har gjort det til sin hjertesak å balansere kjønnene med pinlig nøyaktighet og tallmessig tankeløshet, og har som oppgave i livet å klage over at det ikke er nok kvinner i den ene eller andre arenaen.

Ikke fordi flere kvinner ville være noe problem.
Jeg kan bare ikke tåle at hele verden skal gjøre et poeng ut av at folk må være kvinner. Er det nok musikere på scenen, nok hoder i styret og tilstrekkelig mange spikere i kista skal jeg alltids kunne slå meg til ro med det.

Jeg har også et moderat ønske om å finne den skribent som først publiserte en artikkel med "derfor taper gutta"-vinkling og klaske til ham / henne.

Den slags er åpenbart noe av det mest irriterende jeg kan tenke meg. Jeg så en slags halvvitenskapelig dokumentar en gang, hvor de hadde gjort undersøkelser på hvor spedbarn festet blikket, og funnet ut at jenter var mest oppmerksomme på andre mennesker, mens gutter like gjerne kunne fatte interesse for gjenstander og annet tull. Mindreverdig tøv, altså, hvis man skal forstå damen som pratet riktig. (Stakkars gutter, allerede ved fødselen ligger de etter)

Det er ikke gøy å få sin interesse for ting trampet ned i søla på dette viset. Man får lyst til å fremheve noen av de positive sidene ved at man ikke kun forholder seg til personer, men også til ikke-mennesklige sider av verden, sider av verden som ikke smiler, ler, gråter eller kaster småstein... Og det er så vanskelig å få den forvirrede merra med mikrofonen til å høre hva man sier.

Så hun kommer inn på lista. I likestillingens navn skal jeg ikke ta hensyn til at hun kanskje er kvinne.

All good things are ducks
Og da kan du angre som en hest!

InnleggSkrevet: Ons 28 Feb 2007, 09:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006
toth42 skrev:
Nenja skrev:
Jeg har lyst til å denge litt løs på de som bestemmer at reklamen skal poppe opp overalt!

Snakker du om å poppe opp på dataen? Isåfall er det deg selv du må denge, for _enda_ ikke å ha byttet til Opera eller Firefox.. Wink

Ikke bare datamsakin, men også reklamen som kommer midt i filmer på TV, og DVDer.

Hva er en ildrev?
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Tor 01 Mar 2007, 12:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Nenja skrev:
toth42 skrev:
Nenja skrev:
Jeg har lyst til å denge litt løs på de som bestemmer at reklamen skal poppe opp overalt!

Snakker du om å poppe opp på dataen? Isåfall er det deg selv du må denge, for _enda_ ikke å ha byttet til Opera eller Firefox.. Wink

Ikke bare datamsakin, men også reklamen som kommer midt i filmer på TV, og DVDer.

Hva er en ildrev?

Ikke ildrev.. 4stk fox, altså sitronkarameller.. Razz
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tor 01 Mar 2007, 13:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007
Den idioten i Sparebanken Hedmark som fant på et jeg ikke kan få kort med kortnummer...

InnleggSkrevet: Man 19 Mar 2007, 22:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
gkel
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006
Pål Gløtta!!! Man skal ikke kalle meg og mitt althorn for misforster!! Det er slemt!! *Stirrer sint på pål gløtta* Baaare fordi han ikke liker althorn og sånt!! også ååååh!!!!!!! Også blir jeg jo nå også kastet ut av Kretskorpset i akershus pga. han!!! *Er veldig sint*!!!
Viiiil banke pål!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pannekake flat!!!

InnleggSkrevet: Man 19 Mar 2007, 22:17
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Gi'n inn, med hammer og....sardin Shocked med litt godvilje rimer det ^^

InnleggSkrevet: Man 19 Mar 2007, 22:21
gkel
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Justin Case skrev:
Gi'n inn, med hammer og....sardin Shocked med litt godvilje rimer det ^^

Jaaa!! Heii! Jeg er sint på han ^^! La oss banke han!! Nååå!!!!!!!!!!!!!!!!!

InnleggSkrevet: Man 19 Mar 2007, 22:30
theJack
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Men i allverden, hva har han gjort for å avstedkomme noe slikt? Det låter jo likefrem forkastelig! Er man ikke positiv til variasjon og utfoldelse og lek og moro og alt annet bra så bør man da virkelig ikke tilstås noen injurierende kraft, ei heller bør man besitte autoritet nok til å ødelegge for frisinnede og herlige mennesker.

Så fy til Pål Gløtta, måtte jeg aldri få høre hans versjon!

InnleggSkrevet: Man 19 Mar 2007, 23:02
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Jo, det kan du, for gkel har fått hans beklagelsesmail, fordi en fyr som gkel kjenner fikk han til å gjøre det, og han påstår han aldri har sagt det, og at det må være en feil. Men gkel har folk som har hørt at han har sagt det!!! Og det er noe galt med deg hvis du kaller gkel for misfoster... for hvem andre er vel så snilloggrei som den?

edit: altså, dette gikk litt fort. Meeen, Pål Gløtta har sendt en mail til GKel som sier at han aldri har sagt det, og sier det må være en feil fra hennes side. Tror jeg det var

InnleggSkrevet: Man 19 Mar 2007, 23:22
theJack
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Dette høres jo fullkomment latterligt ut.
Men det skal sies, at vesener i denne verden kan gjøre fullkomment latterlige ting som er så håpløse og dumme at man bare ikke kan begripe at det går an. Da må jeg bare ønske gkel lykke til om hun gir seg i kast med oppgaven, og så skal jeg eventuelt sende ilpakker med sardin på boks om lageret ikke rekker til en real omgang for den formastelige barbaren. Mest av alt kan jeg ikke skjønne at noen vil ta denne mannens ord til følge, slikt som han sier.

InnleggSkrevet: Man 19 Mar 2007, 23:26
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006
Meg selv, akkurat nå. Evil or Very Mad Crying or Very sad
Er det noen som vil ha ut litt aggressjon, så er jeg her.

InnleggSkrevet: Man 19 Mar 2007, 23:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
gkel
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

theJack skrev:
Dette høres jo fullkomment latterligt ut.
Men det skal sies, at vesener i denne verden kan gjøre fullkomment latterlige ting som er så håpløse og dumme at man bare ikke kan begripe at det går an. Da må jeg bare ønske gkel lykke til om hun gir seg i kast med oppgaven, og så skal jeg eventuelt sende ilpakker med sardin på boks om lageret ikke rekker til en real omgang for den formastelige barbaren. Mest av alt kan jeg ikke skjønne at noen vil ta denne mannens ord til følge, slikt som han sier.

Det er skikkelig teit!!! Men jeg har faktisk gitt en klage til et av styre tingene i Akershuskretsen om dette da.. Så jeg skal på slagmark mooot den negativedotten av en pål som ikke liker meg eller mitt althorn!!!!!! Så jeg skal nok ikke gi meg ^^!!!!! Tusen takk for sardinene forresten Smile!

InnleggSkrevet: Tir 20 Mar 2007, 00:10
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Justin Case skrev:
Den idioten i Sparebanken Hedmark som fant på et jeg ikke kan få kort med kortnummer...

Når én bank nekter deg en tjeneste, sier du med en gang at "fint, da kan du bare sende alle kontoene mine til [***]bank umiddelbart."
Da får du enten tjenesten du vil ha, eller så bytter du rett og slett bank, som du truet med. Smile
Gjorde det noen ganger i min ungdom, og nå, i Nordea, fikser de alt. Og da mener jeg alt. Trenger jeg penger er det bare å ringe, når jeg ville kjøpe leilighet uten en krone egenandel fikk jeg "klart det, jeg har troa på deg!".. Har aldri hatt et bedre, enklere og mer problemfritt bankforhold. Fast kontaktperson er tingen. Smile
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tir 20 Mar 2007, 09:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Jeg har tenkt på det, og kommer til å sjekke opp mulighetene, men det er litt styr med det, fordi de vannhodene i Sparebanken Hedmark er så dumme at du ikke skulle trodd de hadde noen utdannelse innen noen form for bankfag, hvertfall

InnleggSkrevet: Tir 20 Mar 2007, 11:24
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Samtlige folk som behandler andre annerledes pga. trivielle uviktige ting som utseende, kjønn osv.

Også vil jeg gi et ordentlig sleivspark til folk som ødelegger for andre fordi de er ute av stand til å ta initiativ selv, men bare sitter på ræva og klager over hvor fælt de har det.
Det er for svarte helvete ikke min oppgave å fikse ditt liv!

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Tir 20 Mar 2007, 13:08
dr-mowinckel
Främling
Främling

Ble Medlem: 16 Mar 2007
HUGH GRANT!! han er så teit skuespiller som ser ut som han hater det han driver med.. uff..

InnleggSkrevet: Tir 03 Apr 2007, 20:25
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
lillebror. han har funnet ut at dop er kult...grrr

InnleggSkrevet: Ons 04 Apr 2007, 11:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Nenja

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Datamskinen som er så dum!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Tor 05 Apr 2007, 19:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg har bare to personer på lista mi. Og det er kun meg (og muligens de to selv) som vet hvem de er.

Sannsynligheten for at endel folk jeg kjenner (og da spesielt samboern) ville endt opp med drap på samvittigheten er litt for høy til at jeg noensinne kommer til å røpe hvem disse menneskene er... Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tor 05 Apr 2007, 21:53
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
vennen til en i klassen.... Sitter å etterligner meg på byen og holder på å dø av latter når det er LANGT i fra morsomt.
Gutter altså!

InnleggSkrevet: Fre 06 Apr 2007, 15:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 3 [44 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet